Gjest Huffsa Skrevet 23. mai 2010 #1 Skrevet 23. mai 2010 (endret) Jeg er veldig glad i lettleste hestebøker/pocketer. Type pennyklubben. noen som har forslag til spennende/intressange hestebøker som ikke er tykke? Leser for øyeblikket "Heartland" og liker den godt(hittil). Endret 23. mai 2010 av Huffsa
Gjest Huffsa Skrevet 23. mai 2010 #3 Skrevet 23. mai 2010 Har du lest Heartland-serien? Er den jeg leser, husket feil, endret det nå Den jeg leser nå er den hvor moren dør. Viste ikke at det var fler?
Thorn Skrevet 23. mai 2010 #4 Skrevet 23. mai 2010 Hm, skrev et svar som ser ut til å ha forsvunnet... Men ja, det er flere bøker i Heartlandserien. Regner med at den du leser er den første, den har jeg ikke lest. Jeg har bok 2-16, og de kan absolutt anfales, alle sammen. Men jeg syns da også at de fleste Pennybøkene er kjempegreie og søt underholdning, og nekter fortsatt å kvitte meg med de godt over hundre bøkene jeg har stående i kasser rundtom
McAdams Skrevet 25. mai 2010 #5 Skrevet 25. mai 2010 Har lest endel av Heartland bøkene og syns de er herlige! Husker ikke hvor langt jeg kom, men ble et par bøker. Synes også Fullblodsserien av Joanna Campbell var kjekke å lese! Ellers anbefaler jeg Battlecry - For alltid, også skrevet av Joanna Campbell og selvfølgelig Silkesvarten av Anna Sewell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå