Gjest AnonymBruker Skrevet 23. mai 2010 #1 Skrevet 23. mai 2010 Hei! Altså vi tenker dating her. Dateren foreslo en film som vi kunne se sammen en dag. Så traileren; og som vanlig inneholder den også noen sweet n' nasty-scenes som småberøring og kyssing osv. Men OMG, jeg og dateren er jo godt på følelsesstadiet for hverandre, og vi jobber med saken om å bli bedre kjent, enda har vi ikke gjort sånne nære ting som DET der osv, fordi vi stresser ikke Poenget er; hvordan skal jeg reagere når slike scener dukker opp i kinosalen? Kan tenke meg at jeg blir veeldig sjenert, og ser ned istedet. For jeg vet ikke om han ser,- det vedder jeg nok at han gjør, men enten så kan han sé på lerettet eller se med sidesyn på meg, eller skumpe til meg, eller holde rundt meg, hva vet jeg vil skje? hehehe. Men sånn seriøst, hvordan har dere reagert, og hvordan bør jeg reagere .. ? Alt annet enn å være førsteinitiativ til kyssing mellom oss i salen da, PS. Om det er sånne korte scener er det greit, da kommer det raskt noe annet, men det er hvis det er langvarige scener det er snakk om her altså. Takker for svar !
Gjest Blondie65 Skrevet 23. mai 2010 #2 Skrevet 23. mai 2010 Jeg går ikke på kino med en jeg ikke kjenner godt nok til at jeg vet hva jeg kan forvente meg - enkelt og greit. Dermed blir det slik at hvis jeg ikke uten videre vil at det skal bli klinings så går jeg ikke på kino heller fordi hele settingen inviterer til nettopp og akkurat det.
Konstantin Skrevet 23. mai 2010 #3 Skrevet 23. mai 2010 Bare se på filmen, med mindre du er mellom 10 og 14?
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. mai 2010 #4 Skrevet 23. mai 2010 Hvor gamle er dere? Høres ut som om dere er rundt 15-16 år, kan det stemme? Gutten vil nok mest sannsynlig se den filmen for å egge til litt klining og klåing på bakerste rad. Slik er gutter i den alderen. Forvent at han prøver seg litt.
Gjest Blondie65 Skrevet 23. mai 2010 #6 Skrevet 23. mai 2010 Hvor gamle er dere? Høres ut som om dere er rundt 15-16 år, kan det stemme? Gutten vil nok mest sannsynlig se den filmen for å egge til litt klining og klåing på bakerste rad. Slik er gutter i den alderen. Forvent at han prøver seg litt. Slik er gutter i alle aldre - derfor første date på kino = aldri.
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. mai 2010 #7 Skrevet 23. mai 2010 Det kan nok stemme det Blondie... Eneste som står i hodet på dem er
sophiaM Skrevet 23. mai 2010 #8 Skrevet 23. mai 2010 Skjønner ikke helt hva som er problemet? Er du virkelig redd for at han skal kysse deg? Og hvis han gjør det, hvorfor ikke go fot it?
MissStiles Skrevet 23. mai 2010 #9 Skrevet 23. mai 2010 Da ville jeg heller sett en annen film. Så slipper man å være redd for kyssing.
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mai 2010 #12 Skrevet 25. mai 2010 Hei! Altså vi tenker dating her. Dateren foreslo en film som vi kunne se sammen en dag. Så traileren; og som vanlig inneholder den også noen sweet n' nasty-scenes som småberøring og kyssing osv. Men OMG, jeg og dateren er jo godt på følelsesstadiet for hverandre, og vi jobber med saken om å bli bedre kjent, enda har vi ikke gjort sånne nære ting som DET der osv, fordi vi stresser ikke Poenget er; hvordan skal jeg reagere når slike scener dukker opp i kinosalen? Kan tenke meg at jeg blir veeldig sjenert, og ser ned istedet. For jeg vet ikke om han ser,- det vedder jeg nok at han gjør, men enten så kan han sé på lerettet eller se med sidesyn på meg, eller skumpe til meg, eller holde rundt meg, hva vet jeg vil skje? hehehe. Men sånn seriøst, hvordan har dere reagert, og hvordan bør jeg reagere .. ? Alt annet enn å være førsteinitiativ til kyssing mellom oss i salen da, PS. Om det er sånne korte scener er det greit, da kommer det raskt noe annet, men det er hvis det er langvarige scener det er snakk om her altså. Takker for svar ! Om jeg hadde gått på kino-date med en som ble flau og så ned om det ble kyssing/sex på lerretet hadde jeg begynt å lure.. Om date'n din er der for å se film sammen med deg, er det jo mulig det er filmen han følger med på, ikke dine reaksjoner på ulike scener. Er du redd for at det skal være kysse/sex-scener på filmen fordi du synes det er flaut eller at han skal prøve å kysse deg når/om det er noen på lerretet som kysser? Jeg er ikke flau over å se kyss/sex på tv eller film, og heller ikke for å kysse/ha sex selv, men kino-salen er likevel ikke stedet for å sitte å kline i mine øyne da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå