summerlove Skrevet 22. mai 2010 #1 Skrevet 22. mai 2010 Hei dere Jeg har lenge vært Harry Potter-fan, og har i mange år drømt om å reise til London og se kjendisene og skuespillerne gå ned den røde løperen.. Men det er jo så forbaska vanskelig å finne ut når den premieren skal være! Har selvfølgelig prøvd å søke google, men virker ikke som om det står noe sted... Når er det vel en stund til premieren enda, så datoen er kanskje ikke helt bestemt ennå, men likevel, jeg skulle gjerne hatt en måte å finne ut av det på når den tid kommer :-) Den siste filmen er jo delt i to, og premieredatoene er som følger: Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 1 kommer 17. november 2010. Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2 kommer 15. juli 2011. Men av erfaring, så pleier kjendispremieren å være litt over en uke før den datoen resten av verden får se filmen Håper det er noen som har litt erfaring med dette, og kanskje har vært på en av de andre premierene? Det kan da ikke være såå sabla vanskelig å finne ut av det, for det er jo mange som ser på den. Og en viktig ting: når jeg sier se på premieren, så mener jeg selvfølgelig ikke selve filmen, den må jeg nok vente med, men bare å se skuespillerne gå inn på Odeon cinema, Leicester square! Hjelp meg, potter freaks! haha :-) klem xx
Calypso Skrevet 22. mai 2010 #2 Skrevet 22. mai 2010 Ifølge IMDb så har filmen premiere i UK den 19. november, og som du sier så er kjendispremieren noen dager/en uke før som regel... Men det kommer jo ut mer info om det jo nærmere datoen man kommer. Kunne faktisk godt tenkt meg å reise dit på en sånn premiere selv, London er jo ikke så dyrt akkurat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå