Mari90 Skrevet 10. juni 2010 #161 Skrevet 10. juni 2010 har fulgt med i denne tråden siden du først skrev - så bra at det ordnet seg til slutt! hun hørtes dessverre helt grusom ut... at det går an å være så egoistisk!! jeez.. lykke til på den store dagen DIN ;D
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. juni 2010 #162 Skrevet 16. juni 2010 bryllupet ble PERFEKT! Alt gikk som planlagt, vi ble mann og kone og dagen ble bedre enn forventet! Fikk imidlertidig høre av min bror at min x-forlover hadde sittet i bilen sin utenfor kirken en liten stund men dro etterhvert. Broren min var snill og ventet med å si det til dagen etter da Så jeg slapp å tenke på det. Tusen takk for all støtte. Snart er det avgårde til Italia
Gjest Marlo Skrevet 16. juni 2010 #163 Skrevet 16. juni 2010 Gratulerer =) Så deilig å høre at alt gikk så bra og ikke minst at din x-forlover holdt seg noenlunde unna. Takk og lov for din bror at han ventet til dager derpå med å nevne det - alltid godt å ha støttende mennesker rundt seg =)
Sølvdugg Skrevet 16. juni 2010 #164 Skrevet 16. juni 2010 bryllupet ble PERFEKT! Alt gikk som planlagt, vi ble mann og kone og dagen ble bedre enn forventet! Fikk imidlertidig høre av min bror at min x-forlover hadde sittet i bilen sin utenfor kirken en liten stund men dro etterhvert. Broren min var snill og ventet med å si det til dagen etter da Så jeg slapp å tenke på det. Tusen takk for all støtte. Snart er det avgårde til Italia Gratulerer med overstått bryllup!!! Utrolig taperlig av dama å sitte i bilen utenfor kirken asså :dåne: Godt å høre at du klarte å legge henne til side i tankene dine og bry deg om din dag :D
Barcelone Skrevet 16. juni 2010 #165 Skrevet 16. juni 2010 Gratulerer med vellykket dag! Godt hun ikke kom for å ødelegge hvertfall. Ønsker dere all hell og lykke og en fantastisk bryllupsreise!
Snart Frue Skrevet 16. juni 2010 #166 Skrevet 16. juni 2010 Du gjorde helt rett i å bytte henne ut. For ei psyko dame!
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. juni 2010 #167 Skrevet 16. juni 2010 Du gjorde helt rett i å bytte henne ut. For ei psyko dame! hahah satt i bilen utfor.. i alle dager da.. det var spessielt Gratulerer med overstått bryllup, så flott at dagen deres ble fin :D
Gjest Bianca26 Skrevet 16. juni 2010 #168 Skrevet 16. juni 2010 hahah satt i bilen utfor.. i alle dager da.. det var spessielt Gratulerer med overstått bryllup, så flott at dagen deres ble fin :D hahah høres veldig såpeoperaaktig ut. Hun sitter i bilen og er bitter og pønsker ut skumle planer liksom...
Gjest Blondie65 Skrevet 16. juni 2010 #170 Skrevet 16. juni 2010 Gratulerer med overstått - ha en fantastisk bryllupsreise.
Kamikatze Skrevet 16. juni 2010 #171 Skrevet 16. juni 2010 Nah ah. Ville hun være psyco, hadde hun hatt anledning til å forsøke det. Det blir forutinntatte holdninger. Skal du likevel innbille deg noe, så er det bedre å tenke at hun sto ute i bilen for å liksom få være tilstede, selv om hun er klar over at hun føkka bort sin rolle. Dere var jo liksom venninner, tross alt. Og de fleste brushøner pleier å roe seg når de er ferdige med å kakle, og ser at det ikke virker. Da går realitetene opp for dem. Men da var det selvsagt for seint. For hun visste jo at hun ikke var velkommen der mer. Sånn, så ble det - om ikke happy ending, så i det minste en hyggeligere enn ei motorisert psycohevnerske, liksom. Gratulerer med ektestanden.
Jade Skrevet 16. juni 2010 #172 Skrevet 16. juni 2010 (endret) Kan hende hun satt utenfor i bilen, fordi hun var lei seg for at hun ikke er venner med deg mer og fikk være med på dagen. Men uansett, så fortjente hun det, sånn som hun oppførte seg! Hun hadde nok ikke ventet at du skulle sette foten ned og si at nok er nok! Endret 16. juni 2010 av Jade
Gjest smurfen Skrevet 22. juni 2010 #173 Skrevet 22. juni 2010 Gratulerer så mye! Ha en fantastisk bryllupsreise!
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juni 2010 #174 Skrevet 22. juni 2010 Kjedelig at det ikke kjedde noe spennende da...
Piper Skrevet 22. juni 2010 #175 Skrevet 22. juni 2010 Gratulerer med overstått bryllup jeg tenekr at huns att utenfor, for at hun ville ta en liten del av dagen din. Jeg tenekr ikke som enkelte andre her, at hun gjorde det for å pønske ut skumle planer ol, men at hun ville være en liten del av din store dag. Dere var tross alt veldig gode venninner, og kanskje har hun forstått hva hun gjrode galt. jeg ser i allfall ikke noe gale i at hun satt utenfor i bilen, for på den måten viste hun jo respekt. Hun respekterte ditt ønske om å ikke ha henne der, emn samtidig fikk hun være en liten del av det, kanskje bare for å se deg som brud
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juni 2010 #176 Skrevet 22. juni 2010 Gratulerer med overstått bryllup jeg tenekr at huns att utenfor, for at hun ville ta en liten del av dagen din. Jeg tenekr ikke som enkelte andre her, at hun gjorde det for å pønske ut skumle planer ol, men at hun ville være en liten del av din store dag. Dere var tross alt veldig gode venninner, og kanskje har hun forstått hva hun gjrode galt. jeg ser i allfall ikke noe gale i at hun satt utenfor i bilen, for på den måten viste hun jo respekt. Hun respekterte ditt ønske om å ikke ha henne der, emn samtidig fikk hun være en liten del av det, kanskje bare for å se deg som brud Naivt å tro at eks-forloveren plutselig er blitt angrepet av selvinnsikt Kanskje hun satt der for å sjekke hva den nye forloveren hadde på seg Gratulerer så mye med vellykket bryllup, det var godt å høre at det ble meget happy ending, pluss at du er kvitt en ustabil person i livet ditt 1
Auri Skrevet 27. juni 2010 #177 Skrevet 27. juni 2010 Naivt å tro at eks-forloveren plutselig er blitt angrepet av selvinnsikt Kanskje hun satt der for å sjekke hva den nye forloveren hadde på seg Gratulerer så mye med vellykket bryllup, det var godt å høre at det ble meget happy ending, pluss at du er kvitt en ustabil person i livet ditt Kynisk å tro at dette mennesket er tvers igjennom ondt og slemt. Jeg også vil tro at hun ville bare se dere litt, selv de fæleste og slemmeste mennesker kan faktisk føle anger innimellom, uansett hvor psykotisk og gal dere velger å stemple mennesket som 1
Barcelone Skrevet 27. juni 2010 #178 Skrevet 27. juni 2010 Burde ikke denne tråden legges død nå? Hun fikk byttet ut forloveren og de fikk en vellykket dag og det var alt de ønsket seg slik jeg har forstått det. Synes ikke dette er noe mer å kverne på =o)
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2011 #180 Skrevet 12. mars 2011 så ut som en brudekjole, også er den hvit og så dyr(?!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå