Gjest Margot Skrevet 22. mai 2010 #1 Skrevet 22. mai 2010 Jeg klarer ikke å komme over han .... Han har mitt hjerte. Han sier at det er en liten sjanse for at det skal bli meg og han. Skal jeg fortsette å prøve eller gi opp? Jeg har vært forelsket i han i over 2 år nå og selv om vi har hatt mye flørting og sexye sms mellom oss har vi aldri blitt sammen. Vennene mine sier at han leker med meg og at han bare bruker meg for å få det han vil. Kansje han gjør det , en jeg klarer ikke å slutte å elske fyren .. Aldri har noen fått meg til å føle meg så vakker og spesiell som han gjorde i fjord sommer da vi hadde en liten sommer flørt. Og jeg klarer ikke å slutte å tenke på han . Hvordan komme over noen som man elsker over alt på jord?
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. mai 2010 #2 Skrevet 22. mai 2010 Gi opp! Les ditt egen innlegg, og tenk at det er en annen jente som har skrevet det. Hva ville du anbefalt henne? Sommerflørt 2 år siden, hun forelsket, han har ikke gjort noe: interesse, flørting eller noe, men derimot sier til henne at han ikke ser noe fremtid med henne. Hva anbefaler du henne?
Piper Skrevet 22. mai 2010 #3 Skrevet 22. mai 2010 Det første du må gjøre er å kutte all kontakt med han, for så lenge du fortsetter å få smulene vil det ta mye lengre tid å komme over. Han har sagt at det ikke blir noe, hør på det han sier. kan være han kommer løpende om du kutter han helt ut, eller det kan være det ikke gjør han noe, og da er det like greit at du kom deg vekk. hvorfor nøye deg med smuler?
Gjest Margot Skrevet 22. mai 2010 #4 Skrevet 22. mai 2010 Men smulete etter han er bedre enn det fotheoldet jeg hadde på over 5 år:/
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2010 #5 Skrevet 22. mai 2010 Han har sagt sitt. Det er opp til deg når forbindelsen er over. Er ikke det en liten trøst?
Gjest Chrizzy Skrevet 22. mai 2010 #6 Skrevet 22. mai 2010 Uff så trist for deg dette! Jeg håper du snart klarer og glemme han sånn at du er åpen for kjærlighet med noen andre. Jeg har ikke noe annet råd en at du må ta et valg og følge det, selv om det kommer til å være forferdelig for deg. Du er verdt mer en dette! Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå