Albany Skrevet 23. mai 2010 #1 Skrevet 23. mai 2010 Gutt på 20 år som trenger litt hjelp her. Ok, begynner å få følelser for en jente jeg aldri har sett i det virkelige liv. Det vil si, har kun "truffet" henne per msn, mobil og webcam. Vi har snakket i snart ett år og utifra det inntrykket hun gir meg liker jeg hun kjempegodt. Hun er akkurat den jenta jeg kan tenke meg å inngå et forhold til. Både utseendemessig og personlighetmessig. Og nå begynner jeg altså å få følelser for henne. Det som verre er; jeg bor i Norge og hun i Sverige. Og hun er i tillegg to år yngre enn meg (ikke at det er noe problem, men tenker om det skulle bli et forhold, framtiden osv.) Vi har planer om å møtes i sommer, men jeg har ikke fortalt henne at jeg begynner å få følelser for henne. Hva skal jeg gjøre? Burde jeg fortelle henne det eller ikke? Det er nemlig veldig diffust enda. Jeg har jo aldri truffet henne (kan bli en stor nedtur når vi treffes f. eks), i det ene øyeblikket tenker jeg at "ja, fortell det!" og i det neste "reality check. det kommer aldri til å bli noe uansett mtp alder/bosted osv osv". Og hvis det skulle bli noe - avstand osv. Har jeg lyst til å inngå et ordentlig og seriøst forhold som 20-åring til en jente i et annet land? osv. osv. Ahh, ikke lett dette. Litt sånn som dette innlegget på leloveimage.blogspot.com.
Gjest I Grosny Skrevet 23. mai 2010 #2 Skrevet 23. mai 2010 Jeg tror du bare skal ha det hyggelig med henne. Når dere møtes , så merker dere om ting stemmer. Hvis ting stemmer godt nok, så kan dere satse skikkelig. Sverige er jo ikke lenger unna enn Bergen, så det er ikke så ille. Men sats også på grei utdannelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå