Gjest AnonymBruker Skrevet 23. mai 2010 #1 Skrevet 23. mai 2010 Ut av rein nysgjerrighet lurer jeg på følgende: Jenter: Forslag til gode sommerparfymer som ikke er så sterke? Gutter: Hvilke type dufter/parfymer foretrekker dere på jenter?
Aubree Skrevet 23. mai 2010 #2 Skrevet 23. mai 2010 Ut av rein nysgjerrighet lurer jeg på følgende: Jenter: Forslag til gode sommerparfymer som ikke er så sterke? Gutter: Hvilke type dufter/parfymer foretrekker dere på jenter? calvin klein - in 2 u.. den er min absolutte favoritt!!
Anglofil Skrevet 23. mai 2010 #3 Skrevet 23. mai 2010 Cool Water fra Davidoff er min absolutt favoritt for kvinner. Higher Energy fra Dior for menn. Mvh Yvonne
sophiaM Skrevet 23. mai 2010 #4 Skrevet 23. mai 2010 Versace Bright Chrystal. Den rosa flasken med den store diamantlignende korken :rødme:
Gjest brutal_mann Skrevet 23. mai 2010 #5 Skrevet 23. mai 2010 Aner ikke. Men en desidert taper er enhver parfyme som lukter kokos. Tunge kjeringparfymer er også direkte fælt! Kvinner skal lukte lett. Lette dufter som minner om myke kvinnekropper. Mykt og mildt er klassiske feminine trekk. Slik bør også parfymene være.
*appifany* Skrevet 23. mai 2010 #6 Skrevet 23. mai 2010 På meg passer Burberry Brit. Lukter litt karamell av meg, har fått bare postive tilbakemeldinger på den Ellers bruker jeg en kveldsparfyme av Jean Paul; Ma dame
MonThe Skrevet 23. mai 2010 #7 Skrevet 23. mai 2010 "Light Blue" D&G er min favoritt! Og på mannen -- CK In2U, eller den blå Jean Paul
LetThemEatCake Skrevet 23. mai 2010 #9 Skrevet 23. mai 2010 Tommy Girl från Tommy Hilfiger! Lätt och somrig och superfräsch. Älskar den!
Gjest Nanette Skrevet 23. mai 2010 #10 Skrevet 23. mai 2010 Coco Chanel Mademoiselle L'eau d issey Angel Dalissime og Dalimania
Thunderbat Skrevet 24. mai 2010 #12 Skrevet 24. mai 2010 Jeg bruker Lacoste - Touch of pink. Synes den er lett og sommerlig.
Gjest najki Skrevet 24. mai 2010 #13 Skrevet 24. mai 2010 Davidoff - Cool Water og Ralph Lauren - vetikkehvadenhetermer er mine to favoritter. For tiden bruker jeg imidlertid Lacoste - Touch of pink fordi min kjære ønsket at jeg skulle bruke nettopp denne.
mari4ever Skrevet 24. mai 2010 #14 Skrevet 24. mai 2010 hei:) min favoritt er Stella Mccartney- Stella sheer om sommeren og den valige Stella om høsten:) ellers er jeg veldig glad i Lolita lempica- lolita, Ralph lauren-cool, Clinique happy, Clinique heart og Babor scen tao body minst:)
Gjest Tavira Skrevet 24. mai 2010 #17 Skrevet 24. mai 2010 "Nina" fra Nina Ricci er fantastisk god og lett uten at den blir FOR frisk
pittie Skrevet 24. mai 2010 #19 Skrevet 24. mai 2010 Prada infusion de fleur d'oranger, men den er enten eller hos forskjellige mennesker. På meg lukter den nydelig (mest jasmin og appelsinblomst), mens venninnen min lukter gammel tante av den :gjeiper: Er ganske glad i CK one også, uansett årstid. Jeg kan ikke fordra typisk søte berteparfymer. Samboer liker de fleste parfymer, så lenge man begrenser dosen.. Å lukte noen på 5m avstand eller når lukta henger godt igjen i lufta er sjeldent et bra tegn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå