Gjest AnonymBruker Skrevet 23. mai 2010 #1 Skrevet 23. mai 2010 Hvordan er ditt drømmebryllup? Stort eller lite? I kirken eller borgerlig? Ute eller inne? Nøye planlagt eller Las Vegas? Jeg har siden jeg var liten jente, fundert på hvordan bryllup jeg vil ha. Det har vel alle? Jeg har aldri villet ha et stort bryllup med flere hunder gjester og stor stas. For min del kan Las Vegas godt være en mulighet, men kunne aldri gjort det mot mamma, hehe. Mitt drømmebryllup blir da altså ute på en holme i skjærgården en vakker vårdag. Jeg i kledd en nydelig hvit kjole, med blomster i håret. Ingen skal vite om det, kun de få som er invitert: mamma, pappa, broren min, mannens nærmeste familie. Senere på dagen en liten fest i hagen hos mamma og pappa Håper jeg får oppleve dette! Må bare skaffe meg en kjæreste først
kosejentaa Skrevet 23. mai 2010 #2 Skrevet 23. mai 2010 Det høres ut som et fint og intimt sommerbryllup! Og ja, jeg tror de fleste jenter har tenkt på hvordan de ønsker at brullupet deres skal være. Det er jo tross alt en av de største dagene i ens liv! Ettersom min kjære er fra Island, kunne jeg godt tenke meg at vi giftes oss der på sommeren en gang. Men er også veldig glad i min egen hjemby, samt Danmark ettersom familien min ferierte der hver sommer når vi barna var små. Tenk å få holde bryllupet sitt på et av slottene der, de gamle fine herregårdene? Det må ha vært supert. Jeg har lyst å ha en nydelig kjole som tar pusten fra alle, og være pent stelt med langt fint hår. Har lyst å innvitere både familie og venner, og holde en stor fest med tre etasjers kake og det hele. Skikkelig klassisk brullup! ÅÅå, jeg gleder meg sånn til den dagen kommer.. Skulle ønske jeg hadde vært forlovet nå! Drømmer meg helt bort.. <3
Anglofil Skrevet 23. mai 2010 #3 Skrevet 23. mai 2010 Mitt drømmebryllup er et intimt sommerbryllup, og det har vi også lagt opp til når vi gifter oss neste år. Vi gifter oss ute, og det skal være en borgelig vielse, eller en ikke-kristen vielse. Rett ved vielsen er det en stor gårdsbygning hvor festen skal være. Der blir det servert tre-rettersmiddag og masse kaker. Det skal være en dag hvor vi koser oss masse. Vi ønsker kaker som gjenspeiler oss, det samme med pynt. Det blir sang og dans, det skal være leker og hygge. Ser for meg et romantisk bryllup hvor det ute i hagen er satt opp lanterner/lykter som lyser opp om sommerkvelden. Forloveden min og jeg danser ute til lyset av lyktene med musikken fra bandet i bakgrunnen. *Drømme seg bort* Mvh Yvonne
MiniBill Skrevet 23. mai 2010 #4 Skrevet 23. mai 2010 Har aldri vært en av dem som drømte om bryllup. Nå som jeg er forlovet og skal gifte meg i august har jeg logisk nok dagdrømt en hel del. men for at min drøm skal gå i oppfyllelse trenger bare brudgommen og presten dukke opp.
MonThe Skrevet 23. mai 2010 #5 Skrevet 23. mai 2010 ..Har aldri drømt om bryllupet mitt, før jeg og kjæresten min forlovet oss, og begynte å planlegge bryllup - nå blir det endel dagdrømming/planlegging;) Ønsker meg et uformelt bryllup, kjempefint vær, med alle våre nære og kjæe tilstede:) Ønsker meg ledig og løs stemning, mye latter, tenkte lys, friske blomster, god mat, og en uformell og morsom fest der alle koser seg, danser, og har det bra:)
hysteria Skrevet 23. mai 2010 #6 Skrevet 23. mai 2010 Jeg har helt ærlig aldri tenkt spesielt over bryllupet mitt. I alle fall ikke da jeg var lita jente. Kanskje litt i de senere årene... fra jeg var 18.. er nå 24. Er det unormalt, etter som det virker som om alle har tenkt gjennom det og drømt om det? Det er vel forskjell på folk også her... Hvis jeg tenker på det nå, har jeg heller ikke noen konkrete drømmer.... annet enn at jeg vil gifte meg med en jeg er sikker på at jeg vil ha, det skal være hester innvolvert og det skal være ute. Borgerlig. Jeg vil ha vinrød kjole. Sånn
elvital Skrevet 23. mai 2010 #7 Skrevet 23. mai 2010 Jeg har lyst å gifte meg i utlandet, en øde strand eller ett eller annet koselig sted(eller så hadde Elvis Chapel i LV vært gøy altså) Med bare meg, brudgom og en slags prest/fullmaktsmann-dame til stedet (og må vel ha vitner eller noe slikt også). For så når vi kommer hjem ha velsignelse i kirken, og så en stor uformell fest med masse venner og familie på. I alle fall nærmeste familien. Ute, på et gammelt slott hvor jeg bor, med fint (varmt)vær, lykter/lyspærer i trærne, grillmat, småbord, sommerkjoler/lyse dresser, band, masse frukt og grønnsaker&dip, noen kaker. Tanteunger som løper rundt og smiler og ler. Og alle er glade til ut i de sene nattetimer. Akkurat slik som på film :rødme: Da var det bare å la mannen finne meg. Evt jege finne han.
hysteria Skrevet 23. mai 2010 #8 Skrevet 23. mai 2010 Jeg har helt ærlig aldri tenkt spesielt over bryllupet mitt. I alle fall ikke da jeg var lita jente. Kanskje litt i de senere årene... fra jeg var 18.. er nå 24. Er det unormalt, etter som det virker som om alle har tenkt gjennom det og drømt om det? Det er vel forskjell på folk også her... Hvis jeg tenker på det nå, har jeg heller ikke noen konkrete drømmer.... annet enn at jeg vil gifte meg med en jeg er sikker på at jeg vil ha, det skal være hester innvolvert og det skal være ute. Borgerlig. Jeg vil ha vinrød kjole. Sånn
Sapree Skrevet 24. mai 2010 #9 Skrevet 24. mai 2010 Har egentlig lenge tenkt på at jeg ville ha det i utlandet fordi jeg er glad i å reise, ønsker vær garanti og jeg ville også at gjestene og brudeparet så klart skal oppleve noe unikt. Så har i senere tid funnet ut at jeg skal ha flott bryllup på Santorini med rundt 30+- gjester:D Det er jo bare super romantisk der! Det blir borgerlig på fjellskråningen ved utsikt over havet under solnedgangen!Hvitt stas og dress:)Så feirer vi med buffet, raketter og musikk, det blir supert flott!Mye billigere også enn om vi hadde hatt noe lignende i Norge..Gleder meg til å planlegge mer:D :rødme:
Strix Skrevet 24. mai 2010 #10 Skrevet 24. mai 2010 Jeg hadde aldri drømt om bryllup før jeg møtte en mann som etterhvert fridde. Men jeg drømte ikke så mye da heller. Jeg hadde ikke så mange ønsker ville bare at han skulle si ja til meg og jeg til han. Han hadde noen ønsker han veldig gjerne ville gjennomføre og da gjorde vi det som passet oss begge to best. Drømmer er flotte, men man er jo gjerne to som skal gifte seg og ha ein fin dag sammen, som passer begge
Lyra Skrevet 24. mai 2010 #11 Skrevet 24. mai 2010 Jeg har 2 ulike drømmebryllup Drømmebryllup 1: Stor hage, vår/sommer, pastellfarger, levende lys på bordene og i lykter samt smålys i trærne. Lett chiffonkjole på meg og blomster i håret, beige/lys dress på mannen. Fruktpunsj som velkomstdrink, buffet med all slags godt, kanskje grillmat til middag. Isbuffet med forskjellige sorter is og forskjellige sorter tilbehør. Pynte med masse blomster, drikkevarer (øl, brus, cider) står rundt omkring i store bøtter med is. Drømmebryllup 2: Desember, snø, hest og slede fra kirke til lokale, et lunt lokale pyntet i rødt og grønt, med juletrær i hjørnene og masse levende lys. Røde og grønne velkomstdrinker, middag bestående av pinnekjøtt og riskrem til dessert. Pynte med granbar og røde roser. Vil da ha en pelskantet kappe over kjolen og slør i håret, mannen i mørk dress. I begge alternativene vil jeg selvfølgelig omgi meg med familie og venner
Gjest Kongsdatteren Skrevet 12. november 2011 #12 Skrevet 12. november 2011 Mine drømmebryllup! Bryllup 1 Antrekk: Jeg ser for meg hvit kjole i tung silke og en rød kappe med hette (slik som Amanda Seyfried har i Rødhette og varulven). Jeg vil gifte meg om vinteren og ha løst, langt og krøllete hår Lokale: Jeg syns Drengsrud Herregård er et flott lokale, der kunne jeg ha giftet meg! Bryllup 2: Lokale: Jeg drømmer også om å ha et askeladden og kongsdatteren inspirert bryllup på en "kongsgård". Antrekk: Her vil jeg at jeg og min kjære skal være kledd som eventyrfigurene Jeg har enda god tid til å drømme. Men et eventyrlig bryllup er det jeg ønsker meg!
CathFoto Skrevet 12. november 2011 #13 Skrevet 12. november 2011 Hmmm...under et akasie-tre på en afrikansk savanne.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #14 Skrevet 13. november 2011 Jeg har alltid elsket å se på bryllupsprogrammer på TV og slikt, mange har jo flotte kjoler, flott pynt og slikt, men jeg har aldri tenkte på meg selv som brud... Så nå når min kjære fridde da vi var på ferie i Barcelona, så skal vi plutselig plalegge bryllup... Jeg vet bare at jeg vil ha fin kjole, at det skal gjøres borgerlig, at maten må være god og at lokalene helst ikke skal være en gymsal...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå