Gjest mari kontrari Skrevet 23. mai 2010 #1 Skrevet 23. mai 2010 Hei! Har noen tips til hvordan man får bort gamle blyantstreker fra malt mur(puss)vegg? Forløpig har jeg over den siste uken forsøkt med: - viskelær - grønnsåpe og varmt vann - kjøkkenvaskspray som tar alt av fett og fastbrente matrester - jif baderom og jif vindusvask - generell skuring, skrubbing og gniing med og uten vann/såpe Resultat: Veggen er betraktelig lysere, men blyantstrekene er mer synlige enn noensinne, så nå trenger jeg hjelp til hva jeg kan kjøpe siden ingenting vi har duger.
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mai 2010 #3 Skrevet 24. mai 2010 Prøv med "Swiffer magic eraser". Vet ikke helt hvor man kjøper det, men prøv i en større dagligvarebutikk.
Gjest mari kontrari Skrevet 25. mai 2010 #4 Skrevet 25. mai 2010 Prøv med "Swiffer magic eraser". Vet ikke helt hvor man kjøper det, men prøv i en større dagligvarebutikk. Takk for tipset! Skal prøve å spore opp slike (så snart eksamen er ferdig). Om dere ikke hører mer i denne tråden betyr det nok at det virket
rosaprosa Skrevet 25. mai 2010 #5 Skrevet 25. mai 2010 Den fåes kjøpt i dagligvare butikken ja.. Fungere på merkelig mye ting som ikke lar seg skrubbe vekk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå