Gjest AnonymBruker Skrevet 23. mai 2010 #1 Skrevet 23. mai 2010 Er litt interessert i astrolig etc., så derfor lurer jeg på noe; Hvordan er skorpion-menn i senga (for dere som har erfart det)? Eller er det noen skorpion-menn her som kan svare på det?
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. mai 2010 #2 Skrevet 23. mai 2010 Dette må være en spøk... Det er da ingen oppegående mennesker som tror det er stjernetegnet som avgjør hvorvidt en person er en god elsker eller ei!? :klø:
Alladin Skrevet 23. mai 2010 #3 Skrevet 23. mai 2010 (endret) Jeg har vert "borti" en skorpion noen ganger. Han vart totalt ubrukelig i senga.....faktisk det verste jeg noen gang har opplevd. Mannen i seg selv var grei og fin å se til, men jeg klarte rett og slett ikke innlede et forhold til ham når jeg erfarte hvor dårlig han var. PS! Måtte bare svare på denne, da det passet så godt da han er min verste opplevelse og i tillegg skorpion Endret 23. mai 2010 av Alladin
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mai 2010 #4 Skrevet 24. mai 2010 Er sammen med en. Han er veldig god, men lite oppfinnsom.
Gjest Vitaminbjørn Skrevet 24. mai 2010 #5 Skrevet 24. mai 2010 Jeg tror ikke på slikt, men siden du spør og jeg har hatt meg med en. Han var kjedelig. Alt han var villig til var misjonær, og mente at det og utholdenhet var alt som skulle til for en jente å få orgasme. Jeg måtte nå le litt når han skrøt av seg selv hvor flink, oppfinnsom og rett og slett fantastisk han var i senga.
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2010 #6 Skrevet 24. mai 2010 Det er Venus (kjærlighetstegnet) og spesielt Mars (sex) dere må se på, ikke Solen (stjernetegnet). En mann kan være født i den seksuelle Skorpionens tegn og samtidig være komplett aseksuell - takket være sin Venus i Steinbukken og Mars i Vannmannen eller Vekten. Dette er kompliserte greier, men det er altså ikke Soltegnet som sier noe om vår seksualitet. Dere må se på hele det personlige horoskopet. Men de fleste vet dessverre bare om sitt Soltegn. De med Mars i Væren, Løven, Skytten eller Skorpionen er nok de kåteste. De med Venus i Vekten, Løven, Tyren eller Fiskene er ofte de mest romantiske. Jeg er ingen ekspert (ei heller en som tror på alt dette "tullet"), men det er faktisk skremmende hvor ofte disse Mars og Venus-greiene stemmer. Det er lenge siden jeg brydde meg om selve Soltegnet til folk. Det avslører jo nesten ingenting...
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mai 2010 #8 Skrevet 24. mai 2010 Det er Venus (kjærlighetstegnet) og spesielt Mars (sex) dere må se på, ikke Solen (stjernetegnet). En mann kan være født i den seksuelle Skorpionens tegn og samtidig være komplett aseksuell - takket være sin Venus i Steinbukken og Mars i Vannmannen eller Vekten. Dette er kompliserte greier, men det er altså ikke Soltegnet som sier noe om vår seksualitet. Dere må se på hele det personlige horoskopet. Men de fleste vet dessverre bare om sitt Soltegn. De med Mars i Væren, Løven, Skytten eller Skorpionen er nok de kåteste. De med Venus i Vekten, Løven, Tyren eller Fiskene er ofte de mest romantiske. Jeg er ingen ekspert (ei heller en som tror på alt dette "tullet"), men det er faktisk skremmende hvor ofte disse Mars og Venus-greiene stemmer. Det er lenge siden jeg brydde meg om selve Soltegnet til folk. Det avslører jo nesten ingenting... Hvordan finner man ut om man "tilhører" Venus eller Mars? *Litt nysgjerrig*
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2010 #9 Skrevet 24. mai 2010 Hvordan finner man ut om man "tilhører" Venus eller Mars? *Litt nysgjerrig* Nei, alle har både Venus og Mars i sitt kart. Bare fyll ut her, så får du svar på hvordan kartet ditt ser ut. Det er Venus, Mars og Månen som er de mest interessante. http://alabe.com/freechart/ Det er kombinasjonen av hele kartet som sier noe om hvordan du er som person. Solen sier noe om din generelle personlighet. Det er nettopp dette som IKKE stemmer for mange mennesker, og det er derfor mange hater og misforstår astrologi. Månen sier noe om hvordan du uttrykker dine følelser, Venus avslører hvordan du forelsker deg og Mars sier noe om hva slags fysisk energi du har (ikke bare når det gjelder sex). Kvinnens Mars forteller hva slags menn hun er tiltrukket av. Mannens Venus forteller hva slags kvinner han er tiltrukket av. Fortell oss hva du kom frem til.
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2010 #10 Skrevet 24. mai 2010 Denne siden forteller deg alt om alle tegn, planeter og kjærlighetskombinasjoner. http://www.cafeastrology.com/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå