Gå til innhold

Hvor ofte?

Fremhevede innlegg

Gjest Undrende
Skrevet

Hvor ofte har dere sex? Og bor dere sammen med partneren deres eller evt. hvor ofte ser dere hverandre?

Føler det er litt for sjeldent her, og at det er jeg som alltid tar iniativet. Vi er unge og har nettopp flyttet sammen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En gang i uka, gjennomsnittlig. Noen ganger går det flere uker mellom hver gang, og andre ganger har vi oss to-tre ganger iløpet av uken. Vært sammen i snart 7 år, bodd sammen i 6 år. Sjelden eller aldri at han tar initiativ.

Gjest Iselin
Skrevet

Har hatt samboer i et halvt år. Jeg er 19 og han 24. vi har sex ca 1 gang i uka i gjennomsnitt.. vi hadde sex veldig ofte i begynnelsen men nå er det ikke like ofte lenger. det varierer fra uke til uke. Jeg vil gjerne ha sex flere ganger i uka mens han ikke så prøver så ofte som mulig å hinte frampå. noen som har noen tips til å hvordan få han til å ha oftere sex?? :)

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Det er ikke like ofte som i starten, egentlig... Før hadde vi det hver gang jeg overnatta, nå har vi det fremdeles flertallet av gangene, men slett ikke hver gang. Jeg blir også i blant avfeid når jeg tar initiativet, skikkelig frustrerende... men nå har jeg litt større appetitt enn han har, så jeg må vel bare leve med det. Vi er sammen de fleste dagene i uka, og jeg overnatter stort sett hver helg.

Skrevet

Det varierer veldig,noen ganger bare 3 ganger i uken, mens slik som nå så kan vi ha sex flere ganger om dagen ;) Har vært sammen i snart 6 år og bodd sammen nesten like lenge ;)

Skrevet

Jeg og samboeren min har ikke like mye sex nå som før.. skulle ønske han ville like ofte som meg men neida. Hvordan kan jeg få han til å ha sex oftere?? TIPS??

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vi er gift og har sex i gjennomsnitt 5 ganger i uka.. kan ikke klage:)

Skrevet

Møter bare kjæresten annenhver helg, men da har vi ofte sex 2-3 ganger om dagen ;)

Skrevet

TS her..

Misunner dere som har det ofte altså, så slenger meg med Iselin lenger opp om tips for å få han til å ha lyst oftere. Ikke noe kjekt å bli avfeid ;)

Skrevet

Hver dag :rødme:

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Sjelden eller aldri at han tar initiativ.

Hjelpes...du er sikker på at han lever?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

I perioder har vi vært lenge ute sex sammen..dvs over en måned. Det er mange grunner til dette.... Men min erfaring er at jo mer sex man har, jo mer har man lyst på. Nå har jeg laget en slavekontrakt som hun har skrevet under på. Dvs at jeg gjør alt jeg vil med henne... Så nå har det gjerne vært sex flere ganger om dagen. Så kan det være at vi hopper over en dag eller to, før jeg nyter henne... Så jo mer vi har oss, jo mer har vi lyst på!

Anbefaler Slavekontrakt! (for par som er trygge på hverandre)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboeren min har ikke like mye sex nå som før.. skulle ønske han ville like ofte som meg men neida. Hvordan kan jeg få han til å ha sex oftere?? TIPS??

Da kan man lage en slavekontrakt hvor den ene er underdaning den andre. Det er en kjempefin måte å utfordre seg selv til å gjøre det en har lyst på. Man må være litt modig og ikke flau. Det er kontrakter som du kan bruke på nettet. Så kan du legge til og ta vekk ting som du vil. Partneren din vil garantert bli vannvittig opphisset og skrive under. Da vi sex livet blomstre..... når kontrakten er gått ut på dato (vår har 3 mnd varighet) så kan dere jo bytte... la han lage en kontrakt som du skriver under på..... Garantert selvtillitsboost og næring for forholdet !

Spør meg gjerne om noen vil ha en kontrakt å titte på....

Skrevet

Jo mer sex dere har, jo mer lyst får man på sex ;)

Skrevet

Jo mer sex dere har, jo mer lyst får man på sex ;)

Ja, det er sikkert og visst :sjarmor:

Vi er gift, har vært sammen noen år etterhvert og har sex ca. hver-annenhver dag. Begge tar initiativet. Og så fungerer vi begge sånn at om den ene sier rett ut, jeg vil.. så vil den andre også. Heldigvis ikke noe å si på lysten :)

Men "alle" kan ikke måle seg med "alle andre". Folk er ulike og noen har nok ikke det samme overskuddet eller det samme suget etter sex uansett. Selv er jeg glad jeg har funnet en likesinned!!

Gjest petre
Skrevet

Treffes hver helg og ferier, sammen i 2 år. Over vår første ungdom. Sex 2-3 ganger i døgnet. Fornøyd :D

Gjest Alvin
Skrevet

36 år og mann, gift i 8 år. Antall ganger sex hittil i år = 2. Og da har jeg nesten måttet be på mine knær, med påfølgende dårlig samvittighet for å ha presset meg på.

Gjest MikeWaters
Skrevet

36 år og mann, gift i 8 år. Antall ganger sex hittil i år = 2. Og da har jeg nesten måttet be på mine knær, med påfølgende dårlig samvittighet for å ha presset meg på.

Se på den lyse siden, det kunne vært 1 gang. Jeg skjønner ikke hvordan folk overlever slike tilstander.

Skrevet

Se på den lyse siden, det kunne vært 1 gang. Jeg skjønner ikke hvordan folk overlever slike tilstander.

Helt enig. Jeg sier ikke dette for å være ekkel, men jeg blir trist når jeg leser innlegg somd et fra Alvin. Om det ikke er noe sykdom i veien så syns jeg det er trist at det blir sånn. Kan ikke tenke meg at det alltid er to som er uinteresserte i sex i et forhold og om det da er en som vil, men ikke "får noe" = frustrasjon!

Skrevet

Er det bare samleie som gjelder eller alle typer sex? :) Som Handjobs osv.

Isåfall hver dag ca, her i huset er det ikke jeg som har den store lysten. Men jeg synes bare det er kjekt at samboeren min tenner på meg! Vi er begge 20 og har bodd sammen i 2 år nå. Har vært sammen i 3.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...