Gå til innhold

Sex med eldre menn?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

En ting er i hvert fall sikkert, vi "unge" jenter er veldig interessert i eldre menn!!

Ja, det merker jeg av egen erfaring også. Men fatter ikke helt hvorfor. Ressurser, penger, makt? Eller trygghet, selvtillit, god sex? Hva er greia? Yngre gutter ser da bedre ut, med strammere hud og kropp, ikke noe gråstenk (som jeg selv har fått), og har kanskje bedre fysikk også enn hva vi gamliser har. Forklaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har INGENTING med; Ressurser, penger og makt å gjøre. Der imot trygghet, selvtillit, god sex, er selvfølgelig blant fordelene!

Jeg kan ikke snakkes for alle, bare for meg selv, men han mannen jeg forteller om i det første innlegget har allerede litt rynker i ansiktet, og for å vært ærlig så synes jeg han er utrolig sexy!

Gjest Gjest
Skrevet

Det har INGENTING med; Ressurser, penger og makt å gjøre. Der imot trygghet, selvtillit, god sex, er selvfølgelig blant fordelene!

Jeg kan ikke snakkes for alle, bare for meg selv, men han mannen jeg forteller om i det første innlegget har allerede litt rynker i ansiktet, og for å vært ærlig så synes jeg han er utrolig sexy!

Ok, ok! Da er det vel bare å kjøre på! For egen del så synes jeg det er litt kleint med den eldre mann-yngre jente greia. Men av og til lurer jeg på om innstillinga mi gjør at jeg går glipp av noe verdifullt når jeg aldri følger opp hint fra søte jenter som tilfeldigvis er noen år yngre enn meg. Det er jo heller ikke særlig modent av meg å være så opphengt i alder, men jeg har altså fått en fiks idé i hodet mitt om at stor aldersforskjell ikke er bra. Hva ville du ha trodd dersom du hinter frempå om noe overfor denne typen (eller andre), og han avviser deg blankt? At det er noe galt med ham?

Skrevet

Jeg synes det er kjempebra at du har ventet så lenge som du har med å ha sex. Man kan være heldig med noen man treffer på nett, men man kan også være uheldig.

Tror det er bedre å satse på en person man kjenner til fra før av, en en fra nettet, der man kan lettere gi seg ut fra å være noe man ikke er.

Hvorfor ikke fortelle til ham som du liker hva slags føleser du har for ham?

Du har jo likt ham i så mange år, og jeg synes ikke du har noe å tape på det:)

Gjest MikeWaters
Skrevet

Det mest urovekkende med denne tråden er at denne eldre mannen er 4 år yngre enn meg selv :(

Skrevet

Du kan jo prøve det ut. Vi er ikke alle like, så det er ingen som skal dømme deg om du synes alder betyr mye, men det kan kanskje verdt et forsøk?

Jeg ville ikke trodd noe spesielt ovenfor typen jeg evt. hadde hintet frempå om noe, om han hadde avvist meg. Men jeg ville jo ikke tatt det positivt :)

Skrevet

Det mest urovekkende med denne tråden er at denne eldre mannen er 4 år yngre enn meg selv :(

Hehe, 2 år her :)

Jeg er da ung, for pokker.

Skrevet

Jeg synes det er kjempebra at du har ventet så lenge som du har med å ha sex. Man kan være heldig med noen man treffer på nett, men man kan også være uheldig.

Tror det er bedre å satse på en person man kjenner til fra før av, en en fra nettet, der man kan lettere gi seg ut fra å være noe man ikke er.

Hvorfor ikke fortelle til ham som du liker hva slags føleser du har for ham?

Du har jo likt ham i så mange år, og jeg synes ikke du har noe å tape på det:)

Du har selvfølgelig rett, og om jeg skal følge fornuften så blir det som du skriver. Men vi får se.

Og ang. han jeg har vært forelsket i i sååå mange år, så tror jeg han har en fjern anelse, men jeg har ikke sagt det direkte til han. Jeg tror, eller jeg vet at han liker meg tilbake, men jeg vet ikke om han liker meg helt på den måten. Evt. så tror jeg har sliter litt med tanke på aldersforskjellen.. Det er jo forståelig, men utrolig synd. Jeg synes han er kjempesexy!

Skrevet

Hehe, 2 år her :)

Jeg er da ung, for pokker.

Snakker dere om han jeg liker, han i det første innlegget?

Skrevet

åååh... jeg var 21.. han var 30..NAMENAMENAME!!! Den beste sexen, beste alderen. Menn er så sexy! Etter han kan jeg aldri gå tilbake til smågutter.

Synd han dumpa meg etter tre år men om lysten byr seg er det han jeg tenker på.. DIGGDIGGDIGG!!

:jepp:

Skrevet

åååh... jeg var 21.. han var 30..NAMENAMENAME!!! Den beste sexen, beste alderen. Menn er så sexy! Etter han kan jeg aldri gå tilbake til smågutter.

Synd han dumpa meg etter tre år men om lysten byr seg er det han jeg tenker på.. DIGGDIGGDIGG!!

:jepp:

Høres herlig ut! Det var synd at han dumpet deg, men da har du muligheten til å finne deg en annen lekker og maskulin skapning - Får prøve å se det positive, i det negative ;)

Og det virker i hvert fall som at du har en herlig tid å se tilbake på!

Gjest MikeWaters
Skrevet

Snakker dere om han jeg liker, han i det første innlegget?

Nei, vi snakker om han eldre karen i Ringenes Herre filmene :)

Skrevet

Nei, vi snakker om han eldre karen i Ringenes Herre filmene :)

Jeg synes ikke at en mann er gammel når han har passert 30. Jeg synes menn som har passert 30 er i sin gullalder! Det er bare det at hvis du setter alderen min opp mot alderen hans, så blir han en eldre mann.. Hvis du skjønner :) ?

Det var enda verre når jeg har 15/16 år og likte han, for da var han rundt 30.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...