Gå til innhold

Forloveren min skal bruke en "alternativ brudekjole"!

Anbefalte innlegg

Gjest smurfen
Skrevet

jeg har ikke lest alt her inne jeg.. men hun forloveden din høres ut som en misunnelig bitch, å det kan hun vel være en annen dag en akkurat når du skal gifte deg?

Skrevet

Kan jeg låne henne mon tro? :)

Thihi! Det kan du :jepp: Jeg stiller også opp! :klem:

Gjest Blondie65
Skrevet

Å trådstarter, nå ble jeg faktisk glad på dine vegne for nå er problemet løst. Hun løste det selv.

Hennes forslag til løsning og reaksjon når du valgte feil minner meg om en diktator vits:

Nå folkens kan alle stemme for her skal vi ha demokrati. Det er bare om å gjøre å stemme riktig hvis du ønsker å beholde hodet og kroppen samlet.

(Den er MYE bedre på engelsk med sånn "3. verden aksent").

Jeg håper du nå får ro og fred til å forberede bryllupet og sier meg enig med Kamikatze: stå ved valget om å ikke ha dramaqueenen som forlover selv om hun skulle komme krypende.

Skrevet

:danse: Hurra for trådstarter! Ønsker deg et flott bryllup. :bryllup:

Hvir kjole i bryllup kan gå, men ikke en sånn kjole og ikke når man er forlover.

Skrevet

Hvis hun er forloveren din, må dere være veldig gode venner og venner gjør ikke slikt. Jeg ville satt henne ned og sagt: NEI!

Men forklar hvorfor. Forklar at kjolen hennes ser ut som en brudekjole og det er litt dumt ettersom du er den eneste bruden.

Jeg syns det er skikkelig dårlig gjort ettersom erbyllupet handler mest om bruden og litt om han hun gifter seg med hahah! :flire:

Det er jo derfor bruden går med den aller vakkreste kjolen... fordi alle skal se på henne og syns hun er ssåååå vakker. Om forlover går med brudekjole også blir det bare feil. Folk tenker hmm hvem er det som gifter seg igjen?

Nei nei nei! Hun kan ikke gå i den kjolen. End of story! Vis henne denne tråden så an hun se hva mangfoldet syns.

Skrevet

TS du må fortelle oss hvordan bryllupet ble til slutt!

Regner med at det får en lykkelig ending!

Gjest Smaragd
Skrevet

Hvis hun er forloveren din, må dere være veldig gode venner og venner gjør ikke slikt. Jeg ville satt henne ned og sagt: NEI!

Men forklar hvorfor. Forklar at kjolen hennes ser ut som en brudekjole og det er litt dumt ettersom du er den eneste bruden.

Jeg syns det er skikkelig dårlig gjort ettersom erbyllupet handler mest om bruden og litt om han hun gifter seg med hahah! :flire:

Det er jo derfor bruden går med den aller vakkreste kjolen... fordi alle skal se på henne og syns hun er ssåååå vakker. Om forlover går med brudekjole også blir det bare feil. Folk tenker hmm hvem er det som gifter seg igjen?

Nei nei nei! Hun kan ikke gå i den kjolen. End of story! Vis henne denne tråden så an hun se hva mangfoldet syns.

Leste du bare første siden og så trykket "svar" nå eller? :fnise:

TS har svart for lenge siden, og har fått ordna problemet.

Forloveren "sa opp" fordi hun ikke fikk bruke (brude)kjolen sin, og TS skal nå ha søsteren sin som forlover :jepp:

(Så les nå de siste innleggene ihvertfall - før en svarer..... :fnise: )

Skrevet

TS her.

Her var det aktivt. Takk for alle svar og synspunkter.

Jeg fikk en (meget) ubehagelig telefon av henne ista. Hun startet med å si at hun hadde tenkt mye og at hun hadde kommet fram til en løsning. Jeg tenkte først at endelig hadde hun kommet til fornuft, men den gang ei..

Hun fortalte meg at enten skulle hun bruke forloverkjolen sin ellers nektet hun å være forlover. Hun hadde jobbet så mye med talen sin og hun hadde hjulpet meg med diverse, og da var det på sin plass at hun skulle bruke den kjolen hun følte for i mitt bryllup, ihvertfall når hun hadde en så stor rolle i bryllupet, for da måtte hun se perfekt ut siden alle kom til å legge merke til henne(no shit..)

Jeg sa tilbake at jeg ikke ville ha henne som hverken forlover eller venn, og at hun er uønsket i bryllupet. Hun fløy i taket og kalte meg ord jeg ikke viste fantes engang. Men hun om det..

Jeg orker det ikke. Det er så mye og gjøre om dagen, og det var siste dråpe etter flere konflikter med henne ang bryllupet.

Kanskje jeg "dumper" henne for lett, men det ble dråpen rett og slett. " Enten bruker jeg en brudekjole i ditt bryllup, ellers så vil jeg ikke være forloveren din". Jeg banner skjeldent, men hva FAEN er det?

Jeg er så sint at jeg koker. Min kommende mann har vært ufattelig grei med meg idag, og jeg har en annen forlover i bakhånd (min søster som også er en forferdelig god venninne).

Hun er veldig effektiv og kald i hodet, så jeg tror hun vil klare å forberede seg iløpet av to ukene.

Jeg er ufattelig sliten, og lei meg, så nå håper jeg hun gir seg. Kommer til å si ifra til de nermeste at hun ikke er velkommen, for hun kan fint finne på å dukke opp, i kjolen, på trass.

Utrolig hvordan en 27år gammel jente(ikke kvinne nei..) kan oppføre seg slik..

Jeg håper virkelig at hun ikke er så DUM at hun dukker opp i bryllupet ditt nå. I allefall ikke i DEN kjolen. Kanskje du bør si i fra til kirketjeneren eller noe slik slik at hun ikke ødelegger for dere? Er hun "In Love" med samboeren din eller?

Skrevet

Du gjorde helt riktig! Det var en brudekjole - alternativ eller ei.

Håper du får en fantastisk fin dag!

Og - etter bryllupet; print ut de svarene du har fått her inne og legg i postkassa til ex-forloveren din, så skjønner hun kanskje at hun gjorde et ekstremt dårlig valg.

Skrevet

Leste du bare første siden og så trykket "svar" nå eller? :fnise:

TS har svart for lenge siden, og har fått ordna problemet.

Forloveren "sa opp" fordi hun ikke fikk bruke (brude)kjolen sin, og TS skal nå ha søsteren sin som forlover :jepp:

(Så les nå de siste innleggene ihvertfall - før en svarer..... :fnise: )

Det är sällan man orkar läsa 13 sidor bara för att ge ett svar på öppningsinlägget. :gjeiper:

Gjest Smaragd
Skrevet

Det är sällan man orkar läsa 13 sidor bara för att ge ett svar på öppningsinlägget. :gjeiper:

Nei, men som jeg skrev så kan man nå lese de siste innleggene ihvertfall før en svarer :gjeiper:

.

Gjest Bianca26
Skrevet (endret)

Jeg håper virkelig at hun ikke er så DUM at hun dukker opp i bryllupet ditt nå. I allefall ikke i DEN kjolen. Kanskje du bør si i fra til kirketjeneren eller noe slik slik at hun ikke ødelegger for dere? Er hun "In Love" med samboeren din eller?

Tror ikke kjolen hadde noe med den kommende brudgommen å gjøre akkurat...

Jeg tenker det hadde vært litt "komisk" om hun møtte opp, for da er det jo ex forlovern som hadde driti seg ut. Så hun møter sikkert ikke opp. Hun tør vel ikke det nå.

Endret av Bianca26
Gjest AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Takk for mye støtte, det varmer skikkelig. Jeg og ny (og bedre) forlover er i full gang med de siste planleggingene, og litt stresset er hun jo, men det går nok bra :)

X-forloveren plaget meg en del de siste dagene. Hun ringte mye og fortalte meg at hun skulle ødelegge bryllupet og at jeg var en dårlig venn osv. Klarer ikke annet enn å le jeg, det er så patetisk og lavmål av henne. Etter jeg sluttet å ta telefonen når hun ringte, ringte hun hyppigere, men jeg tok den jo ikke, så tror hun gjorde det for å irritere. Både jeg og min kommende man har nå blokkert nr hennes (hun ringte han også for å "overtale" han til å ikke gifte seg med meg, og for å fortelle løgner), og ser ut som om det har gitt seg via mail også. Måtte le litt når jeg så facebook-statusen hennes når jeg skulle fjerne henne som venn.

"Jeg hater deg, og jeg håper du får et grusomt bryllup og at YYYY går fra deg! XXXX er verdens værste venninne, folkens! Hold dere langt unna den drittkjærringa!! "
Hun hadde til og med både "tagget" mannen min(YYYY) og meg(XXXX) i den. Er hun 14år eller? :ler:

Hadde aldri trodd hun skulle synke så lavt å bli så barnslig. Det stikker jo litt, vi var jo gode venninner, men jeg ler jo mest av det. Det er så ufatelig unødvendig og det setter jo bare henne i et dårlig lys. Og litt komisk er det jo. Hun hater meg fordi hun ikke fikk bruke brudekjole i bryllupet mitt..

Skrevet

Hun hater meg fordi hun ikke fikk bruke brudekjole i bryllupet mitt..

:skratte::skratte::skratte:

Hun viser AKKURAT hvem hun er med denne oppførselen sin.

Kos deg med bryllupet og resten av ditt liv fri fra henne :dagens-rose:

Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg er helt sjokkert jeg, hun x-forloveren din høres ikke riktig frisk ut.

Skrevet

TS her.

Takk for mye støtte, det varmer skikkelig. Jeg og ny (og bedre) forlover er i full gang med de siste planleggingene, og litt stresset er hun jo, men det går nok bra :)

X-forloveren plaget meg en del de siste dagene. Hun ringte mye og fortalte meg at hun skulle ødelegge bryllupet og at jeg var en dårlig venn osv. Klarer ikke annet enn å le jeg, det er så patetisk og lavmål av henne. Etter jeg sluttet å ta telefonen når hun ringte, ringte hun hyppigere, men jeg tok den jo ikke, så tror hun gjorde det for å irritere. Både jeg og min kommende man har nå blokkert nr hennes (hun ringte han også for å "overtale" han til å ikke gifte seg med meg, og for å fortelle løgner), og ser ut som om det har gitt seg via mail også. Måtte le litt når jeg så facebook-statusen hennes når jeg skulle fjerne henne som venn. Hun hadde til og med både "tagget" mannen min(YYYY) og meg(XXXX) i den. Er hun 14år eller? :ler:

Hadde aldri trodd hun skulle synke så lavt å bli så barnslig. Det stikker jo litt, vi var jo gode venninner, men jeg ler jo mest av det. Det er så ufatelig unødvendig og det setter jo bare henne i et dårlig lys. Og litt komisk er det jo. Hun hater meg fordi hun ikke fikk bruke brudekjole i bryllupet mitt..

:dåne:

Hvordan er det mulig, hvor får folk slik oppførsel fra :klø:

Fortsett med å drite i denne dama, og ha et fantastisk bryllup, kos dere masse! :klem:

Skrevet (endret)

hahaha.. :ler: Jaja, det eneste hun oppnår med sånn oppførsel er vel at du blir mer overbevist om at du har tatt riktig valg.

Jeg visste ikke at det fantes så gjennomteite mennesker, :klaske: men jeg har jo hatt mine mistanker. Men når jeg leste ditt siste innlegg TS, så fikk jeg bevis for at de finnes.. haha :skratte: åsså tagge dere på facebook da :fnise:

Endret av gullhjerte
Gjest Blubberella
Skrevet

Takk for god (men også trist) underholdning! Dette er jo så vilt at jeg blir helt matt... Tror x-venninna di trenger hjelp!

Cudos til deg for å gjøre rette valget og kvitte deg med denne biatchen! Lykke til med bryllupet, måtte det bli en strålende dag! :smilyblomst:

Skrevet

Å kjære vene... Jeg er tom for ord!

Denne historien, og en annen om et avlyst bryllup for en jeg er felles venn med, har den siste uken forklart hvor såpeopera-skriverne får rollefigurene sine fra!

Stå på, ts!

Skrevet

TS, du har ihvertfall fått bekreftet at du tok den riktige avgjørelsen! Men jeg håper indelig at hun ikke prøver å ødelegge dagen ved å dukke opp i bryllupet, det høres virkelig ut som om hun er troende til det! Har gjestene peiling på hva som har skjedd, slik at det eventuelt ikke vil bli et sjokk dersom hun dukker opp?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...