Gjest Helene_Mari Skrevet 23. mai 2010 #1 Skrevet 23. mai 2010 Hva syns dere om tatoverte øyenbryn? Selv syns jeg ikke det er pent i det hele tatt. Det ser jo ikke naturlig ut og de er ofte alt for tynne. Man ser jo at de er falske med en gang. Jeg skjønner jo selvfølgelig at de uten brynvekst vil, men folk som har bryn, hvorfor gjør de det?
Jente_20 Skrevet 23. mai 2010 #2 Skrevet 23. mai 2010 Det lurer jeg og på, for det ser jo virkelig ikke bra ut!!!
light Skrevet 23. mai 2010 #3 Skrevet 23. mai 2010 jeg har lyst på for jeg har veldig lite hår, men jeg er enig at det er mange som har altfor tynne, og de helt svarte er ikke noe pent vis du har lyst hår. er og mange som har nappet dem ihjel, og må ha litt hjelp.
Xiomara Skrevet 23. mai 2010 #4 Skrevet 23. mai 2010 Om det ser pent og naturlig ut, avhenger av den som gjør det. Det er jo kunden som bestemmer hvordan hun vil ha det, og mange vil ha veldig tynne bryn. Det går også an å få tatovert korte, små streker som ser ut som hår, det ser mye mer naturlig ut enn bryn som ser ut som en tynn linje.
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mai 2010 #5 Skrevet 24. mai 2010 Det kan være fint, ja, det kommer an på hvem som gjør det. Hvorfor man gjør det, tja, noen av oss har jo ikke naturlige pene øyenbryn og må bruke blyanten hver dag for å tegne de. Da er det mye enklere å få de tatovert.
Nyxe Skrevet 26. mai 2010 #6 Skrevet 26. mai 2010 Når du har bryn så tattooverer du for så å la håret vokse over igjen. Slik at du kan enklet se hva som skal nyppes bort, og slipper å fylle in tom rommene med pen etter på. Du får jo det tattoovert slik som orginal fassongen din er, ikke nødvendigvis bare en tynn strek. Og som nevt tidligere så er tattooveringene som er gjort skikkelig et fantastisk alternativ til å fylle inn med pensel selv fordi de kan bruke en teknikk hvor de lager mange små streker og det resultatet blir utrolig flott om det gjøres riktig. Med engang du får det gjort så er gjerne fargen veldig sterk, men den skal famle litt og se ganske pent og like naturlig ut som "vanlige" mennesker som fyller in brynene sine lett selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå