Gå til innhold

Opplest og vedtatt at kvinner forelsker seg i BADGUYS.....

Fredagslunch

Anbefalte innlegg

Ikke spesielt tiltrukket av typiske alfahanner. Har ikke heller noen sans for dørmatter.. En mellomting, eventuellt en likeverdig. synes jeg ofte er bra :)

Har aldri i livet hatt følelser for noen som har behandlet meg dårlig.

Endret av Strenge Frk.Gerd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anjelika

Hvordan er en typisk "badgirl" da? Og hva er egentlig en badguy? Er en badguy slem mot dama si, eller går det på hvordan han oppfører seg ellers?

Jeg dater en som blir oppfattet som en badguy av omgivelsene, men som sammen med meg er like farlig som en fire uker gammel kattunge. Jeg tiltrekkes av hans alfahann-kvaliteter, men det er ikke mye ved ham som jeg ville påstå er "bad". :fnise:

Vi har samme type :fnise:

Jeg tenner ikke spesielt på badguys da, og innså heller ikke helt i hvor stor grad han var det før etter en stund sammen - han er jo bare en pusekatt med meg!

Han trodde forøvrig jeg var helt fullstendig badgirl, og ble overrasket når jeg viste meg å være kosemosepusesøt og snill og sårbar sammen med han. Når jeg tenker meg om så har han faktisk sagt at han tente på badgirl-greia mi, så der har du i hvert fall en mann som liker det.

Men han ble positivt overrasket over den myke siden min, ingen vil vel være sammen med noen som behandler dem dårlig. Uansett hvor kult de synes det er at du gir fingern til omverdenen.

Endret av Anjelika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært kjæreste med to motsetninger, en ryggløs type og en alfa-hann. Og jeg vil ikke være sammen med noen av dem. Men, jeg tiltrekkes nok mest til alfa-hannen, men jeg håper og tror at jeg ikke vil bli sammen med en sånn igjen, for det var IKKE noe hyggelig opplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærlighet er en underlig ting, jeg har selv vært sammen med en objektivt sett mindre pen fyr. Men jeg elsket ham, han elsket meg, og da har utseendet ingen betydning. Jeg er faktisk stolt over å endelig ha lært meg å legge av meg den utseendefikseringern jeg slet med før, hvor jeg kun så etter menn med bra utseende.

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange såkalte slemme jenter, bad girls, er utrolig gode og søte når du får de på tomannshånd og de tør åpne seg. Etter at jeg selv erfarte dette har jeg ingen problemer med å bli betatt og litt forelsket. Image is nothing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tror ikke menn forelsker seg lett i kvinner som behandler seg dårlig, men jeg tror de forelsker seg i kvinner som gir litt faen og ikke lager drama over hver eneste småting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke spesielt tiltrukket av typiske alfahanner. Har ikke heller noen sans for dørmatter.. En mellomting, eventuellt en likeverdig. synes jeg ofte er bra :)

Har aldri i livet hatt følelser for noen som har behandlet meg dårlig.

Jeg ser ikkje på en alpha han som en bad guy. En alpha male er en mann som kan sette foten ned når det trengs og som står imot det som måtte komme mot han.. Jeg tror også at en mellom ting er det beste, men jeg tror det er sjelden vare. En snill gutt har som regel dørmatte tendenser og en alpha-male har som oftest badguy tendenser. Jeg kjenner svært få som er naturlig midt i mellom. De eg kjenner som er det har lest litteratur på dette området og gjort veldig mange feil xD i prossessen før de nådde mellomstadiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tror ikke menn forelsker seg lett i kvinner som behandler seg dårlig, men jeg tror de forelsker seg i kvinner som gir litt faen og ikke lager drama over hver eneste småting.

Sånne damer er flotte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo ikke noen fasit på dette, men det er nok slik at mange kvinner sitter med denne romantiske idèen om at de skal klare å temme denne bad guy'en snørrogførti kvinner før ikke har klart å temme. Derfor ender de selvsagt oftest opp med å bli såret selv, forbanner alle bad guys, før de snart henger rundt halsen på neste bad guy.

Menn er nok noe annerledes her. Bad girls er herlige leketøy, mens de snille pikene er de som kommer i langvarige forhold. Sånn for å generalisere skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse badguys-greiene...Har aldri forstått det.

Hva er attraktivt med en som egentlig er slem? Nei heldigvis faller jeg ikke for slike. Hvorfor skal menn så ofte ha det til at det er tilfellet, når mange liker snille menn også?

Er det sånn at du kjenner deg selv på andre?

Endret av Frk Snasen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vel med at de mennene som er snille og vi som har vært for snill, har sett damer gått til dårlige typer som virkelig ikkje er bra for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Jeg aner ikke hvorfor nesten alle kvinner på død og liv skal ha en mann som behandler dem som dritt. Men det er tydelig at det er det damer tenner på. Menn som behandler kvinner med respekt får alt annet enn respekt i retur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man burde til nå klare å skille de som tråkker deg ned i søla og de som er til å samle på. Likevel faller mange i fella. Synd det der, men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg tenner kun på snille gutter med snille øyne og rolig vesen. Hvis de viser seg til å ha et trekk som for meg er utspekulert, eller snakker dritt om andre, så dropper jeg dem kjapt. Klarer ikke å tenne på mennesker som ikke eier respekt for andre, eller som er slue.

Både jeg og min søster faller utelukkende for stabile og stødige menn.

Jeg er klar over at det kan være en skikkelig bad boy alpha male der ute som virkelig kan sjarmere selv den bitreste og sureste kjerringa, men jeg vokter meg for dem. Er egentlig livredd for dem. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...