Gå til innhold

Fotografbilder !!!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig flotte bilder! Så forresten bilde av dere i Nordstrands blad ;)

*marte lurer på om hun skal ha fotografbilder i tillegg til sin fotograf-far*

Skrevet

Vakre bilder og dere :)

Gav meg mange nye ideer om hvordan brudebildene våre skal være ;)

Skrevet

Tusen takk for fine tilbakemeldinger! Vi er også kjempefornøyde med bildene - og albumet, selv om det tok 3 mnd å få det.

Nordstrandsfotografene har alltid annonse i Nordstrands Blad.

*vinke til Marte og gratulere*

Og om noen lurer på å bruke dem til neste år så book nå! Vi booket vel i februar (da messa var i Oslo, 4 mnd før bryllupet) og da var det så fullt at vi byttet tid for vielsen for å kunne bruke dem... De er såååå hyggelige, såååå behjelpelige og såååå proffesjonelle og ikke såååå dyre!

Gjest Anonymous
Skrevet

Så gøy med annerledes bilder! Synes det var kjempeflott med slik serie!

Skulle jeg bemerke noe jeg ikke likte så synes jeg at noen av bildene ble litt vulgære pga en utrigning som ikke var heldig . Men man må jo ikke bruke akkurat disse. Lykke til videre!

Skrevet

Kjære Gjest! Jeg kan være enig med deg om utrigningen, men jeg er ikke enig med deg for det. Vi hadde masse bilder å velge i - og ville ha akkurat disse.

Fotograf og min kjære overtalte meg til å ikke synes at forsidebildet på albumet var for vulgært. Det *er* vulgært - men vårt valg :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Er litt enig med "gjest" her, synes ikke puppestellet til en brud skal fremheves slik. En brud kan være sexy, men ikke vulgær. Men bildene som sådan var kjempefine!

Skrevet

Kjempeflotte bilder - vurderer Nordstrandfotografene selv; bør vel få ut fingeren og besøke dem snart da. Men jeg trodde faktisk at Nordstrandsfotografene var ganske dyre jeg - godt å høre at jeg tar feil :).

Skrevet
Kjempeflotte bilder - vurderer Nordstrandfotografene selv; bør vel få ut fingeren og besøke dem snart da. Men jeg trodde faktisk at Nordstrandsfotografene var ganske dyre jeg - godt å høre at jeg tar feil :).

De har allerde en del bookingen for de mest populære datoene til neste år, så vurderer dere dem, så ta en telefon nå, ja.

De tilbyr brudefotografering ned til 3000kr, men de sier selv at de ikke ønsker å fotografere de som er på utkikk etter billige bilder. De vil kunne få litt større spillerom - og på den måten få skikkelige bra bilder (til en noe høyere pris). En vanlig pakke fotografering med forlovere og hunder og 2 annonser skulle de ha 8000kr for. Tror det er 20 bilder du får da.

Skrevet

Mange stilige bilder!!

Men jeg syns nå 8000 var ganske dyrt jeg da...

Vi betalte ca. 5000 for 22 fargebilder og 8 sort/hvitt, og vi hadde også bilder med forlovere...

Skrevet
Men jeg syns nå 8000 var ganske dyrt jeg da...

Vi betalte ca. 5000 for 22 fargebilder og 8 sort/hvitt, og vi hadde også bilder med forlovere...

Som jeg har sagt: er man bare ute etter pris, velger man ikke disse fotografene. Jeg har sagt mye om hva vi har valgt og hva vi har fått av fotografene. Jeg skal ikke gjenta det her.

Jeg vet ikke akkurat hva dere fikk, men jeg har inntrykket av at det ikke er vanlig praksis blant fotografer å ta en times samtale før bryllupet og et par timers samtale for bildeutvelgelse etter bryllupet. Jeg er veldig glad vi har fått dette - slik at vi har valgt ut de bildene som er best i mange år i manges øyne og ikke bare for oss der og da.

Fotograf var det vi valgte å spandere ekstra på - og vi er kjempefornøyde med det.

Skrevet
Fotograf var det vi valgte å spandere ekstra på - og vi er kjempefornøyde med det.

Og det er jo det viktigste! :wink:

Jeg ville bare påpeke at man kan få en meget bra bryllupsfotografering (vår fotograf har vunnet ganske mange priser...) til nesten halve prisen... Siden ringblomst f.eks. lurte på om ikke Nordstrandsfotografene var dyre...

Og siden du nevner det - vi hadde også møte med fotografen vår både før og etter, og hun har ytt en utrolig service - også i forbindelse med bestillinger i etterkant etc...

(Så fint at vi er så fornøyde!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...