Pupsilure Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 (endret) I dag har vi vår 42" TV på en expedit-hylle fra IKEA. Den er liggende slik at det er 4 hyller bortover og to i høyden. I hyllene har vi 4 kurver nederst med forskjellige ting i (ting som kan flyttes til andre steder i leiligheten) og øverst har vi en nintendo wii, playstation, stereoanlegg, en relativt liten dings jeg ikke vet hva er, og get-boks. Jeg syntes ikke det er noe fint å ha det slik lenger, og har endelig klart å overtale mannen til å bytte den ut. Men jeg vet ikke hva vi skal kjøpe. Jeg er veldig lei av utseendet og størrelsen på expedit-hyllen. Jeg ønsker meg noe mer hjemmekoselig, og noe betydelig mindre. Syntes den vi har tar altfor stor plass i stua! Jeg vil helst ha hvitt, mens mannen vil ha svart. Men jeg kan godta svart altså Det må være plass til en 42" TV på den. Vi kan ikke henge TVen på veggen. Det må være plass til wii, playstation, get-boks, den andre lille dingsen og en skuff/plass til oppbevaring av diverse. Den bør helst være ganske høy, da vi er veldig fornøyd med å ha TVen i den høyden den er nå. Og helst ganske smal, da jeg ikke ønsker at den skal ta så altfor mye av gulvplassen. (vet jeg er vanskelig ) Noen forslag? Endret 24. mai 2010 av Pupsi
Pupsilure Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2010 Takk for tipset! Den var ganske fin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå