NIKElin Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Jeg skal forsøke å løpe 2 miles på 8 minutter,eller litt under,men hva tilsvarer det i kilometer?
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mai 2010 #3 Skrevet 24. mai 2010 Hvorfor skal du gjøre det? 3,2 km omtrent
Atdetvar Skrevet 24. mai 2010 #4 Skrevet 24. mai 2010 http://www.google.no/#hl=no&source=hp&q=2+miles+in+kilometres&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=717a014aafb2cda6
NIKElin Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. mai 2010 Hvorfor skal du gjøre det? 3,2 km omtrent Fordi jeg er med i en utfordring på nikerunning.com.Det er en side hvor jeg kan legge inn treningsdataene mine.Man kan også sette seg mål og være med på utfordringer.Men jeg klarer nok aldri å løpe så fort,så det kan jeg nok bare glemme:-)
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mai 2010 #6 Skrevet 24. mai 2010 Fordi jeg er med i en utfordring på nikerunning.com.Det er en side hvor jeg kan legge inn treningsdataene mine.Man kan også sette seg mål og være med på utfordringer.Men jeg klarer nok aldri å løpe så fort,så det kan jeg nok bare glemme:-) Jeg hadde aldri klart å løpe så fort, men så løper jeg bare hvis jeg er for sent ute til bussen også :gjeiper: Trene har jeg aldri gjort. Men du får ha lykke til med uffordringene du setter deg
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mai 2010 #7 Skrevet 24. mai 2010 Virker rimelig umulig egentlig.. For å få 6 på politiskoleopptak skal man klare 3km på under 11 og et halvt minutt eller noe slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå