Gjest Alvin Skrevet 26. mai 2010 #21 Skrevet 26. mai 2010 Helt enig. Jeg sier ikke dette for å være ekkel, men jeg blir trist når jeg leser innlegg somd et fra Alvin. Om det ikke er noe sykdom i veien så syns jeg det er trist at det blir sånn. Kan ikke tenke meg at det alltid er to som er uinteresserte i sex i et forhold og om det da er en som vil, men ikke "får noe" = frustrasjon! At det er frustrasjon kan jeg skrive under på. Det er egentlig et veldig stort problem. Jeg har lyst stort sett hele tiden, og tenner fortsatt på kona. Hun sier også at hun tenner på meg og har lyst, men det er alltid noe i veien. Enten er det for tidlig, eller for sent, eller at det passer bedre på ettermiddag når det er formiddag og motsatt. Hun er for sliten, for våken, for rastløs, for avslappet, for sulten, for tørst, osv. Og stort sett alltid så vil hun bare kose, dvs holde rundt og klemme og sånt. Den type nærhet gjør det jo bare enda verre for meg, da jeg tenner med en gang, og håper det skal ende med noe mer. De få gangene det faktisk gjør det, så får jeg utrolig dårlig samvittighet etterpå. Føler at jeg har presset meg på. Vi har snakket om det utallige ganger, og alt skal bli bedre, men det skjer aldri. En gang så prøvde jeg så langt det var mulig å holde meg unna henne med hensyn til sex for å se hvor lang tid det gikk før hun tok initiativet til sex. Etter 11 måneder så sprakk jeg og endte igjen opp med dårlig samvittighet for å ha presset meg på. En håpløs situasjon dette her, men hva skal jeg gjøre?
Gjest MikeWaters Skrevet 26. mai 2010 #22 Skrevet 26. mai 2010 En håpløs situasjon dette her, men hva skal jeg gjøre? Snakk med en samlivsterapeut, en som kan peke dere i riktig retning. Hun føler ikke det fysiske behovet på samme måte som deg og da er det lettvint å prioritere bort. Hun må få fokus på sex i hverdagen, det starter i hjernebarken. Hva gjør man hvis man vil sette igang å trene, jo man setter seg noen mål og presser seg litt i starten, etterhvert blir det deiligere og deiligere. Lyst kommer ikke krypene av seg selv, og hun må være villig til å jobbe litt for få lyst, hvis hun vil da. Vil hun ikke, så er det en annen sak, og da må du desverre finne ut om du ønsker å leve slik resten av livet, evt. lufte tanken på å åpne forholdet.
Stillest vann Skrevet 26. mai 2010 #23 Skrevet 26. mai 2010 Hun sier også at hun tenner på meg og har lyst, men det er alltid noe i veien. Jeg tviler på at hun snakker sant her. Har hun virkelig lyst, så sørger hun for at det ikke er noe i veien. Er hun gjennomsnittlig, har hun lyst på mye mer sex enn dere har. I så fall er problemet at hun ikke har lyst til å ha sex med deg. Slik du skriver, synes jeg det virker som om du har et godt stykke igjen til å være "The Sexy Beast". 1) Du skal ikke ha dårlig samvittighet for å pushe - hvis hun sier ja, så gjør hun det, punktum. Kutt ut den sårlige samvittigheten. 2) De fleste damer liker faktisk å bli Knullet (med stor K), selv om de ikke vil innrømme det. Når dere har sex, ta henne, vær sjefen i senga, gi beskjed om hvordan du vil ha det. Har du vært en fløtepus, får det være slutt på det nå. Vær en Mann. 3) Bli enige om at dere skal ha sex minst X ganger i måneden, helst X ganger i uken. Sex skaper lyst, manglende sex skaper ulyst. Det blir ikke bedre uten at du/dere tar tak i det, og faren er stor for at en eller begge gjør det slutt etterhvert. Hvis hun ikke tenner på deg, kan det fort hende at det er hun som går, og da sitter du der med skjegget i postkassa. Jeg sier ikke at det er slik, men dette er det mest sannsynlige ut fra hva du skriver.
Gjest Trissa Skrevet 26. mai 2010 #24 Skrevet 26. mai 2010 Da kan man lage en slavekontrakt hvor den ene er underdaning den andre. Det er en kjempefin måte å utfordre seg selv til å gjøre det en har lyst på. Man må være litt modig og ikke flau. Det er kontrakter som du kan bruke på nettet. Så kan du legge til og ta vekk ting som du vil. Partneren din vil garantert bli vannvittig opphisset og skrive under. Da vi sex livet blomstre..... når kontrakten er gått ut på dato (vår har 3 mnd varighet) så kan dere jo bytte... la han lage en kontrakt som du skriver under på..... Garantert selvtillitsboost og næring for forholdet ! Spør meg gjerne om noen vil ha en kontrakt å titte på.... ja gjerne, send meg link til kontrakten!! hihi
Gjest Alvin Skrevet 26. mai 2010 #25 Skrevet 26. mai 2010 Snakk med en samlivsterapeut, en som kan peke dere i riktig retning. Hun føler ikke det fysiske behovet på samme måte som deg og da er det lettvint å prioritere bort. Hun må få fokus på sex i hverdagen, det starter i hjernebarken. Hva gjør man hvis man vil sette igang å trene, jo man setter seg noen mål og presser seg litt i starten, etterhvert blir det deiligere og deiligere. Lyst kommer ikke krypene av seg selv, og hun må være villig til å jobbe litt for få lyst, hvis hun vil da. Vil hun ikke, så er det en annen sak, og da må du desverre finne ut om du ønsker å leve slik resten av livet, evt. lufte tanken på å åpne forholdet. Samlivterapeut har vi vært igjennom tidligere. Uten at det har gitt noe resultat. Kan jo være at hun rett og slett ikke liker å ha sex, hva vet jeg. Men de få gangene vi faktisk har det, så nyter hun det fullt ut og skryter veldig av det både under og etter. Og det hender faktisk at hun hinter innpå å ha sex, men da er det i situasjoner det absolutt ikke passer for meg. Føler meg slem nå, men det er nesten så jeg tror det er planlagt fordi hun vet at det ikke blir noe av. Nei, jeg får vel holde meg til hva tråden handler om. Så hvor ofte? Hvis det gjelder sex med partner, så er det på et heldig år kanskje 5-6 ganger. Utover det så kan man jo fikse dette på egenhånd (bokstavelig talt). Heldigvis.
Gjest MikeWaters Skrevet 26. mai 2010 #26 Skrevet 26. mai 2010 Samlivterapeut har vi vært igjennom tidligere. Uten at det har gitt noe resultat. Kan jo være at hun rett og slett ikke liker å ha sex, hva vet jeg. Men de få gangene vi faktisk har det, så nyter hun det fullt ut og skryter veldig av det både under og etter. Og det hender faktisk at hun hinter innpå å ha sex, men da er det i situasjoner det absolutt ikke passer for meg. Føler meg slem nå, men det er nesten så jeg tror det er planlagt fordi hun vet at det ikke blir noe av. Nei, jeg får vel holde meg til hva tråden handler om. Så hvor ofte? Hvis det gjelder sex med partner, så er det på et heldig år kanskje 5-6 ganger. Utover det så kan man jo fikse dette på egenhånd (bokstavelig talt). Heldigvis. Har dere lyst på forskjellige tider av døgnet? Det er jo en klassiker! Har du/dere vurdert å eksperimentere med andre, få inn litt kick i sexlivet?
Gjest Alvin Skrevet 26. mai 2010 #27 Skrevet 26. mai 2010 Har dere lyst på forskjellige tider av døgnet? Det er jo en klassiker! Har du/dere vurdert å eksperimentere med andre, få inn litt kick i sexlivet? Jeg har hintet innpå litt forskjellig i rette situasjoner, men det er totalt avskrevet fra hennes side. Hun mener fast og bestemt at sex er en kjærlighetshandling mellom to mennesker som er i et forhold og som elsker hverandre høyt. Noe annet er frastøtende og totalt uakseptabelt. Jeg føler jeg har prøvd det meste for å bedre på sexlivet. Jeg har samlet inntrykk om hva som skal til for henne og hatt hensyn til det uten hell. Jeg har bestilt turer for å komme bort fra hjem og mas, gjort det så romantisk jeg bare kan, uten hell. Alt stemmer, men hun vil bare kose, klemme, holde rundt. Da er hun fornøyd.
momo Skrevet 26. mai 2010 #28 Skrevet 26. mai 2010 Nå treffes vi kanskje 3 helger i måneden, og har da sex alt fra 2-6 ganger om dagen. Fornøyd med det, jeg har veldig stor lyst, kjærsten min har også stor lyst, men jeg har nok hakket mer. Vi har vært sammen i 3 mnd, så kanskje ikke så rart lysten er stor. Men håper det fortsetter sånn og.
Gjest MikeWaters Skrevet 26. mai 2010 #29 Skrevet 26. mai 2010 Da er hun fornøyd. Men det er ikke du, skjønner hun alvoret i det? Er det greit for henne at du har det slik? Si at du ønsker å ha et sexliv, og at dere begge må jobbe for å få til det. Sett sex på dagsorden, ikke små hint, snakk om det, tving fram en samtale om sex, lyster, erotikk og alt som er deilig. Ikke gi deg før du har sagt hva du mener, og hun har forstått det, så sier du det en gang til Du må finne ut om det er håp, hvis det ikke er det, så har du valget mellom tørke eller brudd!
Gjest kaos Skrevet 26. mai 2010 #30 Skrevet 26. mai 2010 Vanligvis 1-3 ganger i døgnet. Typisk 2, men 1 hvis vi må stå opp veldig tidlig og ikke ser hverandre igjen før på kvelden, og 3 hvis vi har hele dagen sammen. De siste tre dagene har vi kun hatt sex 1 gang om dagen, håper det ikke fortsetter sånn! Er jente, og det er ikke alltid jeg har lyst, spesielt ikke i det siste (stresset og trøtt pga. eksamensinnspurt, pluss jeg tror p-pillene jeg går på nå gjør noe med lysten for før hadde jeg konstant lyst), men selv ser jeg ingen grunn til å si nei til kjæresten med mindre jeg er syk. Vil jo at han skal ha det bra, og det er jo alltid deilig selv om jeg egentlig ikke hadde lyst før vi begynte. Kjæresten, derimot, sier nei hvis han er sliten, noe jeg jo må respektere (men så får jeg det jo daglig uansett :o)
Aftensol Skrevet 26. mai 2010 #31 Skrevet 26. mai 2010 Vi er unge begge to, vært sammen i 3,5år, og bodd sammen i ca 3år. Vi har vel sex 2-3 ganger i uken i gjennomsnitt kan jeg tenke meg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå