Gjest AnonymBruker Skrevet 23. mai 2010 #1 Skrevet 23. mai 2010 Ja, hva er hotpants? Har hørt dette "navnet" flere ganger, men aner ikke hva det er. Men vet det er et klesplagg.
*Inspiration* Skrevet 23. mai 2010 #2 Skrevet 23. mai 2010 Det er VELDIG korte shorts. Nesten som bokser.. Du kan se noen her: http://shopping.kelkoo.no/ssc-128001-hotpants.html
ToveM Skrevet 23. mai 2010 #3 Skrevet 23. mai 2010 det jeg forbiner med hotpants er tettsittende shorts med fotsidt skjørt (i samme stoff) utenpå med splitt helt opp til låret og høye lakk støvletter. "lekkerts" Sånn var det i alle fall på 70-tallet. Hadde en søster som gikk kledd i dette...
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. mai 2010 #5 Skrevet 23. mai 2010 Tusen takk for svar. Jeg fikk høre en dag noen kommenterte at jeg hadde hotpants, men den dagen hadde jeg shorts, og jeg skjønte ingenting. For jeg hadde jo shorts på meg. Men den er ikke så kort som på bildene på linken du kom med. Den stopper ca midt på lårene.
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. mai 2010 #6 Skrevet 23. mai 2010 Tusen takk for svar. Jeg fikk høre en dag noen kommenterte at jeg hadde hotpants, men den dagen hadde jeg shorts, og jeg skjønte ingenting. For jeg hadde jo shorts på meg. Men den er ikke så kort som på bildene på linken du kom med. Den stopper ca midt på lårene. Og jeg hadde sommersko (uten hel) uten sokker i.
Gjest SmallTalk Skrevet 23. mai 2010 #8 Skrevet 23. mai 2010 Tusen takk for svar. Jeg fikk høre en dag noen kommenterte at jeg hadde hotpants, men den dagen hadde jeg shorts, og jeg skjønte ingenting. For jeg hadde jo shorts på meg. Men den er ikke så kort som på bildene på linken du kom med. Den stopper ca midt på lårene. Da er det ikke hotpants. Hotpants stopper rett under rompeballene og noen ganger ikke det en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå