Gjest AnonymBruker Skrevet 23. mai 2010 #1 Skrevet 23. mai 2010 Hvor lang var den største bæsjen du klarte å bæsje ut før den delte seg? Er det damer eller menn som bæsjer mest?
cyanid Skrevet 23. mai 2010 #2 Skrevet 23. mai 2010 makan til drittprat! Hvordan skulle en greie å måle det i det hele tatt, dradd den opp av do og slengt den på gulvet?
Gjest Linda sofie Skrevet 23. mai 2010 #4 Skrevet 23. mai 2010 Ja åssen kan man vite sånt?? Jeg tar ikke akkurat å måler bæsjen min heller.
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. mai 2010 #5 Skrevet 23. mai 2010 makan til drittprat! Hvordan skulle en greie å måle det i det hele tatt, dradd den opp av do og slengt den på gulvet? Du setter deg bare på huk og går litt fremover etterhvert som den kommer ut, så blir den som en lang kabel. Finn frem målebånd og skryt!
Hapzen Skrevet 23. mai 2010 #6 Skrevet 23. mai 2010 æsj! Din gris, jeg ser ikke engang ned i do etter jeg har bæsja, så ikke faen om jeg tar den opp og måler den ihvertfall!
smalls Skrevet 23. mai 2010 #7 Skrevet 23. mai 2010 Herregud å ekkel du er! Hvem er det som går rundt å skryter av hvor lang bæsj de har bæsja da?? Ingen normale mennesker i hvert fall.
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. mai 2010 #8 Skrevet 23. mai 2010 Det er jo størst som er best. Klarer man en meter lanf kabel så har man virkelig noe å skryte av. Men det er det bare menn som klarer, for hittil så har nok damene vært for pysete til sånt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå