Gjest AnonymBruker Skrevet 23. mai 2010 #1 Skrevet 23. mai 2010 Det klør så voldsomt i hodebunnen min. Det har det gjort i sikkert et par år nå. Det rare er at det slutter hver gang jeg bytter shampoo. Men når jeg har brukt samme shampoo en stund, så kommer det tilbake. Dette skjer både med frisør- og butikkshampoo. Noen som vet hva det skyldes??
leirbål Skrevet 23. mai 2010 #2 Skrevet 23. mai 2010 Det virker som om du blir litt alergisk mot de etter en stund. Har du forsøkt shampoo mot tørr hodebunn? Apoteket har veldig gode og ikke så dyre shampooer.
Gjest Sandbekken Skrevet 23. mai 2010 #3 Skrevet 23. mai 2010 (endret) Hadde samme problem som deg. Det jeg gjorde var å kutte ut hårprodukter med silikon og sodium laureth sylfate, dette hjalp! Nesten alle sjampoer og balsamer har disse ingrediensene i seg. Men de fleste økologiske sjampo og balsamer har ikke det (billige på iherb.com). Jeg vil si det er et smart trekk å leite litt etter slike sjampo og balsamer, hodebunnen din vil takke deg! Endret 23. mai 2010 av Sandbekken
Aryia Skrevet 23. mai 2010 #4 Skrevet 23. mai 2010 Produkter uten SLS, fra John Masters Organics har reddet min hodebunn ihvertfall!
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mai 2010 #5 Skrevet 24. mai 2010 Produkter uten SLS, fra John Masters Organics har reddet min hodebunn ihvertfall! Hvor får man tak i disse?
Aryia Skrevet 24. mai 2010 #6 Skrevet 24. mai 2010 Hvor får man tak i disse? Jeg kjøper fra feelunique.com og ebay.
Gjest Sandbekken Skrevet 24. mai 2010 #7 Skrevet 24. mai 2010 de fleste sjampoer fra iherb er også frie for sls og silikon. mye billigere er de også 500ml for ca 60-70 kr liksom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå