Almarea Skrevet 22. mai 2010 #1 Skrevet 22. mai 2010 Jeg bruker for tiden Id mineralfoundation i fargen Fair (den lyseste), men synes den er litt for mørk til meg med min rosa-hvite hud. Siden jeg har lite lyst til å se ut som en fjortis med foundationskille i en alder av 25, håper jeg at noen av dere med mer erfaring på området kan fortelle meg om det lages mineralpudderfoundation i lysere farger enn den ID fører?
Gjest navnelapp Skrevet 22. mai 2010 #2 Skrevet 22. mai 2010 Body Shop har lysare, eg brukar deira nr. 3, og har ganske lys hud.
Lykkelitenen Skrevet 22. mai 2010 #3 Skrevet 22. mai 2010 både tikei og everydays minerals har svært lyse farger. jeg er selv en "multitasking" i EM sine foundations, og den er svært lys Billig er disse også! tikei.se eller everydayminerals.com
Gjest Heidie Skrevet 22. mai 2010 #4 Skrevet 22. mai 2010 Glo Minerals sin Natural Fair er lysere enn BareMinerals sin Fair, i hvert fall Ganske mye lysere også. Jeg har den, og den er for lys for meg, og jeg er Fair/Fairly Light/Fairly Medium i BareMinerals
Almarea Skrevet 22. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2010 Tusen takk for hjelpen! Nå har jeg bestilt tester fra EM
Mijoia Skrevet 23. mai 2010 #6 Skrevet 23. mai 2010 Hvis du har en kald hudtone men synes at noen av fargene innenfor den kategorien blir litt vel rosa, ville jeg prøvd multi-tasking neutral som nevnt, sunkissed fair som er bittelitt lysere, sandy fair som er virkelig lys, eller ivory som også er veldig lys. Ivory er litt mer "sølv-grå" mens sandy fair er mer beige/nøytral. Sunkissed fair kan kanskje være en bra sommerfoundation for eksempel! Jeg brukte tid på å finne min match, hadde problemer med å finne noe som hverken ble for gult eller for rosa, og jeg har ganske lys hud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå