Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I dag har vi vår 42" TV på en expedit-hylle fra IKEA. Den er liggende slik at det er 4 hyller bortover og to i høyden. I hyllene har vi 4 kurver nederst med forskjellige ting i (ting som kan flyttes til andre steder i leiligheten) og øverst har vi en nintendo wii, playstation, stereoanlegg, en relativt liten dings jeg ikke vet hva er, og get-boks.

Jeg syntes ikke det er noe fint å ha det slik lenger, og har endelig klart å overtale mannen til å bytte den ut. :hoppe: Men jeg vet ikke hva vi skal kjøpe.

Jeg er veldig lei av utseendet og størrelsen på expedit-hyllen. Jeg ønsker meg noe mer hjemmekoselig, og noe betydelig mindre. Syntes den vi har tar altfor stor plass i stua! Jeg vil helst ha hvitt, mens mannen vil ha svart. Men jeg kan godta svart altså ;)

Det må være plass til en 42" TV på den. Vi kan ikke henge TVen på veggen.

Det må være plass til wii, playstation, get-boks, den andre lille dingsen og en skuff/plass til oppbevaring av diverse.

Den bør helst være ganske høy, da vi er veldig fornøyd med å ha TVen i den høyden den er nå. Og helst ganske smal, da jeg ikke ønsker at den skal ta så altfor mye av gulvplassen. (vet jeg er vanskelig ;) )

Noen forslag? :)

Endret av Pupsi
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tipset! Den var ganske fin! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...