Emblablabla Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Kan noen forklare meg forskjellen på aftersun og vanlig fuktighetskrem? Er det ikke omtrent det samme?
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 ja og nei... Begge gir fukt, men after sun kjøler ned huden så den slitter å brenne, samt at den har mer legende ingredienser enn en vanlig body lotion. men hvis man kjøper en billig body lotion og en billig after sun har det ikke så mye å si uansett. begge er bare proppfulle av dårlige ingredienser. heldigvis er det ikke såå mye dyrere å kjøpe en med naturlige planteingredienser
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mai 2010 #3 Skrevet 24. mai 2010 Bruk heller ren aloe vera, funker tusen ganger bedre enn after sun. After sun er bare noe stort tull.
mari4ever Skrevet 24. mai 2010 #4 Skrevet 24. mai 2010 Kan noen forklare meg forskjellen på aftersun og vanlig fuktighetskrem? Er det ikke omtrent det samme? Forskjellen skal være stor; after sun en fuktighetsgivende og veldig beroligende krem som du skal smøre på huden når den er varm, altså før du dusjer:) Du kan også bruke vanlig aloe vera som gjør samme nytte ifølge meg:) smører meg før jeg dusjer og lar det trekke godt inn og etterpå body lotion med 84% aloe vera:)
pittie Skrevet 24. mai 2010 #5 Skrevet 24. mai 2010 Bruk heller ren aloe vera, funker tusen ganger bedre enn after sun. After sun er bare noe stort tull. Kommer ann på. Jeg kjøpte en after sun i Hellas (organisk merke av et slag), og når en kompis ble flammende rød funket hverken Nivea sin after sun eller aloe vera. Men den greske kremen jeg hadde roet ned svien med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå