Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2010 #1 Skrevet 23. mai 2010 Jeg har nettopp fått ny kjæreste. Vi har bare hatt sex noen få ganger, har bare ridd ham og hatt den vanlige misjonæren av stillinger. :gjeiper: Jeg elsker å bli tatt bakfra, men er litt redd for å si det til ham i frykt for at han kan misforstå og tro at jeg mener analsex. Jeg liker ikke analsex. Kan det misforstås hvis jeg sier til ham "ta meg bakfra"? Haha. For en dum tråd egentlig, men...
Shopoholiker Skrevet 23. mai 2010 #2 Skrevet 23. mai 2010 Tror nok det går helt fint. Du kan jo eventuelt si: ta meg i doggy...
Gjest brutal_mann Skrevet 23. mai 2010 #4 Skrevet 23. mai 2010 Alt kan missforstås, men alt kan også oppklares. eventuelt kan du si "Knull fitta mi bakfra" mens du er kåt som et udyr. Det vil ikke bli missforstått
Stor&Sterk Skrevet 24. mai 2010 #5 Skrevet 24. mai 2010 Jepp, det kan misforståes...alt kan misforståes... Etterhvert som dere blir bedre kjent i senga er det lettere å fortelle hva dere liker å ikke liker.... Vær så tydelig som dere kan så slippere dere flaue og kanskje smertefulle overraskelser ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå