Gå til innhold

Ville du ha datet en mann uten førerkort?

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Totalt uvesentlig for min del.. Men håper han kan svømme eller sykle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finner jeg en mann som er i nærheten av å være ærlig, så tror jeg ikke at jeg kommer til å tenke tanken på om han har lappen eller ikke!!

Bodde sammen med en mann engang, vanligvis var det jeg som kjørte hvis vi skulle noen steder sammen. Så det vet jeg er null stress. Skal mannen noen steder på egen hånd, ja, da får han ordne seg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg synes det er kjipt at ikke kjæresten min har MC-lappen, for nå har jeg satt den hobbyen litt på vent. Vi driver bare med bilsport nå... kjenner når jeg skriver at jeg savner virkelig MCen =( Like før jeg spanter lappen på han, hehe!

Ærlig talt, må dere virkelig gjøre ALT sammen? Kan du ikke ha ditt eget liv? :roll:

TS: Jeg hadde nok ikke latt førerkort vært avgjørende, men jeg hadde nok syntes det var litt lite stilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mer kos å dra med kjæresten på mc-tur enn ingen? (ingen av mine venner er verken interessert eller har lappen på mc). Og angående bilsport så har vi hver våre "ting" innenfor det, så nei, vi gjør ikke ALT sammen selv om vi har samme kategori av hobbyer!

En av mine hobbyer er f.eks. shopping, hans er å skru på bil, blæh, det er så kjedelig at jeg holder på å spy. Han holder også på med offroad (noe jeg ikke interesserer meg for) og RC-biler (noe jeg heller ikke interesserer meg for). Jeg holder på med kondisjonsstrening (noe han ikke interesserer seg for).

Var det nok ?

Og visste du, hadde jeg ikke hatt samme hobby (bilsporten) som han hadde vi mest sannsynlig aldri tilbragt tid sammen, for denne sporten innebærer langturer til østlandet flere helger i sommermånedene og han bruker all sin fritid på denne (og resten på jobb + andre hobbyer som jeg IKKE er med på).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mer kos å dra med kjæresten på mc-tur enn ingen? (ingen av mine venner er verken interessert eller har lappen på mc).

Men hvem gjorde du MC-ting med før du traff kjæresten din da?

Mener ikke egentlig å stille deg til veggs altså, synes bare det er så trist når man legger fra seg ting man har glede av når man kommer i et forhold, fordi den andre parten ikke har samme interessen. Og det skjer så ofte.

Så se på det mer som et lite dytt til å ta det opp igjen. Du sier jo at du savner det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Haha, dette var da litt av en ting å tenke på?! Jeg har hatt førerkort siden jeg var 18, og har egen bil. Samboeren min har ikke førerkort, men har akkurat begynt på det. Ofret det ikke en tanke en gang da vi var i "start-fasen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest sannsynlig hadde jeg ikke brydd meg, men om han bodde et sted det er "nødvendig" med lappen (som mine hjemtrakter), hadde jeg nok tenkt over det og kanskje vært litt skeptisk..?

De jeg kjenner hjmmefra på min alder (jeg er straks i midten av 20årene) som ikke har fått somlet seg til lappen ennå, er ikke alltid blant de mest initiativrike..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førerkort er ikke et kriterium, men foretrekker at han har det. En ting er i en storby, men hva hvis man bor/skal utenfor byen, på hytta, på ferier der det er greit å ha/leie bil osv. Kjedelig å ikke kunne dele på kjøringa.

Et lite spørsmål til Yvonne (og ev. andre i lignende situasjon): Ikke kritisk ment, men da du bodde utenfor Oslo, der bussen gikk til 14.00 på lørdag, hente det at du kjørt av foreldre/venner/kjente, eller var det såpass kort vei at du fint kunne sykle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvem gjorde du MC-ting med før du traff kjæresten din da?

Mener ikke egentlig å stille deg til veggs altså, synes bare det er så trist når man legger fra seg ting man har glede av når man kommer i et forhold, fordi den andre parten ikke har samme interessen. Og det skjer så ofte.

Så se på det mer som et lite dytt til å ta det opp igjen. Du sier jo at du savner det :)

Jeg skjønner absolutt hva du mener ;)

Jeg har alltid hatt en interesse for MC, jeg arvet det nok av min far. Og da jeg var 16 var jeg smamen med en MC-mekaniker som virkelig åpnet øynene mine. Min far har "pensjonert" seg fra Mc-tilværelsen og x'n min snakker jeg ikke så mye med lengre. Men interessen min bare økte og økte, og da jeg ble singel i februar fjor bestemte jeg meg for å endelig gjøre noe ut av det og tok lappen på MC (tok også opp kontakten med min x), midt i denne prosessen traff jeg min nåværende kjæreste og da sluttet jeg for hans skyld og prate med min x. Mc-interessen daffet litt av, men jeg må innrømme at jeg tenker HVER dag på hvor deilig det hadde vært å fått seg en sykkel, men samtidig virker det litt ensomt siden jeg er den eneste i min gjeng som kunne tenkt meg dette :(

Derfor kunne jeg ønske min kjære tok MC-lappen slik at jeg hadde hatt noen å dele opplevelsen med, eller min beste veninne (men det kommer jo aldri til å skje, hehe). Kanskje jeg får finne meg noen mc-venner? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei fytti rakkern. Hvem bryr seg om mannen har førerkort eller ei? Er enig at det kanskje kan virke litt rart.. Men man lar det ikke være avgjørende om hvorvidt man skal bli sammen eller ei. Herregud... Bare bra! Slipper vi all forurensinga! Men jeg ser delvis greia da, det gjør jeg. Er selv ung, men hadde ikke brydd meg om kjæresten ikke hadde hatt førarkort, bare så det er sagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førerkort er ikke nødvendig hvis man bor i en storby...

Kjæresten min har ikke lappen, men det har jeg. Skal være sagt at vi bare er 19 år, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være en tullepost!

Date mann uten førerkort?? Hvorfor ikke shoot for the moon å få tak i en med pilot sertifikat eller kanskje en astronaut...

Dummeste problemstillingen jeg har vert borte i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner absolutt hva du mener ;)

Derfor kunne jeg ønske min kjære tok MC-lappen slik at jeg hadde hatt noen å dele opplevelsen med, eller min beste veninne (men det kommer jo aldri til å skje, hehe). Kanskje jeg får finne meg noen mc-venner? hehe

Så bra at du skjønte hva jeg mente :)

Stemmer for at du finner noen mc-venner igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ylva Virvla

Klart jeg kunne datet en mann uten førerkort. Hvis jeg traff en bra mann - og det var vibber mellom oss - ville jeg da aldri latt mangel på førerkort være et hinder.

Førerkort er dessuten noe han kan skaffe seg senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da ville jeg lurt på hva mer han ikke har fått med seg på veien.

Siden jeg er over min første ungdom og vel så det, så ville jeg nok tenkt at "det var merkelig".

Jeg gidder ikke være taxisjåfør hele tiden. (smilemunn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig

Enig med dere...en mann uten lappen...?? Skikkelige menn digger jo bil og vrom-vrom! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor med en mann uten sertifikat! Litt kjedelig noen ganger! :P Hver gang jeg maser på han til å ta lappen sier han " hvorfor skulle jeg det? Har jo privat sjåfør!"

Men han er veldig teknisk og liker fotball da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...