Cata Skrevet 23. mai 2010 #1 Skrevet 23. mai 2010 Har noen tips til en kajal som sitter sånn noenlunde? Jeg bruker sjelden øyensminke, men av og til er det morsomt å "shine" seg litt. Men på meg har kajal en tendens til å flyte utover. I går tok jeg på litt - og ca. 2 timer etter påføring så hadde den flytt såpass utover at jeg ikke kunne se streken, bare en udefinert mørk skygge under øyet. Bruker for tiden en fra Sans Soucis som skulle være såååå bra i følge ekspeditøren på parfymeriet. (Hun tok feil, gitt ) Er det noen merker/typer som sitter bedre enn andre? Bruker kontaktlinser hvis det har noe å si for valget.
Rosebud Skrevet 23. mai 2010 #2 Skrevet 23. mai 2010 Kajaler med "kohl" i navnet pleier å sitte bedre enn vanlige. Chanel har en god en. Ellers kan du prøve en vannfast variant, som også sitter bedre, brukte en fra Lancome i en periode, og den satt veldig godt på meg i alle fall Noen sverger også til å legge en øyenskygge i samme farge som eyelineren over for å sette den, men jeg synes det funker dårlig på våtkanten... Supert på øvre vippekant da!
Gjest *smak* Skrevet 23. mai 2010 #3 Skrevet 23. mai 2010 Bruker Lancome sin kajal, den sitter hele dagen hos meg. Jeg bruker ikke linser og vet ikke om du må ta spesielle hensyn da. Det bør jo de i butikken vite, iallefall om du går på et parfymeri. Håper du finner en du er fornøyd med..
Gjest Heidie Skrevet 23. mai 2010 #4 Skrevet 23. mai 2010 Urban Decay sine 24/7 Eye Pencils er utrolig gode. Det er de beste jeg har prøvd. De er veldig lette å påføre, og de holder seg på plass :D http://www.beautybay.com/cosmetics/urbandecay/g/247glideonpencil/ Heidi
Cata Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. mai 2010 Hvis jeg prøver en vannfast en - hvordan får jeg den da av igjen? Skjønner jeg må bruke øyensminkefjerner men vil jo helst ikke få det inn i øyet. (Sist endte det med øyenbetennelse...)
Gjest Heidie Skrevet 23. mai 2010 #6 Skrevet 23. mai 2010 Urban Decay sine er vannfaste, og jeg har ikke noe problem med å fjerne dem med vanlige sminkefjerner. Har ikke opplevd å få noe inn i øyet...
Cata Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 23. mai 2010 Takk . Da tror jeg Urban Decay skal få en sjanse. Så klønete jeg er med sånt så er det et pluss at de er lette å påføre.
Cata Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 23. mai 2010 Takk . Da tror jeg Urban Decay skal få en sjanse. Så klønete jeg er med sånt så er det et pluss at de er lette å påføre.
pingalu Skrevet 23. mai 2010 #10 Skrevet 23. mai 2010 Jeg merker også en nokså stor forskjell på om jeg bruker en veldig nærende fuktighetskrem rundt øyet eller ikke. Alt av kremer må ha trukket helt inn i huden og området rundt øynene må liksom være helt tørt, ellers flyter bare alt utover på meg..
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. mai 2010 #11 Skrevet 23. mai 2010 Urban Decay sine er vannfaste, og jeg har ikke noe problem med å fjerne dem med vanlige sminkefjerner. Har ikke opplevd å få noe inn i øyet... Får man et veldig hardt uttrykk med Urban Decay?
Gjest Heidie Skrevet 23. mai 2010 #12 Skrevet 23. mai 2010 Får man et veldig hardt uttrykk med Urban Decay? Hmm, vet ikke helt om jeg skjønner hva du mener. Men kajalene er godt pigmenterte, og ikke på noen måte gjennomsiktige. Men du kan jo duse dem ut før de tørker, og få det slik som du vil ha det
Gjest lolita___ Skrevet 24. mai 2010 #13 Skrevet 24. mai 2010 max factor sin er kjempe bra.Et lite tips til at kajalen skal sitte som støpt er å dra spissen på kajalen gjennom flammen til en lighter.Holder å gjøre dette en gang og da sitter den som støpt hele dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå