Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

....ble så skuffa i dag.... Kjæresten og jeg var og leverte bryllupsliste. Bare sure ekspeditører som ikke visste noenting! Ikke fikk vi glssene vi skulle få når vi leverte lista heller! Sutre....Da vi leverte fra oss lista visste ikke ekseditøren hvor hun skulle gjøre av lista, så nå sitter jeg her og redd den ikke blir registrert. Andre som har lignende erfaringer????12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I det gamle forumet var det veldig mange som klagde på servicen og oppdateringn av gavelistene på Glassmagasinet. Det var også mange som ikke fikk glssene de var lovet. Hadde jeg vært deg, ville jeg lagt ut en liste her på Bryllupsguiden i stedet. Den har man større mulighet til å holde kontroll på selv også.

Skrevet

Nei.. men hva med å levere listen hos Tilbords? De har som regel nesten de samme varene. Når vi leverte listen vår der fikk vi glassene med en gang. Hyggelige var de også. icon_smile.gif

Det har vært innlegg her tidligere hvor konklusjonen har blitt at Tilbords er å anbefale fremfor Glassmagasinet. 12

Skrevet

Er enig med deg, fikk forsåvit litt hjelp i en butikk, men fikk ikke glassene og ikke noen som tok i mot lista heller. det vi gjorde var at vi sendte en mail til bryllups kordinatoren der dagen etter å sjekka at de hadde lagt ut lista, det sa de at de hadde, så jeg regner med at det stemmer.

Vi hadde venta med å sende ut invitasjonene fordi vi tenkte at vi skulle få med det lille kortet hvor det står at vi har liste hos dem, men vi fikk aldri de kortene, så vi sendte invtasjonen uten. Nå får heller foreldrene si det hvis de får spm. om hva vi ønsker oss.

Skrevet

Vi leverte listen vår i Drammen. Ingen sure miner og vi fikk glassene med en gang icon_smile.gif

Jeg synes de var helt ok. Hvordan de holder styr på listen vet jeg jo ikke ennå men håper det skal gå bra.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ikke legg ut listen her på KG!

Det er så mange som sliter med å få åpnet disse listene. For oss har det bare blitt problemer, og vi har måttet skrive listen ut på mail istedet.

Skrevet

Vi leverte også vår liste i Drammen, og der fikk vi kjempeservice av ei av ekspeditrisene. Riktignok var det en annen som skrev ned listen for oss, men det gikk fint det også. Og glassene fikk vi med en gang. Det kom som en hyggelig overraskelse, for vi visste ikke at vi fikk det.12

Gjest Anonymous
Skrevet

Skal man få glass når man leverer inn listen sin hos tilbords ? Det gjorde ikke vi icon_frown.gif

Skrevet

Ikke vi heller. Sto ikke noe om det i det heftet hvor du skrev ønskene heller.

Tror jeg får ta meg en tur og spørre. Må alikevel hente ut listen slik den nå er12

Skrevet

Vi fikk ihvertfall en eske med 2 stk champagne glass da vi leverte ønskelisten vår hos Tilbords i Tønsberg. icon_smile.gif12

Gjest perle
Skrevet

Vi leverte listen hos Christiania Glassmagasin i Trondheim, og det gikk kjempegreit. Selv på en lørdag formiddag med masse folk... Vi fyllte ut listen selv, og leverte den, fikk både glass og små kort (som jeg forøvrig absolutt IKKE ville legge med inbydelsene....). I ettertid ringte de og spurte om noe fordi vi ikke hadde fylt ut helt riktig, og de oppdaterte listene.

Mamma var i ettertid og spurte om listen på Glassmagasinet i Sandefjord, og også der var de skikkelig hjelpsomme og hyggelige, og alt var i orden med listen. Så ikke alle har dårlige erfaringer med glassmagasinet...

Skrevet

Vi har levert listen vår på Glasmagsinet i Lillestrøm, kjempe service.

Er ikke helt sikker på hvordan det er med oppdatering, men ifølge moren min skal det også være iorden.

Når det gjelder glassene fikk vi de med en gang, og alle var veldig hjelpsomme.

icon_smile.gif

Skrevet

Bare en detalj ang. TilBords. Jeg var nede nå for å hente ut listen min og spurte om dette med glass. Da beklaget de stort, men de har vært tomme for glass en stund. Nå skal imidlertid lagrene være der igjen og det var bare å gå ned dit man leverte listen og si ifra. Ikke noe problemer.

12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...