Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2010 #1 Skrevet 23. mai 2010 Hvordan oppfører menn seg på date? Antar det kommer an på interesse, men om man møter en mann som holder dine hender hele tiden, kysser deg lidenskapelig, tar på deg - og dette skjer ute på kafeer ol., osv, så er han ganske interessert, eller? Traff en slik mann, men han var ikke klar for noe forhold. Da synes jeg kanskje han burde vært litt mere avholdende. Jeg føler meg lurt. Greit nok at jeg kunne ventet, men han gav så tydelige signaler om noe mer. Og jeg klarer ikke vente på gress, for meg er det alt eller intet. Ihvertfal når jeg har begynt å få følelser for han. Hva mener andre om slik oppførsel?
Facepainter Skrevet 23. mai 2010 #2 Skrevet 23. mai 2010 Han her fyren hørtes helt weird ut, spesielt med tanke på at han ikke var klar for noe forhold. Hva gjorde han på date? Hvordan jeg oppfører meg kommer mye an på hvor godt jeg kjenner henne fra før. Generelt kjenner jeg litt på stemningen og tar det skritt for skritt. Lidenskapelig kyssing kan forsåvidt forekomme, men da skal det være sent på kveld i et mørkt hjørne på en bar. På kaféer følger jeg Kardemommeloven.
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2010 #3 Skrevet 23. mai 2010 Du har vel kanskje oversett noen signaler fra ham. Fokusert kun på det som sier "jeg vil ha deg". Noen føler bare for å flørte, uten at det skal bety noe mer.
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2010 #4 Skrevet 23. mai 2010 Du har vel kanskje oversett noen signaler fra ham. Fokusert kun på det som sier "jeg vil ha deg". Noen føler bare for å flørte, uten at det skal bety noe mer. TS: Jeg vil da kalle dette langt mer enn å bare flørte da. Jeg merket også at han ble helt sløret i blikket når våre hender møttes igjen...tror han ble redd jeg! Dette var egentlig et veldig sterkt møte med en gang, med full tenning. Men vet ikke hva jeg gjør videre...
Gjest I Grosny Skrevet 23. mai 2010 #5 Skrevet 23. mai 2010 Hvordan oppfører menn seg på date? Antar det kommer an på interesse, men om man møter en mann som holder dine hender hele tiden, kysser deg lidenskapelig, tar på deg - og dette skjer ute på kafeer ol., osv, så er han ganske interessert, eller? Traff en slik mann, men han var ikke klar for noe forhold. Da synes jeg kanskje han burde vært litt mere avholdende. Jeg føler meg lurt. Greit nok at jeg kunne ventet, men han gav så tydelige signaler om noe mer. Og jeg klarer ikke vente på gress, for meg er det alt eller intet. Ihvertfal når jeg har begynt å få følelser for han. Hva mener andre om slik oppførsel? Hva om alt ham gjorde og alt han sa er sant? Han var kanskje skikkelig tent. Og han hadde lyst på deg. Men han var kanskje ikke helt klar for et forhold. Jeg synes du beskriver en ustabilitet så kraftig at det kan være kjærlighetssorg inne i bildet. Teori 2. Kalkulert oppførsel for å hekte deg på kroken. Teori 3. Kalde føtter. Full tenning, men noe stemte ikke. Kanskje du ikke har nok penger.
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2010 #6 Skrevet 23. mai 2010 Hva om alt ham gjorde og alt han sa er sant? Han var kanskje skikkelig tent. Og han hadde lyst på deg. Men han var kanskje ikke helt klar for et forhold. Jeg synes du beskriver en ustabilitet så kraftig at det kan være kjærlighetssorg inne i bildet. Teori 2. Kalkulert oppførsel for å hekte deg på kroken. Teori 3. Kalde føtter. Full tenning, men noe stemte ikke. Kanskje du ikke har nok penger. TS: Ja,du sier noe der.. Jeg ble bare så skuffet. Men jeg er flink til å få svar temmelig fort da. Jeg har heller ikke spurt han om noe forhold altså, ikke mast på han! Det var noe med at han ikke holdt ord..og da fikk jeg svaret. Og det var vel realt av han..
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2010 #7 Skrevet 23. mai 2010 Han her fyren hørtes helt weird ut, spesielt med tanke på at han ikke var klar for noe forhold. Hva gjorde han på date? Hvordan jeg oppfører meg kommer mye an på hvor godt jeg kjenner henne fra før. Generelt kjenner jeg litt på stemningen og tar det skritt for skritt. Lidenskapelig kyssing kan forsåvidt forekomme, men da skal det være sent på kveld i et mørkt hjørne på en bar. På kaféer følger jeg Kardemommeloven. TS: Ja, man kan jo lure..Jeg tenker nok at dette var en oppførsel mer lik kjærester jeg da. Men som sagt; det var full tenning med en gang. Han tok jo også mine hender med EN GANG vi møttes første gangen..og holdt de der under hele "daten" .etter å ha kun møtt han ute på byen en gang før. Kysset og tok på meg så jeg var redd vi skulle bli kastet ut. haha
Gjest MEG Skrevet 23. mai 2010 #8 Skrevet 23. mai 2010 TS: Ja,du sier noe der.. Jeg ble bare så skuffet. Men jeg er flink til å få svar temmelig fort da. Jeg har heller ikke spurt han om noe forhold altså, ikke mast på han! Det var noe med at han ikke holdt ord..og da fikk jeg svaret. Og det var vel realt av han.. Jeg har truffet akkurat en sånn type. Han ble helt Don Juan i løpet av kvelden, ikke med en gang, men ca 3 timer, daten varte totalt ca 4 timer. Og jeg holdt på å falle hardt, han var skikkelig god på dette. Men jeg pleier aldri å bli med noen hjem første dagen, vil ikke risikere å bli "brukt", føler det er mer vondt enn å ikke få noe somhelst. Da han merket at jeg avviste ham, høflig da, at dette ikke passer meg på et så tidlig stadium, så innrømmet han at han nok egentlig bare var ute etter sex og ikke noe mer, men ville ikke jeg ha likt det også da, undret han? Jeg var veldig glad han var ærlig, og takket etterhvert høflig for meg og gikk hjem. Men det var tøft, for, ja, vi kysset, og han var veldig god på alt sånn og jeg var skikkelig tent. Men jeg visste at det ville såre meg om det bare ble one-night-stand siden jeg var temmelig tiltrukket av ham.
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2010 #9 Skrevet 23. mai 2010 Jeg har truffet akkurat en sånn type. Han ble helt Don Juan i løpet av kvelden, ikke med en gang, men ca 3 timer, daten varte totalt ca 4 timer. Og jeg holdt på å falle hardt, han var skikkelig god på dette. Men jeg pleier aldri å bli med noen hjem første dagen, vil ikke risikere å bli "brukt", føler det er mer vondt enn å ikke få noe somhelst. Da han merket at jeg avviste ham, høflig da, at dette ikke passer meg på et så tidlig stadium, så innrømmet han at han nok egentlig bare var ute etter sex og ikke noe mer, men ville ikke jeg ha likt det også da, undret han? Jeg var veldig glad han var ærlig, og takket etterhvert høflig for meg og gikk hjem. Men det var tøft, for, ja, vi kysset, og han var veldig god på alt sånn og jeg var skikkelig tent. Men jeg visste at det ville såre meg om det bare ble one-night-stand siden jeg var temmelig tiltrukket av ham. TS: Han her så så skikkelig ut også. Men det er jo gjerne de som ser skikkelige ut som er slik da...og som er utro. Men han her var skilt da. Og ikke ville han ha sex heller...
Gjest MEG Skrevet 23. mai 2010 #10 Skrevet 23. mai 2010 TS: Han her så så skikkelig ut også. Men det er jo gjerne de som ser skikkelige ut som er slik da...og som er utro. Men han her var skilt da. Og ikke ville han ha sex heller... Han ville ikke ha sex??? Nei da forblir han et mysterium for meg!!! Glem ham du. Det kommer ikke noe positivt ut av å bruke et eneste minutt mer på den mannen! Kom deg ut i vårsola og flørt med en ny mann NÅ! Beste måten å komme over en mann er å bli kjent med en ny mann ;-) Taktikken å vente til alle sår gror sånn av seg selv om en femhundre dager og minutter har aldri fungert på meg! Eller så skal man i det minste bruke hue og tiden på mange andre ting som ikke har noe med denne mannen å gjøre!
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2010 #11 Skrevet 23. mai 2010 Han ville ikke ha sex??? Nei da forblir han et mysterium for meg!!! Glem ham du. Det kommer ikke noe positivt ut av å bruke et eneste minutt mer på den mannen! Kom deg ut i vårsola og flørt med en ny mann NÅ! Beste måten å komme over en mann er å bli kjent med en ny mann ;-) Taktikken å vente til alle sår gror sånn av seg selv om en femhundre dager og minutter har aldri fungert på meg! Eller så skal man i det minste bruke hue og tiden på mange andre ting som ikke har noe med denne mannen å gjøre! Hehe, helt enig! Og det gjør jeg også. Har ikke problemer med å finne meg menn.. Men syntes som sagt dette var en merkelig oppførsel. Og han var drømmemannen!
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2010 #12 Skrevet 24. mai 2010 Må legge til at han også kalte meg "jenta mi". Mannen er jo 40++. Herregud, de oppfører seg jo mere som playere enn gutter i 20 årene..Da møtte jeg forøvrig bare "seriøse" gutter/menn, da jeg var i den alderen. Men det toget er jo gått nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå