Fredagslunch Skrevet 23. mai 2010 #1 Del Skrevet 23. mai 2010 Er kvinner og menn mer like enn vi tror? I uminnelige tider har kvinner falt pladask og fått hjertet sitt torpedert av de slemme, men AKK så attraktive badguysene....... Av ymse årsaker lar vi oss forelske igjen og igjen, i menn som behandler oss dårlig. Men er det slik for menn også, bare motsatt? Er det slik at menn har lett for å forelske seg i kvinner som behandler dem dårlig, og har de samme egenskapene som badguysene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 23. mai 2010 #2 Del Skrevet 23. mai 2010 Generelt tror jeg jenter/kvinner er mer naive enn gutter/menn. Men hvis du tenker på utspekulerte kvinner, altså sånne individer som utnytter andre, så er de ofte problematiske å avsløre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 23. mai 2010 #3 Del Skrevet 23. mai 2010 Jessufader, Steinar, rull inn generaliseringene dine. Til trådstarter: Ja, det finnes drøssevis av ryggløse menn der ute, som bare gjør som kona befaler, og er helt lost når hun gjør det slutt. Da sitter de tafatte igjen og skjønner ingenting, men skjønner at de må ha en dame, så da legger de inn en profil på nettet og tar den første (og verste) som melder seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 23. mai 2010 #4 Del Skrevet 23. mai 2010 Og det var ingen generalisering der, nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredagslunch Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 23. mai 2010 Og det var ingen generalisering der, nei... Hihi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 23. mai 2010 #6 Del Skrevet 23. mai 2010 Jessufader, Steinar, rull inn generaliseringene dine. Til trådstarter: Ja, det finnes drøssevis av ryggløse menn der ute, som bare gjør som kona befaler, og er helt lost når hun gjør det slutt. Da sitter de tafatte igjen og skjønner ingenting, men skjønner at de må ha en dame, så da legger de inn en profil på nettet og tar den første (og verste) som melder seg. Du må da vel forstå at en mann trenger "mora" si? Hvordan skal han ellers få ferdig mat, rene klær og alt han trenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredagslunch Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #7 Del Skrevet 23. mai 2010 Du må da vel forstå at en mann trenger "mora" si? Hvordan skal han ellers få ferdig mat, rene klær og alt han trenger? Æh.....mener du at det egentlig alle menn ønsker seg, er en kvinne som er et omsorgsmenneske, som stuller og steller rundt ham og gjør livet hans behagelig? Hva skal han gi henne tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. mai 2010 #8 Del Skrevet 23. mai 2010 Du må da vel forstå at en mann trenger "mora" si? Hvordan skal han ellers få ferdig mat, rene klær og alt han trenger? Stemmer nok steinar at enkelte menn ser ut som de tar den første som dukker opp og vil ha dem . Har sett mange virkelig kjekke og pene menn - med uappetittelige , ja rett og slett ekkelt stygge damer langt under demmes egen utseendeskala .Så stygge at jeg snur meg vekk i vemmelse - når jeg ser han klarer attpåtil å susse på den der ulekre dama si ...æsj ! Det er bare ekkelt å se på .Når to så utrolig forskjellige mennesker på utseendeskalaen susser på hverandre ...Hvordan får disse mennene det til ? Jeg syns menn med stygge damer - selv også blir enda mindre attraktive og kjekke i mine øyne . Hadde aldri klart å susse på en uattraktiv mann kunn for sexen sin del . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 23. mai 2010 #9 Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg vet ikke om menn generelt er så glad i å bli behandlet dårlig akkurat, men det er vel like "opplest og vedtatt" at mange liker en femme fatale. Som sexpartner i hvert fall, kjæresteemne er visst en helt annen ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 23. mai 2010 #10 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Æh.....mener du at det egentlig alle menn ønsker seg, er en kvinne som er et omsorgsmenneske, som stuller og steller rundt ham og gjør livet hans behagelig? Hva skal han gi henne tilbake? Jeg vil nok faktisk tro at de aller fleste menn ønsker seg ei dame som gir dem omsorg etc., ja. Det er jo egentlig helt naturlig det. Det er ikke nødvendigvis noe negativt med det heller, hvis det ikke bare blir ren utnyttelse da selvfølgelig. Det enkleste og mest praktiske er jo å gi minst mulig tilbake. En av de vanligste skilsmisse-årsaker er visstnok at dama føler at mannen i forholdet er som en store unge hehe Men alle er ikke sånn, og det finnes mange bra mannfolk også. Endret 23. mai 2010 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 23. mai 2010 #11 Del Skrevet 23. mai 2010 Stemmer nok steinar at enkelte menn ser ut som de tar den første som dukker opp og vil ha dem . Har sett mange virkelig kjekke og pene menn - med uappetittelige , ja rett og slett ekkelt stygge damer langt under demmes egen utseendeskala .Så stygge at jeg snur meg vekk i vemmelse - når jeg ser han klarer attpåtil å susse på den der ulekre dama si ...