Gå til innhold

Hjelp!Er det noen frisører her inne...?:(

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i lengre tid bleket/stripet håret for å skjule det,men kjenner nå at jeg er lei av det..er opprinnelig mørkebrun i håret,men når jeg har mørkt hår så viser jo det grå sånn!Og det er forferdelig flaut....det sliter enormt på selvbildet mitt.Hvem er såvidt over 25 og hår grå hår liksom..:(

så har altså drevet og bleket det o.l. for å skjule det.

men er jeg dømt til å ha det lyse håret for altid nå da,om jeg vil skjule det grå?

Eller går det an å farge det mørkt,og så ev.ta litt striper i så det ikke vil synes..?:`-(

håper det er noen fagpersoner her som kan svare,jeg tør ikke gå til frisøren min og spørre!

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

jeg fikk mine første grå da jeg var 19 jeg :) men jeg har helt mørkebrunt hår og jeg farger det bare i samme fargen ca.. er ikke noe problem d :)

Skrevet (endret)

Ehh, det finnes jo mørke farger som skjuler grått hår :forvirret: Jeg fikk mine første grå da jeg var 22 og jeg farger det i samme farge som hårfargen min, som er mørk

Endret av Gummiloppa
Gjest AnonymBruker
Skrevet

(Ts)ja forstår jo at det finnes farger som dekker det grå,er ikke det som er problemet..

er det at det vokser jo så fort ut igjen,at man ser jo de grå med en gang omtrent.må jo drive å farge å farge jeg da..er det som er greit med at jeg har lyst nå,da synes de ikke så godt og jeg slipper å farge så ofte.:)

men er godt å høre at jeg ikke er alene om problemet!

Gjest navnelapp
Skrevet

Du kan jo berre la det stå til, og la det gro ut? Eg møtte ei som var tretti og hadde heilt grått (nesten kvitt) hår. Ho var berre nydeleg! Ho hadde ein veldig god klipp, og glatt, nydeleg hud, og var så vakker at alle berre såg på henne. Det var ein fascinerande kontrast mellom den unge, flotte huda og hårfargen. Ho fekk betre teint og, fordi sølvfargen i huda framheva det gyldne i hudfargen.

Gjest Nanette
Skrevet

Da var hun tøff! Jeg har også grått hår og aner ikke hvor lenge jeg har hatt det men tror det er i nesten ett år nå. Oppdaga det da jeg slutta å stripe håret og bare lot det vokse ut. Jeg tror det er mer vanlig en du tror, trådstarter.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg òg har mye grått hår, jeg er bare 29. Har hatt det i et par-tre år nå. Jeg farger håret hele tiden uansett, så det er ikke noe problem. Farger det en tone lysere enn mitt eget hår, og bruker bare sånn 10 minutters hjemme-hårfarge fra Garnje, genialt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...