maribella Skrevet 23. mai 2010 #1 Skrevet 23. mai 2010 Hei! Mamam og pappa ferirer 50 år og vi tenkte vi kunne gi de en resieopplevelse i Norge. Vi bestiller hotel, legger opp reiseruter og aktiviteter de kan være med på. Derfor lurte jeg på om dere har noen forslag på reiserute eller aktiviteter, festivaler osv som skjer i tidsrommet slutten av juli startet av august nå i sommer? Håper noen har noen flotte forslag!!
Strix Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 Hvor bor dere no og hvor langt vil dere reise. Nord, øste, vest, sør??
maribella Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2010 Hvor bor dere no og hvor langt vil dere reise. Nord, øste, vest, sør?? Bor i oppland ca midt mellom Oslo og Bergen.. er ca 4 timer til begge byene;)
LukaFrost Skrevet 25. mai 2010 #4 Skrevet 25. mai 2010 Hva med en tur på Hurtigruta? Det kunne jeg tenkt å gi foreldrene mine i gave en gang.
Satsuma Skrevet 25. mai 2010 #5 Skrevet 25. mai 2010 Moldejazz 19-24 juli, Ålesund, og Geirangerfjorden. Både Ålesund og Geiranger er jo 'must' på Norgesturen spør du meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå