Gå til innhold

Rengjøring av briller...

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Eg bruker briller og de må rengjøres (pusses) fleire ganger for dagen... De blir fort skitne, som oftest på innsiden (så kvit-aktige flekker, hår, rusk og rask, mascara, død hud etc). Problemet er at brillene mine aldri blir heilt rene. Eg kan sitte å pusse i et kvarter og stresser fortsatt med å få vekk driten og "fettete" merker som kommer på brilleglass etter eg har vært borti med fingeren eller sambo med nesen når han har kysset meg. Eg får vondt i henda og blir rett og slett irritert for det går jo faen ikkje vekk. Eg ender med å gi opp til slutt før eg knekker brillene i frustrasjon.

Noen som har noen gode råd og tips til ein irritert frustrert brillehater?

Har prøvd med litt zalo blandet med vann og gnikke på brillen og la de ligge å lufttørke, det blir litt bedre men det er alltid litt dritt eller "fett" merker igjen, samme søren hva eg gjør.

De pussefillene som følger med brillene er omtrent like brukbare som gråstein når det kommmer til å rengjøre brillene, funker bare bra de første to-tre gangene før de bare sprer det rundt på glasset og gjør det enda verre.

Tror eg har klart å få ei eller to riper i brilleglasset som liksom skulle ha sånn.. anti-riping eller hva det heter, bare etter å ha pusset brillene litt hardt. Og de er nesten heilt nye :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Gjest Marlo
Skrevet

Kjøp en flaske med brillerens. Spray det på og tørk av.

Brillene er renere mye lengre også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...