Gå til innhold

Leter etter billige hvitevarer

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Kjøleskap og fryser /kombiskap

Vaskemaskin

Komfyr

Støvsuger

Oppvaskmaskin

Mikro

Kaffetrakter

Brødrister

Ikke bare hvitevarer da, men må kjøpes uansett. Lurer på ca hvor mye jeg må forvente å bruke? Og tips til hvor kjøpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi var nettopp på Elkjøp og fikk et ganske bra tilbud. Det ER viktig å ikke kjøpe det aller billigste, vi hadde egentlig tenkt å kjøpe den billigste vaskemaskinen feks, men oppdaget ting som at den ikke sentrifugerte klærne på feks finvask. Utrolig upraktisk. Dessuten kom den heller ikke til å skylle like godt som den vi endte opp med, og det er kjedelig med såperester i klærne..

Og komfyren feks, det er stor forskjell på strømbruk på en komfyr som går fra 0-200 grader på 5 min, vs en som går til samme temp på 20 min.

Endte opp med å kjøpe vaskemaskin, kombiskap, komfyr, oppvaskmaskin, 1 års forbruk på vaskemiddel, støvsuger og trygghetsavtale på vaskemaskinen i 3 år (plutselig får man en BH-spile i klem og kaputt, der røyk den) og vi betalte 18 000 kr. Fikk en del rabatter og endte opp med absolutt brukbare produkter som vi kan ha en stund :)

Det var vel strengt tatt mulig å betale 16 000 for bare hvitevarene ved å bare gå for det billigste, men som du ser, vi fikk en god del ekstra ved å gå opp litt på busdjettet.

Vi var forresten på expert og lefdal for å sammenligne priser, og elkjøp kom billigst ut :) fikk også best service der, og de beste rabattene :)

Endret av addict
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

åj, det hørtes bra ut!

Men var nok mest det siste du skrev jeg egentlig lurte på. hehe altså hvilke av butikkene som er selger det samme produktet billigst.

Men da blir det Elkjøp neste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du søker på finn, kommer det opp noen bruktbutikker, eller b-vare butikker. Disse selger en del hvitevarer til en rimelig pris, og mange fåes fortsatt med garanti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Hvis du bor i Oslo-området kan jeg anbefale Inmente kjøkken & hvitevarer like utenfor Drammen. De har nettbutikk på finn.no, bare bruk Inmente som søkeord. Vi fant oppvaskmaskinen vår langt billigere der enn på Elkjøp og vi fikk en god pris på et par andre ting vi ba om pris på. Servicen var god, de hadde oppvaskmaskinen på lager og de ansatte virket som de hadde god peiling på ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anbefaler at du undersøker priser på flere Elkjøp-butikker også. Jeg og samboeren skal kjøpe masse hvitevarer nå, og har i den forbindelse innhentet tilbud fra både Elkjøp Carl Berner og Elkjøp Skøyen (nøyaktig de samme produktene). Prisforskjellen mellom disse to var stor (mest pga. forskjell i rabatten som ble gitt) - Skøyen kom best ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...