Gjest green tea Skrevet 23. mai 2010 #1 Skrevet 23. mai 2010 hva paser bests av de to nor en driver på med en candida diet. hvis bege hva passer best til sjokolade kakke
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. mai 2010 #2 Skrevet 23. mai 2010 Kan bare uttale meg om mandelmelk. Den jeg har smakt var ikke god (eller, finnes vel grenser for hvor godt utvannede nøtter smaker), og jeg tviler på den egner seg til baking.
Gjest green tea Skrevet 23. mai 2010 #4 Skrevet 23. mai 2010 Hvorfor ikke havremelk? det inerholder gluten noe jeg ikke skal ha følge planen
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. mai 2010 #5 Skrevet 23. mai 2010 Jeg har ikke smakt verken mandelmelk eller quinoamelk. Jeg visste faktisk ikke at det fantes. :gjeiper: Jeg har bare smakt rismelk, havremelk og soyamelk. Av disse likte jeg rismelka best, men rismelk kan visstnok inneholde spor av gluten. Du har sikkert sett denne siden før, men jeg linker til den likevel, i tilfelle du ikke har sett den http://home.online.no/~candida/artikler/diettliste.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå