Gå til innhold

Finner røykere seg for oftest en partner som røyker?

Gutt87

Anbefalte innlegg

Jeg har gått å stussa litt over dette der. Jeg veit ikke om ett par på min egen alder der den ene røyker og den andre ikke gjør det. Det er selvfølgelig ikke slik i den virkelige verden, men jeg har en teori om at røykere har en tendens til å velge/bli sittende fast med en røyker når de finner seg partner.

Personelig røyker jeg ikke og har funnet meg ei jente som ikke røyker (bevisst valg).

Hva har dere erfart med venner og bekjente?

Endret av Gutt87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror vel det kanskje ligger like mye i at ikke-røykere ikke vil være sammen med røykere? Det er ofte et stort turn-off.

Både jeg og samboeren min røyker, men det var ikke et bevist valg hos meg i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vel det kanskje ligger like mye i at ikke-røykere ikke vil være sammen med røykere? Det er ofte et stort turn-off.

Både jeg og samboeren min røyker, men det var ikke et bevist valg hos meg i allefall.

mulig det er motbydelig ,Jeg har røyka i alle årene vi har vært sammen mens han ikke røre røyk.

Nå må jeg legge til at jeg faktisk har slutta og regner med at jeg lukter enda mer deilig enn før :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg røyker ikke, og lukter det med en gang en røyker kommer inn i rommet. Det lukter rett og slett sneip. - Og nei, det hjelper ikke å ta en tyggis. Det lukter av pusten, huden, håret og klærne. Får med andre ord ikke umiddelbart lyst til å kysse noen som lukter sånn. Tror ikke røykerne selv legger merke til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg er røyker.... Jeg var ikke-røyker før jeg traff mannen min, men han har dårlig innflytelse på meg. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg røyker ikke, men det gjør min samboer. (men naturligvis håper jeg å få han til å slutte :gjeiper: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Syringa_Lilac

Det er gjerne lettere å finne seg ein partner som røyker om man røyker sjøl..

Man slipper mas om å slutte å røyke.

Man slipper å måtte gå ut/i et annet rom for å ta seg ein blås.

Man slipper klaging på lukten.

Når eg blei sammen med sambo røykte vi begge. Eg har sluttet og han skal slutte (mest for min skyld men også for helsa sin skyld).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Min mann røkte ikke da vi traff hverandre, men det gjorde jeg. Tok hensyn til han, men han begynte også. Nå røyker han mer enn meg. Vi traff hverandre før røykeloven. Det var lite snakk med det den gangen og røyking var tillatt overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg, som ikke-røyker, skal i alle fall finne ei som er likedan. Det er svært få uvaner jeg synes er verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...