Gå til innhold

Ferie tips - Reise alene med barn i Norden

lille_lam

Anbefalte innlegg

Hei,

Er det noen som noen gode reisemål og anbefale? Hvor kan man reise med barn alene i Norge, Sverige eller danmark? Ikke så dyrt heller.. Vil gjerne høre om andres erfaringer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Danmark er jo et helt fantastisk ferieland når man reiser med barn, fordi det er så utrolig mye å finne på - parker man kan besøke osv. Men Danmark er ganske dyrt, så jeg ville holdt en knapp på Sverige.

Sverige er rimelig, og også der finnes det mye spennende å finne på sammen med barna. Besøk for eksempel Astrid Lindgrensverden og Katthult. Koselig for de minste barna. Større unger vil sikkert elske badeland osv.

Det finnes mange skjulte perler i Sverige, og mange flotte badesteder langs Vänern og Vättern feks. Hvis man bor på mindre steder, kan man få en ganske rimelig ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Vil nok anbefale Sverige. Bor selv i Värmland (närt Karlstad), og det er et ypperlig reisemål

med barn. Man kan f.eks bo i Kristinehamn som ligger ca 20 min fra Karlstad og 45 min fra Örebro.Mange fine uttflyktsmål og badeplasser. Sjekk gjerne ut :www.visitvarmland.org og

http://www.kristinehamn.se/docroot/Forvaltningar/kultur/sidor/Webbsida798.asp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...