Sommer83 Skrevet 23. mai 2010 #1 Skrevet 23. mai 2010 Hei! Jeg er helt ny her inne på Kvinneguiden. Tenkte jeg skulle benytte sjansen for en aldri så liten "kontaktannonse". Dette var ikke noe jeg trodde jeg skulle gjøre, men det får nå briste eller bære. Jeg er 26 år, har to barn fra et tidligere forhold. Har ny samboer og lever et rolig liv på landet litt utenfor Trondheim. Dessverre så mistet jeg mange av vennene mine da jeg ble gravid og plutselig ikke passet inn lenger. Resten forsvant vel med eksen. Har aldri vært noen festløve som bruker helgen på rølpefyll og sånt. Men kan godt bli med ut på byen en gang i blant og sånt. Er veldig glad i folk og veldig sosial. Har et godt humør og jeg beskrives som en veldig god venn, som setter andre før meg selv. Mye av tiden min går med på ungene mine, samboeren min, hus og hjem. Ellers liker jeg å være litt kreativ, fotografering, blomsterdekorering, maling osv... Som de fleste jenter er jeg glad i shopping. Samboeren min flyttet hit da han møtte meg, og har dessverre ingen omgangskrets her, da han tidligere bodde på Sørlandet. Jeg håper derfor nå at jeg kan komme i kontakt med noen flere som er i samme situasjon, eller bare noen som har plass til litt flere venner i livet sitt. Vi er ganske normale (Vel, iallefall jeg da ) og liker godt å dra på besøk til andre eller få besøk selv, ta med ungene på tur e.l. Min samboers interesser er husarbeid (Fordi jeg sier det, ) Bil, MC, Skyting og fotografering, ja også er han veldig glad i kaffe da! Håper noen tør å ta kontakt med oss, så kan vi kanskje bli gode venner og finne på masse skøy sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå