Gå til innhold

Forloveren min skal bruke en "alternativ brudekjole"!

Anbefalte innlegg

Skrevet

:kjefte: Sånn gjør man da bare ikke... ville aldri brukt den kjolen i et bryllup (om det ikke var mitt eget da...)...

Nei, hun får henge kjolen opp og vente på at drømmemannen dukker opp og da kan hun bruke den...

:klem: Vil også gi deg en klem, i denne tiden hvor alt skal være fullt av glede og spenning til den store dagen, burde man vise mer hensyn...

Lykke til ellers med bryllupet

Skrevet

Tok en kaffe med henne tidligere. Gikk mildt sagt dårlig.

Jeg prøvde å få henne til å skjønne at det kan missforståes, at jeg følte hun ville stjele all oppmerksomheten og at kjolen er faktisk en brudekjole. Det gikk dårlig da hun bortforklarte det med at jeg skulle ha slør og at jeg får oppmerksomheten uansett.

Prøvde da å ta av silkehanskene og "beordre" henne til å bruke en annen kjole. Hun satte seg totalt i vranglås og pent nektet. Hun hadde jo tross alt brukt 2500kr på kjolen, og hun ville ikke gå i tap fordi jeg var "sær" som hun pent sa. Tilbø henne å betale for en ny kjole som vi kunne finne sammen og i tillegg betale evt frakt for å levere tilbake kjolen dersom hun kun kjøpte den i adledningen av bryllupet. Det var uaktuellt for hun hadde gledet seg sånn til å bruke kjolen, og den SKULLE hun bruke.

Så spurte jeg om vi ikke kunne dra til en skredder så kunne jeg betale for å legge opp kjolen så den blir mye kortere. Men nei, det ville hun heller ikke. Jeg forstår det jo litt, ettersom at hun har stygge arr på beina etter en bilulykke, men da får det være.. :sukk:

Ser ut som om jeg må finne meg en ny forlover (og besteveninne..) :trist::sukk:

Kan du eventuelt si til henne at hun faktisk ikke får komme hvis hun har på seg den kjolen? Eventuelt vis henne denne tråden, så kanskje hun skjønner hvor feil det er? Jeg har litt problemer med å fatte at hun faktisk kjøpte seg en brudekjole, det er helt uforståelig for meg.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kan du eventuelt si til henne at hun faktisk ikke får komme hvis hun har på seg den kjolen? Eventuelt vis henne denne tråden, så kanskje hun skjønner hvor feil det er? Jeg har litt problemer med å fatte at hun faktisk kjøpte seg en brudekjole, det er helt uforståelig for meg.

tror ikke det hjelper å vise kvinneguiden ihvertfall..og jeg hadde blitt rimelig sur hvis noen hadde "hengt " meg ut på ett forum som mange her gjør om denne kvinnen. nei ikke vis tråden.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hun blir jo ikke hengt ut, det er jo ingen som vet hvem hun er! Hun får jo bare vite på en helt grei måte at dette er hull i hodet!

Skrevet

tror ikke det hjelper å vise kvinneguiden ihvertfall..og jeg hadde blitt rimelig sur hvis noen hadde "hengt " meg ut på ett forum som mange her gjør om denne kvinnen. nei ikke vis tråden.

Vel, hun har jo holdt både seg selv og forloveren anonym. Det er selvfølgelig en vurderingssak, jeg kjenner ikke forloveren og vet ikke hvordan hun ville reagert, men personlig kunne det hjulpet meg å se at andre var enig med motparten hvis jeg var med i en slik konflikt. Tenkte bare det kanskje kunne åpne øynene hennes litt.

Skrevet

jeg tror nok ikke at TS vinner mye på å vise henne denne tråden. Med tanke på at hun er så urimelig i utgangspunktet og så vanskelig, så tror jeg nok ikke at reaksjonen vil være så bra. men artikkler og slikt fra forskjellige jenteblader, bryllupsblader, etc (mange som ligger på nettet) kan kanskje virke. det virker ikke så hardt som å vise tråden. og hvis hun ikke tar til fornuft etter det så er hun rett og slett en tapt sak, og en tapt vennine.

nesten så det frister å troppe opp i bryllupet til forloveren til TS i en skikkelig brudekjole :fnise:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vel, hun har jo holdt både seg selv og forloveren anonym. Det er selvfølgelig en vurderingssak, jeg kjenner ikke forloveren og vet ikke hvordan hun ville reagert, men personlig kunne det hjulpet meg å se at andre var enig med motparten hvis jeg var med i en slik konflikt. Tenkte bare det kanskje kunne åpne øynene hennes litt.

anonym helt til dama dukker opp i bryllup i den kjolen

Gjest AnonymBruker
Skrevet

anonym helt til dama dukker opp i bryllup i den kjolen

Ja, men hva er oddsen at noen av oss her inne skal i det bryllupet??

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ja, men hva er oddsen at noen av oss her inne skal i det bryllupet??

spørs ant kvinner i norge som kjenner hun + ant gjester det:P

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg vært TS, hadde jeg driti mest i om hun ble fornærma av denne tråden, jeg hadde sendt linken, så får hun se hvilket mehe hun er som tenker på å bruke en brudekjole i et bryllup som ikke er sitt eget.

Og nei, jeg tror uansett ikke noen av oss som er i denne tråden kjenner vedkommende.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg vært TS, hadde jeg driti mest i om hun ble fornærma av denne tråden, jeg hadde sendt linken, så får hun se hvilket mehe hun er som tenker på å bruke en brudekjole i et bryllup som ikke er sitt eget.

Og nei, jeg tror uansett ikke noen av oss som er i denne tråden kjenner vedkommende.

TS burde ikke være så feig at hun begynner å blande inn fremmende folk når hun snakker med vennina si. Jeg kan ikke begynne å henvise til alle trådene her hver gang jeg skal diskutere med noen i det virkeligeliv. Ts må snakke ut fra sitt hjerte, det en hun som er bruden INGEN av oss

Skrevet

TS burde ikke være så feig at hun begynner å blande inn fremmende folk når hun snakker med vennina si. Jeg kan ikke begynne å henvise til alle trådene her hver gang jeg skal diskutere med noen i det virkeligeliv. Ts må snakke ut fra sitt hjerte, det en hun som er bruden INGEN av oss

Hvis du leser tråden vil du se at hun allerede har gjort det, hun har faktisk tilbydd seg å kjøpe en ny kjole (!(alt for snilt etter min mening)) men veninnen nekter å gå med noe annet enn brudekjolen hun allerede har kjøpt.

Når man tar så lite hensyn som denne forloveren gjør og nekter å høre på hva bruden sier ser jeg ikke helt vitsen med å bruke silkehansker.

Jeg stemmer og for å vise hun tråden, og muligens, alt etter hvordan hun reagerer, bytte forlover.

Skrevet

Men forloveren hører jo ikke på. Desperate times call for desperate measures.

• Liker 1
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvis du leser tråden vil du se at hun allerede har gjort det, hun har faktisk tilbydd seg å kjøpe en ny kjole (!(alt for snilt etter min mening)) men veninnen nekter å gå med noe annet enn brudekjolen hun allerede har kjøpt.

Når man tar så lite hensyn som denne forloveren gjør og nekter å høre på hva bruden sier ser jeg ikke helt vitsen med å bruke silkehansker.

Jeg stemmer og for å vise hun tråden, og muligens, alt etter hvordan hun reagerer, bytte forlover.

ja men nå snakker jeg om at dere skal blande inn folk som bare har sett en side av saken inn på ts sin side for å rotte seg mot denne vennina. hun får helelr være tøff nok å fjerne henne som forlover uten å bruke tråden.

Skrevet

ja men nå snakker jeg om at dere skal blande inn folk som bare har sett en side av saken inn på ts sin side for å rotte seg mot denne vennina. hun får helelr være tøff nok å fjerne henne som forlover uten å bruke tråden.

Hvor mange sider av denne saken finnes det? Forloveren tenker å bruke BRUDEKJOLE når hun er GJEST i bestevenninnens BRYLLUP. Jeg er veeeldig interessert i høre hva slags forklaring hun kunne hatt som ville gjort dette ok.

Gjest Blondie65
Skrevet

Hvor mange sider av denne saken finnes det? Forloveren tenker å bruke BRUDEKJOLE når hun er GJEST i bestevenninnens BRYLLUP. Jeg er veeeldig interessert i høre hva slags forklaring hun kunne hatt som ville gjort dette ok.

FORLOVER ... stor forskjell :)

Ellers enig!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe annet enn 1 side av denne saken! Forloveren vil bruke brudekjole i en annen sitt bryllup, hun nekter å rikke seg på dette, saken er for meg ganske klar!

Hvilken side 2 kan det være mener du?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Siterte feil bruker i posten min overfor. Det var denne som skulle være sitert:

Skrevet (endret)

FORLOVER ... stor forskjell :)

Ellers enig!

Jeg mener det gjør det verre. Forloveren vil bli sett sammen med bruden hele kvelden og på mange bilder. Stakkars brud.

Endret av Gjesten
Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg mener det gjør det verre. Forloveren vil bli sett sammen med bruden hele kvelden og på mange bilder. Stakkars brud.

Det var i grunnen mitt poeng og. :)

En gjest kan man flire av, men en forlover er såpass sentral at det blir feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...