Gå til innhold

turn off

Fremhevede innlegg

Gjest gjest
Skrevet

Dette er turn-off for meg:

-sterk "duft" av selvbruningskrem

-barbert nedentil (mannen, altså)

-barberte armhuler

-hunde-kyssing

-ingen felles interesser, overfladiskhet

-en mann med flere kremer etc i skapet enn meg

har opplevd dette nettopp. Selvbruningskremen var mest turn-off. Styr unna, gutter! Kyssingen også - hvorfor skal de spise en opp?

Menn skal være menn, de kan lukte deilig av renhet og aftershave, men selvbruningskrem stinker. :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:fnise: Unnskyld meg, det var så komisk. Men stakkar deg, skikkelig nedtur :troest:

Usj, det er fælt med selvbruningskrem og barberte armhuler på menn :haar:

Gjest gjest TS
Skrevet

:fnise: Unnskyld meg, det var så komisk. Men stakkar deg, skikkelig nedtur :troest:

Usj, det er fælt med selvbruningskrem og barberte armhuler på menn :haar:

Ja, ikke sant?

Vi havnet dessverre til sengs, noe som ente ganske dårlig. Han har en veldig deilig kropp, men det hjelper ikke når jeg legger sammen alle de andre tingene. Han er dessuten altfor opptatt av det ytre (ok, i utg punktet var jo jeg det også, men han er ekstrem). Vi klarte faktisk ikke fullføre :frown:

Ville egentlig bare tipse gutta her inne om at selvbruningskrem er turn-off. I hvert fall lukten.....

Vi har ingenting til felles heller, likevel har han tatt kontakt med meg etterpå....

Skrevet

En overfladisk mann med barberte arnhuler og et skap fullt av kremer?

Eh... nei takk.

Gjest anonym
Skrevet

Synes det er overfladisk å dømme menn på denne måten. Det er da bare flott med menn som har en bra hygiene og som liker å ta vare på kroppen og huden sin. Barberte armhuler er kjempebra! Det er dere som er overfladiske.

Gjest Gjest
Skrevet

Synes det er overfladisk å dømme menn på denne måten. Det er da bare flott med menn som har en bra hygiene og som liker å ta vare på kroppen og huden sin. Barberte armhuler er kjempebra! Det er dere som er overfladiske.

hæ?

Er det overfladisk å like menn som ikke er overfladiske? Jøss

Skrevet (endret)

Det er klart det blir et problem dersom man henger seg opp i sånne detaljer. Jeg blir derimot positivt overrasket av menn som tar vare på seg selv - hvorfor skal ikke han også få fjerne hår han ikke liker og ta vare på huden sin? Jeg steller selv pent med kroppen min, men er langt fra overfladisk av den grunn.

Jeg er ingen tilhenger av bruk av selvbruningskrem på verken menn eller kvinner siden det blir så lett skjoldete, men foretrekker lukten av selvbruning fremfor eksempelvis for mye aftershave.

Og om han er barbert nedentil betyr det at han vil ta seg godt ut for meg, noe jeg synes er omtenksomt. Og så slipper man munnen full av hår. :fnise:

Det skulle uansett mye til før det ikke lykkes i sengen på grunn av sånne ting...

Endret av AngeliqueW
Gjest anonym
Skrevet

hæ?

Er det overfladisk å like menn som ikke er overfladiske? Jøss

Ehh... ja? Man beskylder dem for å være overfladiske bare fordi de tar vare på huden sin og fordi de har barberte armhuler. Det er jo helt idiotisk og overfladisk å dømme menn på denne måten. Det de gjør er jo POSITIVT! Hva har deres personlige hygiene og skjønnhetsrutiner med deres personlighet å gjøre? Faktisk så viser de at de respekterer både seg selv, sin partner og sine omgivelser ved å ha litt høye krav på seg selv. Dette burde være en selvfølge for ALLE mennesker, ikke bare kvinner.

Skrevet (endret)

Ehh... ja? Man beskylder dem for å være overfladiske bare fordi de tar vare på huden sin og fordi de har barberte armhuler. Det er jo helt idiotisk og overfladisk å dømme menn på denne måten. Det de gjør er jo POSITIVT! Hva har deres personlige hygiene og skjønnhetsrutiner med deres personlighet å gjøre? Faktisk så viser de at de respekterer både seg selv, sin partner og sine omgivelser ved å ha litt høye krav på seg selv. Dette burde være en selvfølge for ALLE mennesker, ikke bare kvinner.

... nå skriver da vitterlig TS at mannen ikke hadde noen felles interesser med henne og var overfladisk?

Det synes jeg er en veldig god grunn for ikke å være en match, altså.

Forøvrig har vi alle ulike preferanser, og det er det da ingenting galt med. Jeg liker ujålete menn (som selvfølgelig er gullende rene - såpe er ikke jålete, altså) - og da vil selvbruningskrem, massevis av andre kremer og barbering av armhuler diskvalisfisere en mann som en aktuell partner for meg. Jeg sier ikke dermed at det er noe galt med ham - bare at noen andre, som liker slikt, kan få han. :jepp:

Endret av Miss Undercover
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Turn-off handler mye om hva man aksepterer og respekterer, og hva man synes er ekkelt.

Jeg gidder ikke date/pule menn som bruker overdrevent mye tid på å forbedre seg selv, det vitner om dårlig selvbilde.

Ikke misforstå: å trene er ikke galt, og menn med normalt trent kropp er kjempefint.

Men når man bruker mer tid på trening enn dama si for eksempel.

Dessuten klarer jeg ikke menn med sånn usikkert blikk.

Skrevet

Når ble bruk av selvbruningskrem " å ta vare på huden sin"?

Menn jeg har sansen for tar vare på seg selv ved å ha et sunt kosthold, trene, være ute i frisk luft, dusje som normalt, bruke fuktighetskrem om det trengs osv.

Selvfølgelig har vi ulike preferanser, men å ikke like en overfladisk og jålete type er vel ikke det verste ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...