Tingeling22 Skrevet 23. mai 2010 #1 Skrevet 23. mai 2010 Er planken en bra øvelse for å få flatere mage?
Gjest SmallTalk Skrevet 23. mai 2010 #2 Skrevet 23. mai 2010 Den er ihvertfall veldig bra for å trene kjernemuskulaturen, og den trimmer magemusklene bra.
Chanel.No5 Skrevet 23. mai 2010 #3 Skrevet 23. mai 2010 Her er en artikkel planken; http://www.treningsmagasinet.no/wip4/planken-styrker-dine-kjernemuskler/d.epl?id=441464
Gjest Coarvi Skrevet 24. mai 2010 #4 Skrevet 24. mai 2010 Ingen styrkeøvelser vil gi deg flatere mage sånn uten videre. Skal magen bli flatere må fettet bort. Å bare kjøre planken er IKKE nok til å fjerne noe fett, da må du trene skikkelig. Men planken er kjempeflott for å få en sterkere kjernemuskulatur ja.
Tingeling22 Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. mai 2010 Jeg trener allerede nok til at jeg ikke har noe ønske om å bli tynnere. Jeg vil ikke ha mer fett bort fra kroppen. Det er bare den lille magen som ikke går bort, og jeg har foreløpig ikke kjørt noen øvelser spesifikt på den, derfor jeg lurte . Ingen styrkeøvelser vil gi deg flatere mage sånn uten videre. Skal magen bli flatere må fettet bort. Å bare kjøre planken er IKKE nok til å fjerne noe fett, da må du trene skikkelig. Men planken er kjempeflott for å få en sterkere kjernemuskulatur ja.
Sæzzy Skrevet 24. mai 2010 #6 Skrevet 24. mai 2010 Du burde ta planken uansett. Flat mage eller ikke. Du vil få en nydelig holdning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå