Gå til innhold

Hvilken parfyme er DIN favoritt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Prøvde en Britney Spears parfyme i går, enten den mørkeblåe eller rosa, husker ikke hvilken. Den duftet veldig sterkt etter bare ett spray, og lukten satt faktisk i etter at jeg hadde dusjet! Men da luktet den litt svakere og veldig, veldig godt! :) :rødme:

Den som er mørkeblå (midnight fantasy) lukter bare helt fantastisk! Når jeg bruker denne blir jeg ofte stoppet av fremmede (både menn og kvinner) i butikken som lurer på hva slags merke jeg bruker, så blir de gjerne stående litt for å snuse mens de smiler og sier at det er så deilig med en frisk parfyme som lukter godt men ikke oser.

Den passer sikkert ikke for alle, men er helt perfekt for meg. Fjortis blir den kun om man sprayer uhemmet over hele kroppen, men det gjelder jo egentlig all parfyme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dagbruk: cacharel amor amor eller dior j'adore

kveldsbruk: la perla j'aime eller paco rabanno black xs :rødme:

Skrevet

Min favoritt er La Perla – J’aime la nuit.

Gjest navnelapp
Skrevet

Eg har mange favorittar, alt etter sesong, temperatur og klesvalg. Allure sensuelle, Dolce Vita frå Dior og Fille en aiguilles frå Serge Lutens er mine vinterdufter. Feminité de Bois frå Shiseido (no Serge Lutens) er også deilig.

På sommaren går eg ofte i Eau de Dolce Vita, Sublime Balkiss frå The different company (Heaven scent) og Philosykos, ei fikenduft frå Diptyque. Men så har eg litt å velge i... :flau:http://altgodt.wordpress.com/2010/10/13/pa-utstilling/

Skrevet

Ck- eternity :rødme:

Ck- contradiction

Cacharel- amor amor

Cacharel- promesse

issey miyake- lèau D`issey

Emporio armani- she

også escada om sommeren selvfølgelig ;)

og D&G "the one" på fest!

• 8 måneder senere...
Skrevet

coco mademoiselle!!! :rodmer:

Skrevet

Van Gils, Tendenza for her

Den passer perfekt til meg, men finner den ikke i noen butikker lenger.

Skrevet

Lancôme - Hypnôse er min favoritt, i tillegg til Jennifer Lopez - Still :rodmer:

Skrevet

Miss dior cherie fra Dior.

Og "Moon Sparkle" - fra escada. Sommerduft for mange år siden, men jeg tviholder og bruker sparsomt av den flaska enda!

Skrevet

Og "Moon Sparkle" - fra escada. Sommerduft for mange år siden, men jeg tviholder og bruker sparsomt av den flaska enda!

Hehe, den har jeg en hel flaske av i skapet, fikk den i gave og synes ikke lukta kler meg. Men lukter godt, ja! :)

Skrevet

christina aguilera :)

Skrevet

Akkurat nå er min favoritt Chanel med Chance. Den lukter helt ubeskrivelig nydelig!

• Liker 2
Gjest navnelapp
Skrevet

Van Gils, Tendenza for her

Den passer perfekt til meg, men finner den ikke i noen butikker lenger.

Den er framleis i produksjon, du kunne prøve eBay eller liknande.

Skrevet

Lolita Lempicka

Skrevet

Skal snart ut og reise og da skal jeg kjøpe La Prairie - Life Threads Gold. Den mest fantastiske duften jeg har kjent :rodmer:

Skrevet

Gucci Flora eau fraiche<3 Fikk den av sambo som har verdens beste smak!

Skrevet

Lolita Lempicka og Coco Mademoiselle er mine favoritter akkurat nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...