Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker for tiden Id mineralfoundation i fargen Fair (den lyseste), men synes den er litt for mørk til meg med min rosa-hvite hud. Siden jeg har lite lyst til å se ut som en fjortis med foundationskille i en alder av 25, håper jeg at noen av dere med mer erfaring på området kan fortelle meg om det lages mineralpudderfoundation i lysere farger enn den ID fører? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

Body Shop har lysare, eg brukar deira nr. 3, og har ganske lys hud.

Skrevet

både tikei og everydays minerals har svært lyse farger. jeg er selv en "multitasking" i EM sine foundations, og den er svært lys :) Billig er disse også!

tikei.se eller everydayminerals.com

Gjest Heidie
Skrevet

Glo Minerals sin Natural Fair er lysere enn BareMinerals sin Fair, i hvert fall :) Ganske mye lysere også. Jeg har den, og den er for lys for meg, og jeg er Fair/Fairly Light/Fairly Medium i BareMinerals :)

Skrevet

Tusen takk for hjelpen! Nå har jeg bestilt tester fra EM :)

Skrevet

Hvis du har en kald hudtone men synes at noen av fargene innenfor den kategorien blir litt vel rosa, ville jeg prøvd multi-tasking neutral som nevnt, sunkissed fair som er bittelitt lysere, sandy fair som er virkelig lys, eller ivory som også er veldig lys. Ivory er litt mer "sølv-grå" mens sandy fair er mer beige/nøytral. Sunkissed fair kan kanskje være en bra sommerfoundation for eksempel! Jeg brukte tid på å finne min match, hadde problemer med å finne noe som hverken ble for gult eller for rosa, og jeg har ganske lys hud :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...