æsj ! Det er bare ekkelt å se på .Når to så utrolig forskjellige mennesker på utseendeskalaen susser på hverandre ...Hvordan får disse mennene det til ? Jeg syns menn med stygge damer - selv også blir enda mindre attraktive og kjekke i mine øyne . Hadde aldri klart å susse på en uattraktiv mann kunn for sexen sin del . Det kan jo være at han er glad i ho også da vettu. Utseendet er ikke alt heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 23. mai 2010 #12 Del Skrevet 23. mai 2010 Nei, vi forelsker oss ikke i bædgørls, men vi vil gjerne feie over dem (også). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -L- Skrevet 24. mai 2010 #13 Del Skrevet 24. mai 2010 Som det er "vedtatt" og "opplest" så forelsker damer seg i badguys fordi de har personlighets trekk som i stor grad kan sammenlignes med alpha males og "leder typer av menn". De har som oftest status blant andre kvinner, gir faen i hva andre syntes, noe form for sosial status, en "frekk" oppførsel osv. No er det ganske stor enighet innenfor dating litteraturen at kvinner ikkje legger like stor vekt på utseende som menn gjør, men mest på personlighet og hvordan mannen oppfører seg. Selvfølgelig for mange er utseende et must, men hvis man ser på noen av de mest vellykede innenfor pua miljøet feks så er ikkje de akuratt super good looking. Nå har ikkje eg lest mye litteratur om hva menn tiltrekkes av, men det eg har lest er at menn blir tiltrukket av sunhets trekk hos kvinnen. Feks en V formet midje som viser til at kvinnen er fruktbar. Langt hår, fin hud, slank kropp, pent ansikt osv er eksmelper på sunnhets trekk som menn tenner på. For noen 100 år siden var det å ha fett på kroppen en sunhets trekk for damer og ble sett på som viktig når mannen skulle velge partner. Når man tenker seg om er det ganske logisk, tat damer bruker mye tid på utseende kan være er en biologisk krets som er der for å øke sjangsene for reproduksjon, men det er godt mulig det bare er kulturelt påvirket og. No finnes det helt sikkert et personlighets mønster som menn tenner på, men det vet eg ikkje så mye om, men at menn tenner på badgirls , det tviler eg sterkt på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stillness Skrevet 24. mai 2010 #14 Del Skrevet 24. mai 2010 Ha ha..lenge leve generaliseringer :gjeiper: Men da er vel jeg unormal jeg da som faller for snille gutter som behandler meg bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cipheria Skrevet 24. mai 2010 #15 Del Skrevet 24. mai 2010 Forhold der personane er meir like, har meir felles livssyn og interesser, varer lengre enn forhold som ikkje har desse særprega. At motsetningar tiltrekkjer kvarandre er sjeldan. Så dersom dama er med ein bad guy, så er det ein god sjanse for at ho eigentleg ikkje er ein nice girl per se.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikken Skrevet 24. mai 2010 #16 Del Skrevet 24. mai 2010 Jeg tiltrekkes av jenter som har et eget liv. Helst de som avviser meg, og som jeg må kjempe for å beholde. Selvskading på høyt nivå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AngeliqueW Skrevet 24. mai 2010 #17 Del Skrevet 24. mai 2010 Hvordan er en typisk "badgirl" da? Og hva er egentlig en badguy? Er en badguy slem mot dama si, eller går det på hvordan han oppfører seg ellers? Jeg dater en som blir oppfattet som en badguy av omgivelsene, men som sammen med meg er like farlig som en fire uker gammel kattunge. Jeg tiltrekkes av hans alfahann-kvaliteter, men det er ikke mye ved ham som jeg ville påstå er "bad". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -L- Skrevet 24. mai 2010 #18 Del Skrevet 24. mai 2010 Ha ha..lenge leve generaliseringer :gjeiper: Men da er vel jeg unormal jeg da som faller for snille gutter som behandler meg bra Nei , snille guttar har no mange attraktive trekk og, så lenge de ikkje er dørmatter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -L- Skrevet 24. mai 2010 #19 Del Skrevet 24. mai 2010 Hvordan er en typisk "badgirl" da? Og hva er egentlig en badguy? Er en badguy slem mot dama si, eller går det på hvordan han oppfører seg ellers? Jeg dater en som blir oppfattet som en badguy av omgivelsene, men som sammen med meg er like farlig som en fire uker gammel kattunge. Jeg tiltrekkes av hans alfahann-kvaliteter, men det er ikke mye ved ham som jeg ville påstå er "bad". En badguy i mine øyne er en som gir faen i anrdre og gjør akkuratt det som passer han. Han er i tillegg småfrekk i oppførselen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 24. mai 2010 #20 Del Skrevet 24. mai 2010 Hvordan er en typisk "badgirl" da? Og hva er egentlig en badguy? Er en badguy slem mot dama si, eller går det på hvordan han oppfører seg ellers? Jeg dater en som blir oppfattet som en badguy av omgivelsene, men som sammen med meg er like farlig som en fire uker gammel kattunge. Jeg tiltrekkes av hans alfahann-kvaliteter, men det er ikke mye ved ham som jeg ville påstå er "bad". Vi får da håpe for din del at det fortsetter sånn også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå