Gjest Starya Skrevet 20. september 2003 #1 Skrevet 20. september 2003 Nå her jeg et skikkelig irriterende problem som starta i går kveld.. Jeg har lasta ned litt musikk, og jeg pleier å høre på musikken via KL. Tidligere har jeg pleid å kopiere all audio inn i en spilleliste, for å spille av derfra. Men nå vil den ikke spille av alle sangene lenger, dvs de sanger som nyligst er lasta ned. Når jeg vil spille av "hopper den over" til lista "Now playing". Men det ser altså ikke ut for at nyeste sanger hopper med... (det var over 500 i spillelista, i Now playing står 250) Et annet problem jeg har hatt litt lengre er det som skjer dersom jeg forsøker å spille av enkeltsanger direkte fra mappa med alle audio-filer. Av en eller annen grunn starter den samme sangen -uansett hva jeg velger. Tror jeg blir sprø... :x
Gjest virgo ikke pålogget Skrevet 20. september 2003 #2 Skrevet 20. september 2003 hos meg kommer ikke de nyeste sangene med i spillelisten - jeg må slette og lage nye spilleliste for å få de med liksom .....Problemet er bare at nå dobler antallet sanger seg der og så går hele kazaa kjempetregt *ler*..så jeg måtte slette hele listen min blir ikke klok på kazaa jeg *ler * *venter spent på flere svar*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå