Gjest Solstråla88 Skrevet 7. april 2011 #181 Skrevet 7. april 2011 Ja, jeg har faktisk vurdert å bytte henne ut hvis hun nekter.. Jeg har grått mye idag, jeg syntes det er så dårlig gjort av henne.. Jeg sa jo til henne når jeg sa at hun kunne ha på seg det hun syntes var fint, at det ikke kunne være hvitt hvis det ikke var kort. Helst ikke hvitt i det hele tatt.. Nei jeg får prate med henne igjen i morgen.. Jeg har litt vanskeligheter for å være streng, er litt redd konflikter og hun er en hissig type.. Men er vel ikke stort annet enn å sette foten ned og håpe hun gidder å høre på meg. Jeg kommer ikke til å takle det hvis hun kommer i den kjolen på MIN og gubbens dag.. Jeg kan selv være ganske hissig og bestemt, men DEN kjolen kan hun da ikke gå i. Et godt får, blir hun hissig, så sett henne skikkelig på plass, hun kan faktisk ikke gå i hva hun vil i et bryllup, Som sagt tidligere her, hun bør bytte kjole, eller så må du bytte henne ut. Jeg ønsker deg lykke til når du skal prate med henne, det er trossalt deres dag, og ikke hennes. Jeg er super glad for at hun som er min forlover vil at jeg skal være med og se på kjole, og jeg er ikke sær på det, men synes kvinner i hvertfall kan holde seg unna sort og hvitt.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 7. april 2011 #182 Skrevet 7. april 2011 Jeg kan selv være ganske hissig og bestemt, men DEN kjolen kan hun da ikke gå i. Et godt får, blir hun hissig, så sett henne skikkelig på plass, hun kan faktisk ikke gå i hva hun vil i et bryllup, Som sagt tidligere her, hun bør bytte kjole, eller så må du bytte henne ut. Jeg ønsker deg lykke til når du skal prate med henne, det er trossalt deres dag, og ikke hennes. Jeg er super glad for at hun som er min forlover vil at jeg skal være med og se på kjole, og jeg er ikke sær på det, men synes kvinner i hvertfall kan holde seg unna sort og hvitt. Eh denne tråden er gammel. Tror hu allerede er gift nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå