Gjest G22 Skrevet 23. mai 2010 #1 Skrevet 23. mai 2010 Er 22 år og tidligere jomfru. Har en del moralske prinsipper jeg jobber med å overholde. Blant annet det at jeg skulle spare min jomfrudom til ekteskapet. Er en kjekkt gutt som har hatt flere tilbud men likevel avslått men angra i ettertid. Nå har jeg gjort min livs største tabbe. Hadde konsumert litt alkohol og satt på internett sent en kveld. Fikk tak i et nummer til en luksusprostituert og avtalte tid og møte. Trenger vel ikke si mer enn det. Seksuell frustrasjon og kåtskap gjorde at jeg begikk min livs største tabbe. Jeg angrer så dypt på mange områder. For det første eg jeg imot en slik virksomhet og forstår jeg bare har bidratt til at et onde i samfunnet får vokse. For det andre mistet jeg min dyd til en prostituert. Det må jeg leve med. Men det verste er at jeg en gang må fortelle min framtidige kjæreste at jeg har hatt sex med en prostituert. Og det min første gang... Min anger er dyp.. så mitt spørsmål er til dere jenter.. Ville dere blitt i sammen med en fyr som meg? eller har jeg ødelagt alt av framtidige kjærlighet?
marylinm Skrevet 23. mai 2010 #2 Skrevet 23. mai 2010 jeg forstår ikke hvis du har hatt flere tilbud, hvorfor ringe til en hore ? du kunne vell bare gått ut å funnet ei jente? vente til ekteskap? er du kristen? det får jeg ikke til å stemme med at du sitter å drikker heller.. du må ikke fortelle om fortiden din da. er jo ikke alle som vil høre om den engang. men ja, jeg hadde vell vært skeptisk. tenkt at du ikke klarer å få deg noe på "normal" måte..
DitaVonTeese Skrevet 24. mai 2010 #3 Skrevet 24. mai 2010 Viss du hadde sagt det på den måten du forteller det her, så kunne jeg vert sammen med en fyr som deg. Viss vi hadde det godt sammen ellers og jeg er sikker på at det var en engangs greie så hvorfor ikke??
Gjest Iah Skrevet 24. mai 2010 #4 Skrevet 24. mai 2010 Jeg hadde ikke involvert meg med en jeg visste var horekunde, hadde mistet all respekt og tenning.
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mai 2010 #5 Skrevet 24. mai 2010 Å hjelp.. Har du søkt råd i menigheten/av de eldste? Skjønner at du angrer..
kisskissbangbang Skrevet 24. mai 2010 #6 Skrevet 24. mai 2010 Jeg forstår veldig godt at du angrer, det høres veldig trasig ut. Men dette hadde nok vært et større problem for deg enn for meg, om vi hadde vært et par. Legg det fram på den måten som det er gjort her, vær ærlig om hva du har gjort og hvor mye du angrer, så tror jeg mange ville funnet det i seg å forsøke å glemme det.
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2010 #7 Skrevet 24. mai 2010 Seriøst. Alle kan gjøre feil. Snakk med dama di, når du en dag finner den du vil dele livet med, forklar hvordan situasjonen var og be om tilgivelse. Selv ville jeg ikke hengt meg for mye opp i det at du har hatt sex med en hore, men så er jeg heller ikke bundet av religion. Tro meg, du er nok ikke alene.
Gjest Kim Skrevet 24. mai 2010 #8 Skrevet 24. mai 2010 (endret) Hva er det å angre seg over? Dine "moralske prinsipper" er basert på overtro alikevel. Å spare seg er det største tullet jeg hører. Vi lever bare en gang, hva er vitsen med å kaste bort sine mest atraktive og fruktbare år? Vi mennesker skiller oss fra nesten (muligens alle) dyr ved at vi har sex for nytelse, ikke som en ren forplantningsakt. Å pule er altså i vår DNA - hvorfor sloss mot evulusjonen. Endret 24. mai 2010 av Kim
Antlers Skrevet 24. mai 2010 #9 Skrevet 24. mai 2010 Ville aldri blitt sammen med en horekunde, uavhengig av hvor mange ganger han hadde oppsøkt prostituert. En gang er en for mye.
womenwomen Skrevet 24. mai 2010 #10 Skrevet 24. mai 2010 Er 22 år og tidligere jomfru. Har en del moralske prinsipper jeg jobber med å overholde. Blant annet det at jeg skulle spare min jomfrudom til ekteskapet. Er en kjekkt gutt som har hatt flere tilbud men likevel avslått men angra i ettertid. Nå har jeg gjort min livs største tabbe. Hadde konsumert litt alkohol og satt på internett sent en kveld. Fikk tak i et nummer til en luksusprostituert og avtalte tid og møte. Trenger vel ikke si mer enn det. Seksuell frustrasjon og kåtskap gjorde at jeg begikk min livs største tabbe. Jeg angrer så dypt på mange områder. For det første eg jeg imot en slik virksomhet og forstår jeg bare har bidratt til at et onde i samfunnet får vokse. For det andre mistet jeg min dyd til en prostituert. Det må jeg leve med. Men det verste er at jeg en gang må fortelle min framtidige kjæreste at jeg har hatt sex med en prostituert. Og det min første gang... Min anger er dyp.. så mitt spørsmål er til dere jenter.. Ville dere blitt i sammen med en fyr som meg? eller har jeg ødelagt alt av framtidige kjærlighet? Vil bare gi deg et råd - ikke fortell en potensiell kjæreste at du hadde din sexuelle debut med en kjøpt hore ...Herregud , du er bare 22 år gammel , hvordan tror du en jente på DEN alderen har MULIGHET til å forstå din handling i det hele tatt ? En eldre kvinne kan forstå dette kanskje , men neppe ei ungjente på 22 .Du gjør best å holde dette privat og hemmelig , og heller pynte på historien , så det høres penere ut .Du må ikke fortelle alt , at hun var ei hore du betalte for osv osv ALDRI ! Du oppnår ingenting med å fortelle om det , annet enn at hun får et dårlig inntrykk av deg og kanskje blir skremt vekk fra deg .Hvilken dame vil ha en horekunde som ektemann eller kjæreste ? En gang kjøpt hore , så er det vell ikke vanskelig å ty til horer neste gang livet er tøfft ..heller .Hvordan kan man stole på slike menn liksom ...vil nok de fleste kvinner tenke . Synd du angrer på debuten din og den ikke ble så bra som den kunne blitt under andre omstendigheter .Men dette er noe du får ta på din egen kappe og bearbeide selv etterhvert , og bare glemme tabben din .Gjordt er gjordt .Lev vidre , og gå vidre .Glem det bare . - Du er ikke den første ung gutten som angrer på å ha debutert sexuelt med ei hore , om det er noen trøst . Snakket med en 30 år eldre mann , som er 60 år gammel i dag .Han fortalte selv at han hadde angret hele livet på at han debuterte første gang med ei hore ..og at det ikke var noen fin opplevelse for han .Før i tiden , var dette ganske alminnelig .Vet ikke nå .Men som sagt , du er ikke den første som har opplevd å angre på en slik debut med ei hore .Var det så ille da , å debutere med en hore ? Hvordan var det ? Hvorfor kan du ikke bare holde det privat og glemme tabben din ? Og leve vidre som om dette ikke hadde hendt .Håper du brukte gummi og beskyttet deg mot SOS ...
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mai 2010 #11 Skrevet 24. mai 2010 Du skriver at du gikk til en luksusprostuert. Du har ingen verdens ting og angre på. Du hadde sex med ei vanlig dame og betalte, hva så?
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2010 #12 Skrevet 24. mai 2010 womenwomen: WTF? Jeg er 22, jente, og jeg kan forstå det. Jeg er så møkk lei all den fokuseringa på hvem man debuterer med osv. Men så har jeg kanskje ikke det beste forholdet til religion heller. Jeg lot tross alt min jomfrudom gå til en ukjent, søt gutt. Hvem vet, kanskje han var en liten horebukk han også. Men jepp. Sånn er livet, og man lever bare en gang. Kjærlighet kan overgå det meste. Hvis noen gidder å henge seg opp i feil fra fortiden (å miste jomfrudommen til en hore er strengt tatt ikke det samme som å ta livet av noen), til tross for at kjemien er perfekt, så er hun kanskje ikke den rette allikevel?
Arcturia Skrevet 24. mai 2010 #13 Skrevet 24. mai 2010 Kjære Deg, Det er DU som må tilgi deg selv. Hva er det å tilgi egentlig? Samfunnet er full av gamle krav, lover og regler hvordan vi skal leve og hvordan vi ikke skal leve. Dette er ikke sannheten om hva livet egentlig dreier seg om. I den menneskelige hjerne finnes over 3.7 millioner GAMLE trossystemer. Det er dette som bl.a gjør livet til en fortvilelse og frustrasjon og sorg. Dette er å sitte fast i autopilotsamfunnet - denne A4 boksen. Gjør dette deg til et dårligere menneske enn andre? NEI! Det er kun erfaringer. Noen erfaringer kunne mann så klart vært foruten, men det er det som gjør til syvende og sist at vi utvikler oss som menneske gjennom vår frie vilje. Så det jeg prøver å si, er at du har ikke gjort noe GALT. Det er en båssetning andre ønsker å stemple deg inn i. Dem om det. Men det er som nevnt IKKE virkeligheten, slik den egentlig er. (den esoteriske - indre viten). Men her er det kardinalt viktig å tilgi deg selv. Slipp det. Ellers vil dette "gnage" deg,(plage deg og holde deg fast og begrenset) og det gjør at livet ditt stagnerer på noen områder. Fordi dette medfører du vil bli sittende fast i "fortiden". All frykt, anger, sinne, osv. er følelser som skal transformeres og gies slipp på. Når du så er i stand til det, er du i NUET, og skaper livet ditt ut i fra hvem du innerst inne er, og ikke ut i fra hva gamle trossystemer INNBILLER deg at du er! I de gamle mysterieinnvielser er det en hemmelighet om : Dersom du holder fast i slike negative tankemønster vil du TILTREKKE deg situasjoner som bekrefter ditt eget negative selvbilde. And here we go!! Det fortjener du ikke:) DETTE er faktisk årsaken til at mange mennesker skaper sitt liv (ubevisst eller bevisst)i "sorg-smerte-lidelse". GI slipp - ta lærdommen med deg og reis deg opp i kjærlighet til deg selv:)
snusmumriken Skrevet 24. mai 2010 #14 Skrevet 24. mai 2010 enig her. vil også tilføye at selv vil jeg, hvis du hadde fortalt meg det på måten du sier det ovenfor, være helt OK med det. Ville hvertfall ikke vært noe problem, og etterhvert hadde jeg sikkert glemt hele greia. Tilgi deg selv, det forandrer ikke hvem du er!
LetThemEatCake Skrevet 24. mai 2010 #15 Skrevet 24. mai 2010 Varför måste du säga till din framtida kärlek att hon var prostituerad? Antal sexpartner brukar ju komma på tal, men sällan vilka de var och i vilket sammanhang man hade sex.. Don't worry! Sedan är det ju jättetråkigt att det var med en prostituerad du valde att debutera sexuellt, men shit happens! Du kan ju försöka se det positiva i det också (om du bara försöker glömma bort allt vad moral och samvete heter för en stund). Positivt är ju att du inte känner henne och du slapp alla pinsamheter efteråt. Du fick liksom testa hur det var, så istället för att vara skitnervös med din framtida kärlek så kan du bara fokusera på vad som är skönt. Häng inte upp dig på det här, det är ingen katastrof! Och kvinnan var ju lyxprostituerad, inte en fattig kvinna som försörjer 10 barn i Estland. Sedan om det är rätt eller inte är en helt annan diskussion, men ta dig samman och slappna av. Du lär ju inte göra om det igen, eller hur?
Inx Skrevet 24. mai 2010 #16 Skrevet 24. mai 2010 Jeg hadde angra mer på pengene enn på å miste "jomfrudommen" ...
Gjest G22 Skrevet 24. mai 2010 #17 Skrevet 24. mai 2010 Nei jeg kommer aldri til å gjøre det igjen. Det strider så mot alt jeg holder for sant og godt. Som sagt så skal jeg prøve å glemme dette enn så lenge. Tjener ikke noen godt at jeg lar det gnage på meg selv. Men etterhvert som jeg møter en jente som jeg blir virkelig glad i så kommer jeg nok til å fortelle henne dette. Og vist hun ikke er klar på at vi mennesker feiler og angrer og forandrer oss konstant så er hun kansje ikke verdt det? Jeg tror mennesker kan tilgi hverandre for det meste og til og med glømme (til en viss grad) Det er nok også kansje på tide at jeg blir totalavholds ;P Tusen takk for tilbakemeldinger Både positive og negative
Stinelin Skrevet 24. mai 2010 #18 Skrevet 24. mai 2010 Mitt tips: Ikke fortell det til din fremtidige kjæreste, men ikke lag en stor hemmelighet ut av det. Det er ikke så viktig å fortelle hvilket yrke debuten hadde eller? Prøv å ikke lag regler for deg selv som bare skaper frustrasjon, livet blir mye bedre om du lever det
Ethereal Skrevet 24. mai 2010 #19 Skrevet 24. mai 2010 Alle kan bli kåte og gjøre feil. Tror det hadde gått bra hvis du forklarte det på en ordentlig måte, hvis du var min kjæreste. Men hvorfor du kontaktet en prostituert...tja.
LetThemEatCake Skrevet 24. mai 2010 #20 Skrevet 24. mai 2010 Personligen hade jag bara tyckt att det var en kul grej faktiskt, om min sambo förlorat oskulden till en prostituerad. :gjeiper: Men nu älskar jag ju min sambo.. Hade ett one night stand berättat samma historia hade jag nog höjt ett ögonbryn, haha! Så - berätta gärna, men vänta tills du är en bra bit in i förhållandet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå