Gå til innhold

Gruer meg litt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg gruer meg litt til å gå opp kirke gulvet på den store dagen. Har dere andre det også sånn ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei vil ikke si at jeg gruer meg, men er veldig spent på hvordan det kommer til å bli.....

Skrevet

Ikke gru deg du!

Det er en helt fantastisk opplevelse - nyt den :wink:

K.

Skrevet

Grue????

Er du gal, jente, det er vel lite jeg gleder meg så mye til som det øyeblikket da jeg ser min elskede stå ved siden av alteret, mens tankene dreier seg om det som skal skje den neste timen......

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg og gruer meg. Tanken på at alle ser på meg, kanskje snubler jeg, og jeg kommer sikkert til å være klin rød i ansiktet. Mye som kan skje... Men men, jeg gleder meg jo også da!

Skrevet

Gleder meg veldig, men er vel litt nevøs for hvordan festen vår kommer til å bli etterpå..

Skrevet

Gruer meg veldig :cry: Er redd alt skal gå galt og ikke minst at jeg skal gråte hele tiden :cry: Og at jeg skal se alle andre gråte så jeg blir å gråte enda mere.

Vi er litt sånn vi......begge familiene :)

Jeg gleder meg veldig til alt etterpå da :kul:

Det er vel bare sånn at man skal grue seg litt også går det sikkert helt utrolig bra. Skal ha brudepike på nesten 6 år da, så kanskje jeg kan konsentrere meg mest om henne??? :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

Det kommer til å bli kjempeflott når dagen kommer - et av de sterkeste øyeblikkene i ditt liv : )

Skrevet

Jeg også gruer meg litt for jeg blir så rørt...Og jeg har absolutt ikke lyst til å gå opp kirkegulvet og grine....

Jeg er forferdelig lett-rørt, skulle ønske det var en kur for det!!

Skrevet

Jeg vil gjerne berolige dere lettrørte litt, jeg... for jeg er så lettrørt at om non bare snakker om vielsen sin eller sånn til jeg, så begynner jeg å snufse.

Sånn var det ikke da jeg giftet meg! Jeg hadde masse lommetørkler og hadde seriøst vurderte Valerina eller noe - men jeg felte ikke en tåre hele dagen jeg. Bare smilte... fårete og tåpelig har jeg inntrykk av... ren lykke var det - men ingen tårer.

I etterkant kan jeg se på bilder og video og bli rørt, men ikke da det hele foregikk.

Skrevet

Jeg gruer meg litt. Er ikke så glad i å stå i sentrum, men jeg skal jo gå opp med min kjære ved siden av meg, så det skal nok gå bra :D

Skrevet

Jeg gruer meg ikke til å gå opp kirke gulvet men gruer meg som en ørn til før dørene åpnes, og kirkeklokkene ringer!!!DA kommer jeg til å ha en million sommerfugler i maven!!!!!

Skrevet

Jeg gruet meg VELDIG, mye pga de samme årsakene som Ibe forteller om + at jeg var livredd for å snuble i kjolen..., men når dagen endelig kom, bare gliste jeg - til ALT, ikke snubla jeg i kjolen heller.

Så dere som gruer dere, det går nok veldig bra skal dere se!! Det er faktisk ikke noe å grue seg til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...