sajk Skrevet 29. mai 2010 #141 Skrevet 29. mai 2010 Jeg hadde latt henne bruke den, for det er da virkelig henne det vil gå ut over. De fleste vil reagerer på at hun bruker den kjolen, og hun kommer nok til å få flere kommentarer på den i løppet av dagen. Det er hun som tabber seg ut. Men ejg syns det er litt merkelig at hun ikke har mer respekt for deg enn det hun viser, så kanskje du burde revurdere hele valget av forlover? Helt enig med deg !
Jade Skrevet 30. mai 2010 #142 Skrevet 30. mai 2010 Lykke til med bryllupet. Håper hun har vett til å holde seg unna. Synd at et vennskap måtte ta slutt, men du ser vel selv om vennskapet egentlig var verdt å ta vare på... Så bra at søsteren din ville være forlover! Vis henne at du setter pris på henne, og ikke la henne føle seg som en reserve Jeg tenker litt sånn, at hvis noen skulle dukke opp med hvitt i et bryllup (og i dette tilfellet - en brudekjole til og med), så går det verst ut over henne selv. Det er HENNE folk kommer til å se rart på - henne de kommer til å hviske og tiske om!
ninuska_ Skrevet 30. mai 2010 #143 Skrevet 30. mai 2010 (endret) Det er trist å lese at et vennskap tar slutt, men jeg ville tatt samme avgjørelsen i dette tilfellet. Tenk at en voksen person kan oppføre seg på denne måten. Jeg sitter og rister på hodet mens jeg leser tråden. Jeg trodde at de aller fleste venninner ønsket å gjøre brudens dag til den beste i deres liv, ikke at de skulle prøve å gjøre det til sin egen dag. Det virker som om hun har fått for seg at det er hun som gifter seg (kanskje sammen med deg) med din kommende mann. Hun virker sjalu, spesielt etter at hun ringer din mann for å overtale han til å ikke gifte seg med deg. Et spørsmål som dukker opp i hodet mitt, uten at det er frekt ment, er hvordan har du klart å være venninne med henne i alle år? Er det kun nå, som en bridezilla i ditt bryllup, at hun har vist denne siden av seg? Jeg håper for all del hun holder seg unna bryllupet deres. At hun er voksen nok til å ta den ene fornuftige avgjørelsen. Når det er sagt, er jeg enig med Jade. Hvis hun eventuelt hadde kommet i et bryllup i en brudekjole (for jeg syns ikke det er så ille å komme i hvitt, så lenge det ikke er i nærheten av en brudekjole), så ville folk sett rart på henne. Kun henne. Og hun hadde ikke sett perfekt ut slik hun ville, men hun hadde sett ut som en oppmerksomhetsfreak i folks øyne - tiskehviske - og hun hadde ikke følt seg bra et sekund. Endret 30. mai 2010 av ninuska_
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #144 Skrevet 30. mai 2010 Hun har alltid vært litt opp og ned i humøret, men aldri såpass mye. Vi har vært bestevenner i 20 år, og har gått på barneskole, ungdomsskole og vidregående sammen. Vi har det KJEMPEbra sammen, og kunne prate sammen om alt. Hun har aldri oppført seg så idiotisk før. Hun gjør mye dumt, men vi har alltid blitt enige til slutt. Så jeg er faktisk ekstremt overasket over at hun oppfører seg så sinnsykt idiotisk.. Og til deg AnonymBruker så vet du vel ingenting om meg eller min venneomkrets. Min søster ER en av mine beste venninner, og desuten vil jeg ikke velge hvem som helst som skal være min forlover, ihvertfall ikke etter oppførselen til x-forloveren min. Hadde ikke forundret meg om du var henne på måten du skriver på..
Sunshine Skrevet 30. mai 2010 #145 Skrevet 30. mai 2010 Uff denne saken endte jo veldig trist. Spesiselt trist er det at dere har vært gode venner så lenge
Gjest smurfen Skrevet 30. mai 2010 #146 Skrevet 30. mai 2010 mail en link med denne tråden til vennina di..
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #147 Skrevet 30. mai 2010 mail en link med denne tråden til vennina di.. De er ikke venner mere og ts bør holde seg unna det. Tenkt om hun plutselig kommer i bryllupet for hevn..
Gjest Bianca26 Skrevet 31. mai 2010 #148 Skrevet 31. mai 2010 TS her. Takk for mye støtte, det varmer skikkelig. Jeg og ny (og bedre) forlover er i full gang med de siste planleggingene, og litt stresset er hun jo, men det går nok bra X-forloveren plaget meg en del de siste dagene. Hun ringte mye og fortalte meg at hun skulle ødelegge bryllupet og at jeg var en dårlig venn osv. Klarer ikke annet enn å le jeg, det er så patetisk og lavmål av henne. Etter jeg sluttet å ta telefonen når hun ringte, ringte hun hyppigere, men jeg tok den jo ikke, så tror hun gjorde det for å irritere. Både jeg og min kommende man har nå blokkert nr hennes (hun ringte han også for å "overtale" han til å ikke gifte seg med meg, og for å fortelle løgner), og ser ut som om det har gitt seg via mail også. Måtte le litt når jeg så facebook-statusen hennes når jeg skulle fjerne henne som venn. Hun hadde til og med både "tagget" mannen min(YYYY) og meg(XXXX) i den. Er hun 14år eller? Hadde aldri trodd hun skulle synke så lavt å bli så barnslig. Det stikker jo litt, vi var jo gode venninner, men jeg ler jo mest av det. Det er så ufatelig unødvendig og det setter jo bare henne i et dårlig lys. Og litt komisk er det jo. Hun hater meg fordi hun ikke fikk bruke brudekjole i bryllupet mitt.. Huffameg. Hun der høres ikke god ut. Virker som hun virkelig har vist sitt sanne jeg. Da jeg leste ditt første innlegg trodde jeg dette kun handlet om en kjole, men det er jo tydelig at hun ikke er noe bra person rent generelt.
Miss Puddel Skrevet 2. juni 2010 #149 Skrevet 2. juni 2010 Jammen bra dere fikk en løsning på det til slutt da. Det var direkte respektløst av X-forloveren å insistere på den kjolen. Det er brudens dag, så om bruden tilbyr seg å betale kjole, har ønsker, så retter man seg etter dem, det er en del av det å være forlover det. Og til deg som vil ha tråden stengt, føler du deg truffet eller? du har ikke tilfeldigvis en hvit kjole til 2500 kr hengende i skapet som du nå ikke vet hvor du får brukt? vi andre har lyst til å høre hvordan det går vi, om damen virkelig finner på noe i forbindelse med bryllupet...
Poppsilopp Skrevet 2. juni 2010 #151 Skrevet 2. juni 2010 Helt utrloig at det går ann å oppføre seg sånn. I tillegg til at hun oppførte seg som et monster så kom hun med ulitimatum til deg, selv om den eneste her som kan burde kommet med det er deg. Veldig trist at et 20 år lang vennskap skulle ta slutt, men du fortjener så mye bedre. Hun virker ikke helt god. Du må i hvertfall ha masse lykke til på den store dagen! Koselig hvis du gir en lyd om hvordan den var
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juni 2010 #152 Skrevet 6. juni 2010 Hun har kuttet ut å plage meg, hun plaget søsteren min(nye forloveren) en liten stund, men hun blokkerte henne hun og. Hun prøvde å overtale henne til å ikke være forloveren min og diverse.. Alt er klart til bryllupet også håper jeg at dette går fint Har ikke hørt noe på to dager (ikke søsteren min heller) så håper hun har roet seg ned og lar meg være framover. Begynte å bli ubehagelig.. Takk for all støtte Skal selvfølgelig oppdatere når jeg og min kommende mann har hatt bryllup
Darkannie Skrevet 6. juni 2010 #153 Skrevet 6. juni 2010 Overtale din egen søster til ikke å være forloveren din! Festlig dame!
¤Pernille¤ Skrevet 7. juni 2010 #155 Skrevet 7. juni 2010 Hun har kuttet ut å plage meg, hun plaget søsteren min(nye forloveren) en liten stund, men hun blokkerte henne hun og. Hun prøvde å overtale henne til å ikke være forloveren min og diverse.. Alt er klart til bryllupet også håper jeg at dette går fint Har ikke hørt noe på to dager (ikke søsteren min heller) så håper hun har roet seg ned og lar meg være framover. Begynte å bli ubehagelig.. Takk for all støtte Skal selvfølgelig oppdatere når jeg og min kommende mann har hatt bryllup For ei dame! :omg: Jeg håper virkelig du vurderer å anmelde henne hvis dette vedvarer, eller om hun finner på å gjøre dere noe på dagen deres, dette er jo terrorisering! Lykke til på dagen din! Håper den blir helt perfekt!
Jade Skrevet 7. juni 2010 #156 Skrevet 7. juni 2010 Så godt at du fant ut av dette før hun faktisk ble forloveren din!
cdspiller Skrevet 9. juni 2010 #157 Skrevet 9. juni 2010 Herre for en syk person. Hun kan ikke være riktig laget.. Du kan nok trygt være glad for at dere ikke er venner lenger Lykke til med bryllupet (Ps, hva gjør dere hvis hun evt. skulle finne på å dukke opp?)
Mir Skrevet 9. juni 2010 #158 Skrevet 9. juni 2010 Jeg lurer nesten på om jeg ikke hadde leid i en vakt utenfor lokalet/kirken slik at hun ikke kan komme brasende inn.
fruBeist Skrevet 9. juni 2010 #159 Skrevet 9. juni 2010 Godt å høre du har en slster som ville steppe inn som forlover på kort varsel Når jeg leser tråden blir jeg en smule glad for at det ikke er overhengende fare for at min forlover skal troppe opp i brudekjolelignende bekledning, da min forlover er min bror, dog det kunne ha blitt en smule interessant 1
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juni 2010 #160 Skrevet 9. juni 2010 Herre for en syk person. Hun kan ikke være riktig laget.. Du kan nok trygt være glad for at dere ikke er venner lenger Lykke til med bryllupet (Ps, hva gjør dere hvis hun evt. skulle finne på å dukke opp?) Takk Er ikke mange dagene igjen nå!! Min bror jobber som dørvakt på et utested i oslo, så har bedt han om å passe på at hun ikke kommer inn i kirken eller på festen etterpå. Takk for all støtte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå