Gjest jente18 Skrevet 22. mai 2010 #1 Skrevet 22. mai 2010 Hei! Er i 6. uke av min graviditet. Jeg fant ut at jeg var gravid i starten av femte uke. I de fire ukene jeg har vært gravid har jeg drikket og røyket uvanlig mye (jeg visste ikke om graviditeten). Jeg har fått legetime i starten av Juni, men nå har jeg fått endel småblødninger (nesten ikke snakk om noe blod)og noen ganger mensen-lignende smerter i magen. Er dette noe farlig?
jente 79 Skrevet 22. mai 2010 #2 Skrevet 22. mai 2010 Hvis du er i din 6. uke av graviditeten så har du bare vært gravid i 4. Teller fra siste mens, men man blir først gravid ved eggløsning. Vanligvis ca 2 uker etter siste mens. Når det er sagt kan blødninger bety hva som helst. Jeg mistet en gang når jeg var omtrent like langt som deg. Det var som en ekstra sterk mens. I siste graviditet visste jeg ikke at jeg var gravid. Trodde jeg hadde mensen, og hadde noen andre krafige blødninger, men har en frisk og fin jente. Eneste måten å få et sikkert svar er å kontakte lege og enten måle hormonverdier eller få en tidlig ultralyd. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå