Gjest Thomas Skrevet 23. mai 2010 #1 Skrevet 23. mai 2010 Jeg er en 17 år gammel gutt og føler jeg har en ganske normal penis str. (17 cm lang og 15 cm i omkrets)Jeg og kjæresten min har hatt sex en del ganger, men hun er ganske trang og sliter litt med at hun får vondt under sex som fører til at det blir stopp. Vil dette gå seg til etterhvert eller er det noe vi/jeg kan gjøre? Bruker god tid på forspill o.l Lurer også på hva meningene til jentene her inne er om dette? Håper på gode svar! Hilsen Thomas
Gjest Thomas Skrevet 23. mai 2010 #2 Skrevet 23. mai 2010 Ingen som har noe svar? :/ Hva mener dere andre jenter her inne om penisstørelsen min? er den passe eller kan det være at den kan "bånne" kjæresten min og at det er derfor det gjør vondt? Liker ikke at situasjonen er sånn så hadde tatt i mot alle svar med stor takk.
Gjest elin Skrevet 30. mai 2010 #3 Skrevet 30. mai 2010 kan hende den er litt for stor for henne om hun er ganske trang som du sier og du er jo litt over gjennomsnittet ..men går seg nok til etterhvert
Bantering Spirit Skrevet 30. mai 2010 #4 Skrevet 30. mai 2010 hmm..det kan jo være lurt å kjøpe glidemiddel, om dere ikke har det fra før av. Du har vel en helt "vanlig" størrelse, men om hun er trang er det fint med litt ekstra fuktighet, og at dere kanskje ikke trenger å holde på så veldig lenge om gangen heller?
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #5 Skrevet 30. mai 2010 Du bør være godt for nøyd med 17 cm. Min eks hadde 18 og var helt perfekt. Nå er jeg fornøyd med kjæresten sin 14-15 også da
Sukkersøtt Skrevet 30. mai 2010 #6 Skrevet 30. mai 2010 Vi jenter kommer i forskjellige størrelser, akkurat som dere gutter gjør. Du skriver ingenting om hun var jomfru eller ei da dere ble sammen, -det kan i såfall ha noe med saken å gjøre. Det kan gjøre mer vondt de første gangene (ikke nødvendigvis bare den første gangen). Du virker som du har litt over gjennomsnittet i omkrets, og det i kombinasjon med at hun er trang, gjør det hele til en litt mer tricky situasjon. Støtter meg til forslaget om å bruke glidemiddel. Pass på at hun alltid er fuktig, tilfør mer glidemiddel hvis det trengs underveis. Prøv ut ulike stillinger, det kan være enkelte som er mer behagelige for henne enn andre. Og selvfølgelig, bruk god tid i forkant av samleie, slik at hun er kåt og klar når dere setter igang Lykke til da!
Gjest Thomas Skrevet 30. mai 2010 #7 Skrevet 30. mai 2010 Tusen takk for alle svar, settes pris på ! Glidemiddel er noe vi ikke har prøvd nei, men det kan jo sikkert fungere ganske bra. Har ikke spurt henne så inmari mye om tidligere erfaringer, men hun har selv sagt hun har ganske lite erfaring. Men er det slik at skjeden er ca 12 cm dyp? eller varierer dette også endel?
Bantering Spirit Skrevet 2. juni 2010 #8 Skrevet 2. juni 2010 Har hørt at den er omtrentlig 10 cm dyp, men ettersom den består av muskler vil den "forme" seg etter det som er inni.. Med andre ord, at du er lengre enn det hun er inni har ikke noe å si med mindre vi snakker veldig store størrelser eller at hun ikke klarer å slappe av
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå