lille_lam Skrevet 23. mai 2010 #1 Del Skrevet 23. mai 2010 Hei, Er det noen som noen gode reisemål og anbefale? Hvor kan man reise med barn alene i Norge, Sverige eller danmark? Ikke så dyrt heller.. Vil gjerne høre om andres erfaringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Annie* Skrevet 24. mai 2010 #2 Del Skrevet 24. mai 2010 Danmark er jo et helt fantastisk ferieland når man reiser med barn, fordi det er så utrolig mye å finne på - parker man kan besøke osv. Men Danmark er ganske dyrt, så jeg ville holdt en knapp på Sverige. Sverige er rimelig, og også der finnes det mye spennende å finne på sammen med barna. Besøk for eksempel Astrid Lindgrensverden og Katthult. Koselig for de minste barna. Større unger vil sikkert elske badeland osv. Det finnes mange skjulte perler i Sverige, og mange flotte badesteder langs Vänern og Vättern feks. Hvis man bor på mindre steder, kan man få en ganske rimelig ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elodi Skrevet 5. juni 2010 #3 Del Skrevet 5. juni 2010 Vil nok anbefale Sverige. Bor selv i Värmland (närt Karlstad), og det er et ypperlig reisemål med barn. Man kan f.eks bo i Kristinehamn som ligger ca 20 min fra Karlstad og 45 min fra Örebro.Mange fine uttflyktsmål og badeplasser. Sjekk gjerne ut :www.visitvarmland.org og http://www.kristinehamn.se/docroot/Forvaltningar/kultur/sidor/Webbsida798.asp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elodi Skrevet 5. juni 2010 #4 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) http://visit-varmland.regionvarmland.se/ Ble feil i linken:-) Endret 5. juni 2010 av Elodi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juni 2010 #5 Del Skrevet 6. juni 2010 Finland? Mummiland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå