Sweetypie Skrevet 23. mai 2010 #1 Skrevet 23. mai 2010 (endret) Slett. Endret 23. mai 2010 av Sweetypie
Gjest Blondie65 Skrevet 23. mai 2010 #2 Skrevet 23. mai 2010 Er problemet at lillesøster ikke får ferie med far i det hele tatt eller er det at hun ikke får være med til Danmark? Er det vanlig at stemor "fikser det slik" at far og dere ikke får ha ferie sammen - hvis ikke synes jeg det er en drøy beskyldning. Kan ikke du sørge for at din far lager en fin ferie for de av dere som har lyst da? Jeg sliter litt med å forstå storyen her - dere får jo en utenlandstur med mor, kan dere ikke være fornøyd med en ferie innenlands med far da? Hvis det er slik at far får NULL ferie med noen av dere blir saken en helt annen.
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. mai 2010 #3 Skrevet 23. mai 2010 Lite tips, ikke skriv så mange detaljer at de som er skrevet om kan kjenne seg igjen. Vi trenger ikke alder på samtlige, årsaken til skilsmissen eller ukene dere skal (eller ikke skal) på ferie.
Gjest Johanne Skrevet 23. mai 2010 #4 Skrevet 23. mai 2010 Her var det mange antakelser om hva stemor "sikkert" har fikset. Det er ikke alltid så lett å få ferier til å gå opp på en sånn måte at det passer for alle. Det kjenner jeg godt til, for jeg er også del av en splittet familie. Det er trist om det ikke passer at din søster blir med far på ferie, men man kan ikke alltid få i pose og sekk. Hun får jo en utenlandsferie sammen med mor, og så kan hun vel være sammen med far før eller etter? Nå skal jeg legge hodet mitt klart for hugg: Jeg synes faktisk ikke det er rart om din far heller vil ha en hyggelig ferie med de yngste barna enn å la alt forsures av en med din holdning. Det kan umulig være hyggelig å ha deg med på laget. Husk at det er din far som er ansvarlig for kontaktet mellom han og dere barna, ikke stemor.
Cata Skrevet 23. mai 2010 #5 Skrevet 23. mai 2010 Enig med Blondie 65. Hvis lillesøster (og for den del dere 2 større søstre) ikke får ferie sammen med far i det hele tatt så er det ikke bra, men siden dere skal på utenlandsferie med mor så får dere jo bra med utenlandsferie for det. Er du sikker på at stemor har "fikset" noe som helst? Det er gjerne litt av et puslespill å få ferie samtidig for begge parter i et forhold og skal man da også forholde seg til en 3. parts (din mors) ferie så kan det bli temmelig håpløst. Når stemor må jobbe en søndag så tyder det på at hun har en jobb med en eller annen vaktordning så da er mye satt ut fra vaktlister og hvordan ferieavviklingen skal være for hennes kollegaer også. Håper din far har vett nok til å rydde plass i timeplanen så dere får noe ferie sammen med ham også -enten det blir utenfor eller innenfor landets grenser.
Gjest Blondie65 Skrevet 23. mai 2010 #6 Skrevet 23. mai 2010 Slett. Dette trådstarter er feigt. Du må gjerne rette opplysninger som gjør deg lett gjenkjennbar. Men å ødelegge hele tråden fordi folk er uenig med deg ved å slette hovedinnlegget er tull. Du blir ikke tatt seriøst her på den måten!
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. mai 2010 #7 Skrevet 23. mai 2010 Ja, å ødelegge en hel tråd på denne måten er ikke bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå